Kuukausi sitten mulle tuli postissa pieni paketti,jonka päällyksestä näin,että se on joku luontaistuotefirma.
Heitin paketin kaapin nurkkaan,ajatellen,että se on joku näytepaketti.
Sitten tuli 3:n viikon päästä lasku:33ekua

Vein paketin postiin palautettavaksi.Muutaman päivän päästä paketti tuli takaisin postilaatikkoon

Hain paketista firman puhelinnumeron,ja sain naisen pitkän odotuksen jälkeen puhelimeen.
Hän väitti pokkana,että ko.tuotetta oli tullut minulle kestotilauksena jo vuoden ajan.Silloin meni hermot .
Kysyin ,pitääkö minun ottaa yhteys kuluttajansuojaan,mitähän ne sanois tästä pakkomyynnistä.
Silloin nainen lupasi,että paketin saa palauttaa ja antoi uuden palautusosoitteen.Sanoin,että mulle ei saa ikinä lähettää mitään tietämättäni,seuraavalla kerralla laitan paketin suoraan roskiin.

Kun otin keväällä seuraa 5 :n kuukauden jakson,niin eiköhän sekin muuttunut kestotilaukseksi.
Soitin sinne ja sanoin,että lehden tulon pitää loppua heti.No loppuihan kun suutuin ihan tosissaan.
Samoin kävi et-lehden kanssa.Mulle luvattiin pieni jakso sitä ja vannottiin,että tilaus ei jatku kestotilauksena.sitten kun tilausjakso oli lopullaan,alkoi puhelinhäirintä:väliin soitti mies väliin nainen,että huomaatteko,että tiausjakso on loppumassa.En vastaa enää mitään,jos joku kauppias soittaa. Eräs hyväntekeväisyysjärjestö soitti eilen:..olette olleet meidän pitkäaikainen tukijamme joten plaa,plaa jne.En ole ikinä antanut sille firmalle mitään,joten laskin puhelimen pois kädestäni.
On keksitty tällainen vanhusten huijjaus järjestelmä,jossa yritetään rahastaa vanhuksia olemattomilla sopimuksilla ja kestotilauksilla.
Onneksi vielä muisti pelaa,mutta entä sitten kun ei pelaa?