Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Rehellinen huo_ra  (Luettu 8423 kertaa)

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Rehellinen huo_ra
Olen pienen ikäni ihmetellyt, miksi seksin maksaja poikkeuksetta on mies, sillä tuntemani naiset tykkäävät seksistä ja monet ovat todella mul_kun perään.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014102118767300_uu.shtml

Tasa-arvoa kehiin!!


navettapiika

  • Vieras
Vs: Rehellinen huo_ra
Jos hän työkseen  tekee sitä, niin kyllä siitä silloin on maksettava olipa kyseessä mies tai nainen. Mutta jos ihan huvikseen niin miksi siitä maksaa pitäisi, kun ilmankin saa?? ???
Oletko kokeillut kysellä esim. taksisuharilta ilmaista kyytiä sen takia, kun pitää työstään?? Sama asiahan se on jos pitää työstään , niin silloin se pitäisi tehdä ilmaiseksi. Vain vitutusta aiheuttavasta työstä pitäisi maksaa palkka, muu tehdään silkasta työnilosta. ::)

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Rehellinen huo_ra
Kyllä mä voin alkaa mies*****ksi, ainoa vaan että kukaan ei ole valmis maksamaan siitä mulle...  :(
Nothing is Something Worth Doing

sulkasato

  • Vieras
Vs: Rehellinen huo_ra
Mä en kyllä oikein tajua että maatalous-aiheisella keskustelupalstalla keskustellaan tämmösestä....Toki tää on "vapaa sana",mutta silti MELKEIN kaikki "vapaan sanan" aiheet ovat sieltä*** No joo, onhan se sillai helppoa kun lukee agronetistä esim koneista ja laitteista niin sitte on helppoa laittaa samalle palstalle (ei vaikka suomi24) jos tulee mieleen jotain tämmöstä niin kuin tämän keskustelun aihe.

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Rehellinen huo_ra
Kyllä mä voin alkaa mies*****ksi, ainoa vaan että kukaan ei ole valmis maksamaan siitä mulle...  :(
Kysyhän Navettapojalta, mitä hän maksaisi....


sulkasato

  • Vieras
Vs: Rehellinen huo_ra
Kyllä mä voin alkaa mies*****ksi, ainoa vaan että kukaan ei ole valmis maksamaan siitä mulle...  :(
Kysyhän Navettapojalta, mitä hän maksaisi....
Se saattais sanoo vaan että: Hih hih eka kerta on ilmanen!!

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: Rehellinen huo_ra
Olen pienen ikäni ihmetellyt, miksi seksin maksaja poikkeuksetta on mies, sillä tuntemani naiset tykkäävät seksistä ja monet ovat todella mul_kun perään.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014102118767300_uu.shtml

Tasa-arvoa kehiin!!
Miks naiset maksais, kun joku antaa aina ilmaseks?

 ;D
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12114
Vs: Rehellinen huo_ra
Uutinen news.ch:n talouspalstalta: Maksullisen seksin alalle on ilmaantunut huolestuttavia käytäntöjä. Palveluja tarjotaan entistä halvemmalla, suostutaan erikoisempiinkin pyyntöihin ja viedään asiakkaita kotiin.

http://www.wirtschaft.ch/Besorgnis+ueber+riskante+Praktiken+im+Sex+Gewerbe/641744/detail.htm

AgerSilva

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 799
Vs: Rehellinen huo_ra
Mä en kyllä oikein tajua että maatalous-aiheisella keskustelupalstalla keskustellaan tämmösestä....Toki tää on "vapaa sana",mutta silti MELKEIN kaikki "vapaan sanan" aiheet ovat sieltä*** No joo, onhan se sillai helppoa kun lukee agronetistä esim koneista ja laitteista niin sitte on helppoa laittaa samalle palstalle (ei vaikka suomi24) jos tulee mieleen jotain tämmöstä niin kuin tämän keskustelun aihe.

Tottakai kuuluu tänne. Eikä isännille ollenkaan vieras aihe nämä iloiset tytöt. Konefoorumin aikaan kauppa käyny, niin sihteerit kirjotteli omalla foorumillaan  ;D

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26125
  • vastustan
Vs: Rehellinen huo_ra
Olen pienen ikäni ihmetellyt, miksi seksin maksaja poikkeuksetta on mies, sillä tuntemani naiset tykkäävät seksistä ja monet ovat todella mul_kun perään.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014102118767300_uu.shtml

Tasa-arvoa kehiin!!
Miks naiset maksais, kun joku antaa aina ilmaseks?

