tuo oli muuten hele vetin hyvin sanottu. tuo laakerivikainen lietso vaan muuten tuo jenni nyt on vielä niin kokematon. runojen kanssa höpertänyt. mutta kyllä siittä vielä kunnon akka tulee... aikaa myöten.
Lainaus käyttäjältä: Ala-Pertti - 23.10.14 - klo:06:51tuo oli muuten hele vetin hyvin sanottu. tuo laakerivikainen lietso vaan muuten tuo jenni nyt on vielä niin kokematon. runojen kanssa höpertänyt. mutta kyllä siittä vielä kunnon akka tulee... aikaa myöten.Minä pistäisin Jennin Ala-Pertin talliin koulutukseen, läppäisin persuuksille ja sanoisin että "muista, CRCtä joka paikkaan niin hommat luistaa!"
Mää oon alkanut pohtimaan, että kumpi on oikeasti traumatisoituneempi Veeti vaiko Icefarmeri
Lainaus käyttäjältä: kantola - 23.10.14 - klo:06:57Lainaus käyttäjältä: Ala-Pertti - 23.10.14 - klo:06:51tuo oli muuten hele vetin hyvin sanottu. tuo laakerivikainen lietso vaan muuten tuo jenni nyt on vielä niin kokematon. runojen kanssa höpertänyt. mutta kyllä siittä vielä kunnon akka tulee... aikaa myöten.Minä pistäisin Jennin Ala-Pertin talliin koulutukseen, läppäisin persuuksille ja sanoisin että "muista, CRCtä joka paikkaan niin hommat luistaa!" se saattaisi olla liian kova koulu. luultavasti saisin syytteen eläinrääkkäyksestä, vaikken omista yhtään eläintä. niinno on tietty tuo pystis.
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 23.10.14 - klo:07:13Mää oon alkanut pohtimaan, että kumpi on oikeasti traumatisoituneempi Veeti vaiko Icefarmeri heihaloo. icen järkihän on niinko partapuukko. sehän saa porukan rähisemään vaikka potkukelkan jalaksista. provokaattorina lähes auliksen tasoa
näyttää kyllä surkealta ihan nykyisenki kannatuksen valossa, kokoomus on pettäny kaikki kannattajansa, pahiten ehkä etelän viljanviljelijät
Koirilla lajinmukanen käyttäytyminen toteuttuu, kun net haukkuu kerrostalohuoneistossa päivät pitkät, kun omistaja jos/ja kun on töissä. Samaahan net tekee ulkona kettingin nokassa pitkin päivää. Muuten nämät animaalistit ei vaikene koskaan, jos joku muutos, esim. lehmien oloihin, niin seuraavaksi vaaditaan, että koko ala pitää lopettaa, on nääs riistoa toi lypsäminen kertakaikkiaan.
Viimeksi muokattu: 23.10.14 - klo:11:41 kirjoittanut supersammakko