Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Avajaiset  (Luettu 86487 kertaa)

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Vs: Avajaiset
Maalaispojallahan oli tänään avajaiset.
Siä oli monta agrolaista paikalla.
Mä söin 4 makkaraa ja renki 6  ;D

 ;D

Sit Agriin piparille? ;D
Me otettiin viä juustoportin jugurtteja mukaan senverran ettei sitte olis piparit luonnannu :-[

antti-x

  • Vieras
Vs: Avajaiset
Maalaispojallahan oli tänään avajaiset.
Siä oli monta agrolaista paikalla.
Mä söin 4 makkaraa ja renki 6  ;D

Oletan että tuo tarkoitti että olet samaa mieltä. ;)

Meillä oli sellaiset 4 navetan yhteiset avoimet ovet syyskuussa. Pari uutta ja pari vähän käytettyä (tämä oli jälkimmäisiä). Meillä kävi varmaan melkein 20 ihmistä + 20 näytteilleasettajaa, joten itselle jäi jotain 40 litraa eila lattea pienissä purkeissa ;) Hyvän Latten lisäksi itselle jäi hyvä mieli siitä että onneksi kovin moni ei edes mieti rakentamista...

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52003
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Avajaiset
Maalaispojallahan oli tänään avajaiset.
Siä oli monta agrolaista paikalla.
Mä söin 4 makkaraa ja renki 6  ;D

 ;D

Sit Agriin piparille? ;D
Me otettiin viä juustoportin jugurtteja mukaan senverran ettei sitte olis piparit luonnannu :-[

Kun ilimaaaaseks saa ni silloooonhan pitää ottaa. :)
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

mää vai

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1231
  • 2015-ostajan markkinat
Vs: Avajaiset
Maalaispojallahan oli tänään avajaiset.
Siä oli monta agrolaista paikalla.
Mä söin 4 makkaraa ja renki 6  ;D

 ;D

Sit Agriin piparille? ;D
Me otettiin viä juustoportin jugurtteja mukaan senverran ettei sitte olis piparit luonnannu :-[

Kun ilimaaaaseks saa ni silloooonhan pitää ottaa. :)

Notta saitko tuon pullon ilimatteeks? Tekikö kipiää?
Oon vaatimaton!

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52003
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Avajaiset
Maalaispojallahan oli tänään avajaiset.
Siä oli monta agrolaista paikalla.
Mä söin 4 makkaraa ja renki 6  ;D

 ;D

Sit Agriin piparille? ;D
Me otettiin viä juustoportin jugurtteja mukaan senverran ettei sitte olis piparit luonnannu :-[

Kun ilimaaaaseks saa ni silloooonhan pitää ottaa. :)

Notta saitko tuon pullon ilimatteeks? Tekikö kipiää?

Jep, Köntys laitto postilla. :)
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Santatukki

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 324
Vs: Avajaiset
Pirustako noin köyhät avajaiset kesitte, itte en alle 200 pippaloihihin koskaan eksynyt. Miten sellaisiin löytää?

Paalinpyörittäjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6908
Vs: Avajaiset
Niin mutta kun se maidontuotantohan ei siellä etelässä kuulemma kannata pohjoisen korkeampien tukien vuoksi, niin miksi navetoita vaan tehdään ja tehdään sinne etelään?
Juu tehdään ihan vitusti navetoita tänne AB-alueelle, tosin Ceelle tulee aina vähintään 10 navettaa jokaista AB-navettaa kohti..

Mun on pitäny laittaa näistä navettaesittelyistä paikkakuntia tänne, mutta en oo kuitenkaa viittiny, joku tutkiva tsjournalisti vois tehdä listaa, jotain maastullia tai mtkoota ei varmana kiinnosta härnätä maksavia asiakkaita  :-X

JD6630

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5502
Vs: Avajaiset

 Jos C-alueella saisi 10 000 euroa tukea jos ostaa uuden auton, niin olisiko se että joku ostaa silti AB alueella uuden auton, peruste sille että se C-tuki on ihan ok ja varsin reilu?

