Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Rehellinen huo_ra  (Luettu 8437 kertaa)

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Rehellinen huo_ra
Emännältä salaa pitää lukee  ;) Liekkö turskat ollu konemyyjiä vai isäntiä.... ::)
Ehkei kannata kertoa aamukaffeepöydässä kaikkea mitä sieltä on lukenut, voi tulla väärinkäsityksiä...  ::) Eiköhän siellä molemmat puolet ole edustettuina.
Nothing is Something Worth Doing

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Rehellinen huo_ra
Jos hän työkseen  tekee sitä, niin kyllä siitä silloin on maksettava olipa kyseessä mies tai nainen. Mutta jos ihan huvikseen niin miksi siitä maksaa pitäisi, kun ilmankin saa?? ???
Oletko kokeillut kysellä esim. taksisuharilta ilmaista kyytiä sen takia, kun pitää työstään?? Sama asiahan se on jos pitää työstään , niin silloin se pitäisi tehdä ilmaiseksi. Vain vitutusta aiheuttavasta työstä pitäisi maksaa palkka, muu tehdään silkasta työnilosta. ::)
Hyvä idea! Taidanpa perustaa liitännäisen ja niiden osalta, joissa se käy työstä, otan maksun ja niiltä, joilla se tuntuu hyvältä, annan ilmaiseksi. Tavarahan ei pilaannu käytöstä, vaan sen puutteesta. Kokeileppas, Navettapiika, päästä ilmaismaksuluokkaan  :)

Viimeksi muokattu: 22.10.14 - klo:14:33 kirjoittanut Suuri Ajattelija

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: Rehellinen huo_ra
Emännältä salaa pitää lukee  ;) Liekkö turskat ollu konemyyjiä vai isäntiä.... ::)
Ehkei kannata kertoa aamukaffeepöydässä kaikkea mitä sieltä on lukenut, voi tulla väärinkäsityksiä...  ::) Eiköhän siellä molemmat puolet ole edustettuina.
Meinaatko, että vaimo kirjoittelee sinne kans.....?

 ;D ;D
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

navettapiika

  • Vieras
Vs: Rehellinen huo_ra
Jos hän työkseen  tekee sitä, niin kyllä siitä silloin on maksettava olipa kyseessä mies tai nainen. Mutta jos ihan huvikseen niin miksi siitä maksaa pitäisi, kun ilmankin saa?? ???
Oletko kokeillut kysellä esim. taksisuharilta ilmaista kyytiä sen takia, kun pitää työstään?? Sama asiahan se on jos pitää työstään , niin silloin se pitäisi tehdä ilmaiseksi. Vain vitutusta aiheuttavasta työstä pitäisi maksaa palkka, muu tehdään silkasta työnilosta. ::)
Hyvä idea! Taidanpa perustaa liitännäisen ja niiden osalta, joissa se käy työstä, otan maksun ja niiltä, joilla se tuntuu hyvältä, annan ilmaiseksi. Tavarahan ei pilaannu käytöstä, vaan sen puutteesta. Kokeileppas, Navettapiika, päästä ilmaismaksuluokkaan  :)
Minä kyllä mieluummin maksan kuin yritän saada halvalla bulkkia.  :P

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Rehellinen huo_ra
Olen pienen ikäni ihmetellyt, miksi seksin maksaja poikkeuksetta on mies, sillä tuntemani naiset tykkäävät seksistä ja monet ovat todella mul_kun perään.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014102118767300_uu.shtml

Tasa-arvoa kehiin!!
Miks naiset maksais, kun joku antaa aina ilmaseks?

 ;D

Ehkä kyse on jostain muustakin, vrt. se Gigolot tv-sarja.....jotkut hakuaa jopa maksaa asiallisesta kohtelusta jota eivät koe muuten saavansa.

Naishuorista. Epäilen ett harva ***** valitsisi ton varsin  epävarman ammatin nautinnon vuoksi jos vastaava tulotaso olisi saatavilla muualta.....

