Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Miten painoo pois!  (Luettu 22970 kertaa)

Köntys

  • Vieras
Miten painoo pois!
Miten saisi tuollaiset 50-70-kiloa tiputettua painoa, kun tahtoo tää liikkuminen olla jo aika hankalaa. Oon yrittänyt syödä kaikkia mahdollista, mutta paino vaan nousee. Sen oon huomannut kun syö karkkia paljon, niin se vie hetkeksi näläntunnetta. Samaten kun oikein kunnolla dokaa, voi nälkä olla päivänkin pois pelkillä välipaloilla. Paikalliseen työmaaruokalaankin sain porttikiellon, siellä oli kyllä edullinen käydä syömässä seisovasta pöydastä. Muutaman lautasellisen sai alle kympillä. Jotakin alkoivat urputtamaan rikki menneestä tuolista, joka mureni mun alle, ja siitä antoivat ikuisen porttikiellon  :(  Kalliiksi tulee kotona syöminenkin nyt. Että onko teillä mitään hyviä dieettiohjeita, sellaisia että voisi kuitenkin syödä mitä vain  :)

Traktorihommat kyllä vielä sujuu, siihen tehtiinkin pitemmät ja tiheämmät raput, että on helpompi sinne nousta. Oveenkin pantiin pidempi kaasujousi, että ovi aukee enempi. Puimuriin on kätevä mennä A-tikkailla. Naapuri käy laittamassa vehkeet traktoriin kiinni, vaikka mulla onkin melkein joka koneelle jo oma veturi  :)

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26008
  • vastustan
Vs: Miten painoo pois!
Miten saisi tuollaiset 50-70-kiloa tiputettua painoa, kun tahtoo tää liikkuminen olla jo aika hankalaa. Oon yrittänyt syödä kaikkia mahdollista, mutta paino vaan nousee. Sen oon huomannut kun syö karkkia paljon, niin se vie hetkeksi näläntunnetta. Samaten kun oikein kunnolla dokaa, voi nälkä olla päivänkin pois pelkillä välipaloilla. Paikalliseen työmaaruokalaankin sain porttikiellon, siellä oli kyllä edullinen käydä syömässä seisovasta pöydastä. Muutaman lautasellisen sai alle kympillä. Jotakin alkoivat urputtamaan rikki menneestä tuolista, joka mureni mun alle, ja siitä antoivat ikuisen porttikiellon  :(  Kalliiksi tulee kotona syöminenkin nyt. Että onko teillä mitään hyviä dieettiohjeita, sellaisia että voisi kuitenkin syödä mitä vain  :)

Traktorihommat kyllä vielä sujuu, siihen tehtiinkin pitemmät ja tiheämmät raput, että on helpompi sinne nousta. Oveenkin pantiin pidempi kaasujousi, että ovi aukee enempi. Puimuriin on kätevä mennä A-tikkailla. Naapuri käy laittamassa vehkeet traktoriin kiinni, vaikka mulla onkin melkein joka koneelle jo oma veturi  :)
varoituksen sana :o :o :o :o

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288754103437.html

kyllä maailmaan mahtuuu ja pitääki olla muutama miehenki kokoinen mies jos vaan terveys muuten on hyvä :) :) :) :)

Viimeksi muokattu: 23.10.14 - klo:13:48 kirjoittanut icefarmer

Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Miten painoo pois!
Käy huviksesi näyttäytymässä teurastamolla ja pyydä tarjous  ;D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

maidontuottaja

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5521
  • 250k
Vs: Miten painoo pois!
Käy huviksesi näyttäytymässä teurastamolla ja pyydä tarjous  ;D
Kuinkahan rehellistä toimintaa nuo luokitukset oikeesti on? Vai näkeekö harjaantunut silmä päällisin puolin?
Huonostakin asiasta voi löytyä joskus jotain hyvää.