 ;D
naiset haluaa kunnolla vastinetta rahoilleen ja matkustaa apilaksen harmiksi nigeriaan ;) ;D 8) ::)
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

navettapiika

  • Vieras
Vs: Rehellinen huo_ra
Olen pienen ikäni ihmetellyt, miksi seksin maksaja poikkeuksetta on mies, sillä tuntemani naiset tykkäävät seksistä ja monet ovat todella mul_kun perään.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014102118767300_uu.shtml

Tasa-arvoa kehiin!!
Miks naiset maksais, kun joku antaa aina ilmaseks?

 ;D
naiset haluaa kunnolla vastinetta rahoilleen ja matkustaa apilaksen harmiksi nigeriaan ;) ;D 8) ::)
Mutta nyt tuli tuo epola.. vaan mitäpä sitä ei kunnon nautinnosta maksaisi, vaikka henkensä. ;)

sulkasato

  • Vieras
Vs: Rehellinen huo_ra
Olen pienen ikäni ihmetellyt, miksi seksin maksaja poikkeuksetta on mies, sillä tuntemani naiset tykkäävät seksistä ja monet ovat todella mul_kun perään.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014102118767300_uu.shtml

Tasa-arvoa kehiin!!
Miks naiset maksais, kun joku antaa aina ilmaseks?

 ;D
naiset haluaa kunnolla vastinetta rahoilleen ja matkustaa apilaksen harmiksi nigeriaan ;) ;D 8) ::)
Mutta nyt tuli tuo epola.. vaan mitäpä sitä ei kunnon nautinnosta maksaisi, vaikka henkensä. ;)
Kyllä tuo ebola on viimeinen niitti tähän nykymaailmaan..Kohta ydinohjukset lentelee ja itämeri täynnä syvyyspommeja vältteleviä sukellusveneitä ja meren pinnalla kuhisee ryssien ja hurrien sotalaivoja.!. >:( >:(

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: Rehellinen huo_ra
mutta aatelkaas kuin hyvin net möyhis sitten noi kerrokset tuolla itämeressä ja ei aina tartteis maalaisia syytellä sinikkalevistä!      jotain posetiivista tuossakin touhussa.                      ja nyt kun suomi liittyy natoon niin saataan net ytinohjuksetkii itämeren laivareiteille!                      ois uutisissa muutakin kuin vain jonkin naintia ja toisen eroja!

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Rehellinen huo_ra
Mä en kyllä oikein tajua että maatalous-aiheisella keskustelupalstalla keskustellaan tämmösestä....Toki tää on "vapaa sana",mutta silti MELKEIN kaikki "vapaan sanan" aiheet ovat sieltä*** No joo, onhan se sillai helppoa kun lukee agronetistä esim koneista ja laitteista niin sitte on helppoa laittaa samalle palstalle (ei vaikka suomi24) jos tulee mieleen jotain tämmöstä niin kuin tämän keskustelun aihe.

Tottakai kuuluu tänne. Eikä isännille ollenkaan vieras aihe nämä iloiset tytöt. Konefoorumin aikaan kauppa käyny, niin sihteerit kirjotteli omalla foorumillaan  ;D
ai, sääkin luet sihteeriopistoa?  ;D kyllähän siellä koneagriankin aikaan todettiin, että hyvin oli turskia liikenteessä...  ;D
Nothing is Something Worth Doing

AgerSilva

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 799
Vs: Rehellinen huo_ra
Mä en kyllä oikein tajua että maatalous-aiheisella keskustelupalstalla keskustellaan tämmösestä....Toki tää on "vapaa sana",mutta silti MELKEIN kaikki "vapaan sanan" aiheet ovat sieltä*** No joo, onhan se sillai helppoa kun lukee agronetistä esim koneista ja laitteista niin sitte on helppoa laittaa samalle palstalle (ei vaikka suomi24) jos tulee mieleen jotain tämmöstä niin kuin tämän keskustelun aihe.

Tottakai kuuluu tänne. Eikä isännille ollenkaan vieras aihe nämä iloiset tytöt. Konefoorumin aikaan kauppa käyny, niin sihteerit kirjotteli omalla foorumillaan  ;D
ai, sääkin luet sihteeriopistoa?  ;D kyllähän siellä koneagriankin aikaan todettiin, että hyvin oli turskia liikenteessä...  ;D

Emännältä salaa pitää lukee  ;) Liekkö turskat ollu konemyyjiä vai isäntiä.... ::)