Voidaanko tää tulkita niin, että rakensit navetan vain näyttääkseesi naapureille, etkä taloudellisin perustein ???
Autoa nääs hankitaan harvoin pääomaa kasvattamaan, jos ei siis ole taksiautoilija.

Täällä "maidontuotannon mekassa" ei ole taas muutamaan vuoteen ollut yksiäkään avajaisia.

Ja tuliko sille maalaispojalle nyt sini vai punakoneet?

Paalinpyörittäjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6908
Vs: Avajaiset

 Jos C-alueella saisi 10 000 euroa tukea jos ostaa uuden auton, niin olisiko se että joku ostaa silti AB alueella uuden auton, peruste sille että se C-tuki on ihan ok ja varsin reilu?

Voidaanko tää tulkita niin, että rakensit navetan vain näyttääkseesi naapureille, etkä taloudellisin perustein ???
Autoa nääs hankitaan harvoin pääomaa kasvattamaan, jos ei siis ole taksiautoilija.

Täällä "maidontuotannon mekassa" ei ole taas muutamaan vuoteen ollut yksiäkään avajaisia.

Ja tuliko sille maalaispojalle nyt sini vai punakoneet?
Auto voidaan hankkia myös mukavuusperiaatteella, samoin kuin yx kohta eläkkeelle jäävä traktorimyyjä totes omasta traktorihankinnastaan; Kun tästä hommasta ei enää mitään jää, niin on ainakin mukavampi tehdä hommat uudella traktorilla  8)

Realisti

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 713
Vs: Avajaiset
Maalaispojallahan oli tänään avajaiset.
Siä oli monta agrolaista paikalla.
Mä söin 4 makkaraa ja renki 6  ;D

 ;D

Sit Agriin piparille? ;D
Me otettiin viä juustoportin jugurtteja mukaan senverran ettei sitte olis piparit luonnannu :-[

Tulipa +200 pikaisesti tervehdittyä, vaan sillä oli Ojalan kanssa juttu niin kiivaassa mallissa ettei viitsinyt sekaan mennä. Kyllähän pohjalaisen menestyneen raivioparonin heti havaitsi.

TDK

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2069
  • Kotimaisen ruuan tuottaja - kallis harrastus
Vs: Avajaiset
Mihinä kuhuna on mahollista että te kierrättä kaikki avajaaset ympäri maan... Ei mulla vaan olis varaa jatkuvasti lomittajalla navettaa pyörittää ja ajaa satoja kilometrejä ilimaasen nakin peräs...  :-\

Ens kerralla otatta kyllä minukki kyytihin.

Turkka

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 526
Vs: Avajaiset
Tais Maalaispojan navetas käyrä eileen liki tuhat henkiä ;D ;D komia rati!   onnea ja menestystä(ja paljon sonnivasikoita ;) )

case_4230

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 56
Vs: Avajaiset
Jos siitä lähetään että tuet epätasasesti jakautuneet niin onkos se viljelijöiden vika jos satutaan saamaan vähän enemmän tukea, ite oon sitä mieltä että tukia pitäs tasapuolistaa:vaikka 5cnt/l tukea koko maahan ja sillä hyvä, tosin tuolla lapissa vois sitten antaa jonkun sentin enemmän

SKF

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2539
Vs: Avajaiset
Enne laskettii, notta 0,7 cnt pois C aluveen tuesta ei nuita hetkauttas mihinkää.
MUTTA sillä säästyvällä rahalla koko Suamesa voitas maksaa samavverta joka litralle!

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Avajaiset
Mihinä kuhuna on mahollista että te kierrättä kaikki avajaaset ympäri maan... Ei mulla vaan olis varaa jatkuvasti lomittajalla navettaa pyörittää ja ajaa satoja kilometrejä ilimaasen nakin peräs...  :-\

Ens kerralla otatta kyllä minukki kyytihin.
Saahan kaikki nuo reissut vähennyksiin, ja rengit/piiat tekevät työt  ???
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.