MLK

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 581
  • Agronjetin ryhityskehmä
Vs: Miten painoo pois!
Avioero ilman avioehtoa  ;D
"Jos seipään molemmissa päissä on pässinpää,kumman osa on onnekkaampi?"
  Bisquit

navettapiika

  • Vieras
Vs: Miten painoo pois!
Miten saisi tuollaiset 50-70-kiloa tiputettua painoa, kun tahtoo tää liikkuminen olla jo aika hankalaa. Oon yrittänyt syödä kaikkia mahdollista, mutta paino vaan nousee. Sen oon huomannut kun syö karkkia paljon, niin se vie hetkeksi näläntunnetta. Samaten kun oikein kunnolla dokaa, voi nälkä olla päivänkin pois pelkillä välipaloilla. Paikalliseen työmaaruokalaankin sain porttikiellon, siellä oli kyllä edullinen käydä syömässä seisovasta pöydastä. Muutaman lautasellisen sai alle kympillä. Jotakin alkoivat urputtamaan rikki menneestä tuolista, joka mureni mun alle, ja siitä antoivat ikuisen porttikiellon  :(  Kalliiksi tulee kotona syöminenkin nyt. Että onko teillä mitään hyviä dieettiohjeita, sellaisia että voisi kuitenkin syödä mitä vain  :)

Traktorihommat kyllä vielä sujuu, siihen tehtiinkin pitemmät ja tiheämmät raput, että on helpompi sinne nousta. Oveenkin pantiin pidempi kaasujousi, että ovi aukee enempi. Puimuriin on kätevä mennä A-tikkailla. Naapuri käy laittamassa vehkeet traktoriin kiinni, vaikka mulla onkin melkein joka koneelle jo oma veturi  :)
Tietysti paasto olisi alkuun kova sana, mutta eihän sillä tule kuin vihaiseksi. Mutta nutriletti kuuri on hyvä apu alkuun. Ensin on vain koti siivottava karkeista, sipseistä, kaljasta, viinistä, väkevistä viinoista, kaikki herkkuvälipalat pois. Vain vihreitä kasviksia saa syödä ja vettä juoda kuurin aikana. Tehokasta..
Tietysti nopeaa on käydä Venäjällä kunnon ryyppyreissu ja suuntana Pietari. Siellä sitten reilusti hanavettä aamuin illoin juotavaksi. Siinä vedessä asuva loinen kyllä huolehtii painon putoamisen. Lääkitys kannattaa hakea vasta kun ei enään pystyssä pysy. Kokemus sinällään. Mutta paino putoaa se on saletti. ;D

sulkasato

  • Vieras
Vs: Miten painoo pois!
Miten saisi tuollaiset 50-70-kiloa tiputettua painoa, kun tahtoo tää liikkuminen olla jo aika hankalaa. Oon yrittänyt syödä kaikkia mahdollista, mutta paino vaan nousee. Sen oon huomannut kun syö karkkia paljon, niin se vie hetkeksi näläntunnetta. Samaten kun oikein kunnolla dokaa, voi nälkä olla päivänkin pois pelkillä välipaloilla. Paikalliseen työmaaruokalaankin sain porttikiellon, siellä oli kyllä edullinen käydä syömässä seisovasta pöydastä. Muutaman lautasellisen sai alle kympillä. Jotakin alkoivat urputtamaan rikki menneestä tuolista, joka mureni mun alle, ja siitä antoivat ikuisen porttikiellon  :(  Kalliiksi tulee kotona syöminenkin nyt. Että onko teillä mitään hyviä dieettiohjeita, sellaisia että voisi kuitenkin syödä mitä vain  :)

Traktorihommat kyllä vielä sujuu, siihen tehtiinkin pitemmät ja tiheämmät raput, että on helpompi sinne nousta. Oveenkin pantiin pidempi kaasujousi, että ovi aukee enempi. Puimuriin on kätevä mennä A-tikkailla. Naapuri käy laittamassa vehkeet traktoriin kiinni, vaikka mulla onkin melkein joka koneelle jo oma veturi  :)
Se on aika hengenvaarallista tuo ylipaino :( Mutta paras apu tuohon on ruokailutottumusten muuttaminen!! Eli siis pienemmät määrät ruokaa, paljon salaattia ja vihanneksia plus napostelu pois! ;D ;D Noistakun alotat niin eiköhän se paino ala tippumaan :) Mutta eikös sitä sanota että lihavat on lepposia?

Edit: Navettapiika ehti taas ensin..

Viimeksi muokattu: 23.10.14 - klo:15:13 kirjoittanut sulkasato

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Miten painoo pois!
Miten saisi tuollaiset 50-70-kiloa tiputettua painoa, kun tahtoo tää liikkuminen olla jo aika hankalaa. Oon yrittänyt syödä kaikkia mahdollista, mutta paino vaan nousee.
Varmasti paino nousee, jos syöt kaikkea mahdollista. Paino putoaa, kun olet kuukauden syömättä. Se on varmaa.


Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Miten painoo pois!
Aloitus oli kai aika provokatiivinen....

Painonhallintaan ei liikunta käytännössä vaikuta, vain ruokavaliolla on merkitystä. Itsellä on päinvastainen ongelma, raskaisssa töissä ruoka ei maistu ja pitää väkisin syödä proteiinipitoista ravintoa.

Tuohon painonhallintaan vois olla ratkaisu opetella syömään rehuja, se vois olla kunnon äijäsalaatti, hapankaalia, tomaattia, sipulia, pavun ituja, suolakurkkua ja mausteeksi hieman pippuria ja suolaa ja viinietikkaa.....

Viimeksi muokattu: 23.10.14 - klo:15:25 kirjoittanut Luomujussi

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Miten painoo pois!
Miten saisi tuollaiset 50-70-kiloa tiputettua painoa, kun tahtoo tää liikkuminen olla jo aika hankalaa. Oon yrittänyt syödä kaikkia mahdollista, mutta paino vaan nousee.
Varmasti paino nousee, jos syöt kaikkea mahdollista. Paino putoaa, kun olet kuukauden syömättä. Se on varmaa.
Kannattaa alkaa oikeaksi alkoholistiksi, ne on tunnetusti varsin hoikkia tyyppejä...

parin vuoden kuluttua köntyskin on 60 kiloisena, kädet vapisten, hakemassa aamuannostaan...

Viimeksi muokattu: 23.10.14 - klo:15:31 kirjoittanut supersammakko

Nothing is Something Worth Doing

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Miten painoo pois!
Tuohon painonhallintaan vois olla ratkaisu opetella syömään rehuja, se vois olla kunnon äijäsalaatti, hapankaalia, tomaattia, sipulia, pavun ituja, suolakurkkua ja mausteeksi hieman pippuria ja suolaa ja viinietikkaa.....
Toi kuulostaa hyvältä, joukkoon vielä muna ja raejuustoa. Vaimo aina rutisee mun suolakurkkuhimostani, mutta kunnon suolakurkussa (ei maustekurkku) on vähemmän kaloreita kuin oikeissa terveysruuissa...
Nothing is Something Worth Doing

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: Miten painoo pois!
sitä kun syöpi vähä ja paskantaa palajo, nii jo tippuu
Elämä on parasta kometiijjaa

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Miten painoo pois!
Tuohon painonhallintaan vois olla ratkaisu opetella syömään rehuja, se vois olla kunnon äijäsalaatti, hapankaalia, tomaattia, sipulia, pavun ituja, suolakurkkua ja mausteeksi hieman pippuria ja suolaa ja viinietikkaa.....
Toi kuulostaa hyvältä, joukkoon vielä muna ja raejuustoa. Vaimo aina rutisee mun suolakurkkuhimostani, mutta kunnon suolakurkussa (ei maustekurkku) on vähemmän kaloreita kuin oikeissa terveysruuissa...

Just noin, munalla ja raejuustolla saa helposti nostettua salaatin proteiini ja energiapitoisuutta.

Musta tuota äijärehua kannattaa kokeilla, vrt. jos muija sen tekee niin aivan eri koostumuksella.....

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64945
Vs: Miten painoo pois!
... suolakurkku, nam!......... kyllä se paino aolkaa putoon ku jaksaa vaan laahata nuo luut mettään ja ei sit kerkiä ennen navettatöitä syyvä muuta kuin jukurtin.   itellä ei onneks tollasta onkelmaa.    mutta kun kattoo esim. kaupan kassajonossa kuin paksuja läskejä sitä vaatteiden sisään mahtuukaan....

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: Miten painoo pois!
Kaitsitä semmonen 30kg kanssa olis ylimääräistä. Se kun tuo kesämenee paremmin istuessa  tuolla erinäisissä lasikopeissa ja loppuaika syödesä makkaraa ja juodessa kaljaa. Niin avot johan paino kipuaa :-[ Mutta onse kalja ja kirilli makkarat ja yms vaan niin hyvää helle päivän päätteeks. Tarttis taas alkaa treenaan enempi kunhan vaan saa loput syystyöt tehtyy.
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!