Viimeksi muokattu: 22.10.14 - klo:19:48 kirjoittanut Luomujussi

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Rehellinen huo_ra
Emännältä salaa pitää lukee  ;) Liekkö turskat ollu konemyyjiä vai isäntiä.... ::)
Ehkei kannata kertoa aamukaffeepöydässä kaikkea mitä sieltä on lukenut, voi tulla väärinkäsityksiä...  ::) Eiköhän siellä molemmat puolet ole edustettuina.
Meinaatko, että vaimo kirjoittelee sinne kans.....?
Mistä mä oikeasti tietäisin mitä hän työkseen tekee, pitääkin käydä vakoilemassa...  ;D
Nothing is Something Worth Doing

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Rehellinen huo_ra

Minä kyllä mieluummin maksan kuin yritän saada halvalla bulkkia.  :P
Kiitos, kyllä minulle raha kelpaa, tosin kohdallani laatu ei sillä enää parane  :D



navettapiika

  • Vieras
Vs: Rehellinen huo_ra

Minä kyllä mieluummin maksan kuin yritän saada halvalla bulkkia.  :P
Kiitos, kyllä minulle raha kelpaa, tosin kohdallani laatu ei sillä enää parane  :D
Kukahan tuon laadun arvioinnin on suorittanut ja koska?

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Rehellinen huo_ra

Kukahan tuon laadun arvioinnin on suorittanut ja koska?
Saattaisipa löytyä muutama suosittelija, mutta opin jo kauan sitten, että on asioita, joista ei kannata retostella ainakaan nimillä. Voit siis luottamuksella kääntyä puoleeni, salassapito taataan.

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Rehellinen huo_ra

Kukahan tuon laadun arvioinnin on suorittanut ja koska?
Saattaisipa löytyä muutama suosittelija, mutta opin jo kauan sitten, että on asioita, joista ei kannata retostella ainakaan nimillä. Voit siis luottamuksella kääntyä puoleeni, salassapito taataan.
Juu eikä kettään varmaan muutenka kertois.
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

navettapiika

  • Vieras
Vs: Rehellinen huo_ra

Kukahan tuon laadun arvioinnin on suorittanut ja koska?
Saattaisipa löytyä muutama suosittelija, mutta opin jo kauan sitten, että on asioita, joista ei kannata retostella ainakaan nimillä. Voit siis luottamuksella kääntyä puoleeni, salassapito taataan.
Täh, mikä salassapito?? Kyllä minä saatan rääpästä ihan julkiset arvostelut palveluksista, tähdillä tai ilman. :o

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Rehellinen huo_ra

Kukahan tuon laadun arvioinnin on suorittanut ja koska?
Saattaisipa löytyä muutama suosittelija, mutta opin jo kauan sitten, että on asioita, joista ei kannata retostella ainakaan nimillä. Voit siis luottamuksella kääntyä puoleeni, salassapito taataan.
Täh, mikä salassapito?? Kyllä minä saatan rääpästä ihan julkiset arvostelut palveluksista, tähdillä tai ilman. :o
Sopii, jos olet rehellinen  :)

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Rehellinen huo_ra

Kukahan tuon laadun arvioinnin on suorittanut ja koska?
Saattaisipa löytyä muutama suosittelija, mutta opin jo kauan sitten, että on asioita, joista ei kannata retostella ainakaan nimillä. Voit siis luottamuksella kääntyä puoleeni, salassapito taataan.
Täh, mikä salassapito?? Kyllä minä saatan rääpästä ihan julkiset arvostelut palveluksista, tähdillä tai ilman. :o
Sopii, jos olet rehellinen  :)
Aamulla Navettapiika totee : Nukuttipa makeasti  ;D
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Rehellinen huo_ra

Kukahan tuon laadun arvioinnin on suorittanut ja koska?
Saattaisipa löytyä muutama suosittelija, mutta opin jo kauan sitten, että on asioita, joista ei kannata retostella ainakaan nimillä. Voit siis luottamuksella kääntyä puoleeni, salassapito taataan.
Täh, mikä salassapito?? Kyllä minä saatan rääpästä ihan julkiset arvostelut palveluksista, tähdillä tai ilman. :o
Sopii, jos olet rehellinen  :)
Aamulla Navettapiika totee : Nukuttipa makeasti  ;D
Katsos, ne naiset, jotka joutuvat maksamaan, ovat myös niitä tyytymättömimpiä, meinaan hyvään seksiinkin tarvitaan kaksi, vai tarkottiko sorkkis sooloseksiä?


Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Rehellinen huo_ra

Kukahan tuon laadun arvioinnin on suorittanut ja koska?
Saattaisipa löytyä muutama suosittelija, mutta opin jo kauan sitten, että on asioita, joista ei kannata retostella ainakaan nimillä. Voit siis luottamuksella kääntyä puoleeni, salassapito taataan.
Täh, mikä salassapito?? Kyllä minä saatan rääpästä ihan julkiset arvostelut palveluksista, tähdillä tai ilman. :o

Meneeks toi arvostelu nyt ihan lasten katselun puolelle.......