Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Etujouset  (Luettu 5897 kertaa)

Varjo79

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: Etujouset
Jousituksen oon ottanut pois vain kun oon ottanut etunostolaitteilla jotain sellaista konetta joka on niin alhaalla ettei jousitus päällä yletä... Ihmetellyt mikä sekin idea on kun quicken kuormaajassa saa hytistä käsin jousituksen pois päältä?  Siis missä hommassa se täytyy pois ottaa?
Joskus kun esim kuorma autosta purkaa jotain raskaanpaa säkkitavaraa niin saattaa olla tressittömämpää ilman aisojen joustoa. Mulla on se hana ruostunu jumiin millä ton aisa jouston saa päälle ja pois. Ei tuo nyt muutenkaan kovin paljoo enään jousta kun neet pässin munat pitäis taas vaihtaa.
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

lynx700500

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Aina jos yli 2 minuuttia tulee kuormainta käytettyä otan kuormaimesta jouston pois. Esim jos maata tasoittaa kauha sukeltaa helposti jousto päällä.

mää vai

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • 2015-ostajan markkinat
Aina jos yli 2 minuuttia tulee kuormainta käytettyä otan kuormaimesta jouston pois. Esim jos maata tasoittaa kauha sukeltaa helposti jousto päällä.

Ekan kerran otin nyt Ismestä jouston pois, kun ojavallia kärrylle nostelin. Kaivinkoneen hommia toi olis kyllä ollut, mutta meni siinä muutama sata kuutiota maata tälläkin systeemillä. Etujousitus oli kanssa pois päältä, niin on se helpompi saada tasaista jälkeä ja vähemmän sukelluksia. Toinen jokapäiväisessä käytössä oleva etukuormainkone on ilman etujousitusta ja kun se vaihtuu uuteen, on sekin ilman etujousitusta.
Oon vaatimaton!

zetor8045

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Ekan kerran otin nyt Ismestä jouston pois, kun ojavallia kärrylle nostelin. Kaivinkoneen hommia toi olis kyllä ollut, mutta meni siinä muutama sata kuutiota maata tälläkin systeemillä. Etujousitus oli kanssa pois päältä, niin on se helpompi saada tasaista jälkeä ja vähemmän sukelluksia. Toinen jokapäiväisessä käytössä oleva etukuormainkone on ilman etujousitusta ja kun se vaihtuu uuteen, on sekin ilman etujousitusta.
Jaa.. Mulla ei tulis ees mieleen ottaa sitä joustoa pois eikä se työjälkeenkään oo vaikuttanut  ???  Niin paljon mukavampi touhuta varsinkin jos on epätasaista maastoa että jousitus pelaa..