Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Peugeot skootteri kokemuksia/tietoja  (Luettu 22823 kertaa)

maraani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3117
  • Jos pyörä ei vedä, se jarruttaa
Onko kokemuksia/tietoa Peugeot Kisbee nelitahtiskootterista? Mulla on nyt ongelma täällä kaksi ja puoli vuotta vanhan koneen kanssa. Härveli on ollut useita kertoja merkkikorjaamolla, mutta ei tuu kuntoon. Yleensä vaihtavat tulpan ja kone käy vartin. Joko ei ole tietoa/tukea muualta tai sitten ei vaan viitsitä tutkia.

Oireena on koneen tukehtuminen kun kone on lämminnyt. Samantien ei lähde käyntiin, mutta jäähdyttyään kyllä. Puolikaasulla härnäämällä pystyy jotenkin etenemään. Itse epäilen, että automaattiryyppy ei toimi oikein. En vaan oo löytänyt tietoa, miten sen sais testattua/pois pelistä.
Melkoista rämpimistä välillä, mutta parhaansa tehden ja kovasti yrittäen. Onnistuminen palkitsee. 1966 - 2016 and counting...

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Peugeot skootteri kokemuksia/tietoja
Onko kokemuksia/tietoa Peugeot Kisbee nelitahtiskootterista? Mulla on nyt ongelma täällä kaksi ja puoli vuotta vanhan koneen kanssa. Härveli on ollut useita kertoja merkkikorjaamolla, mutta ei tuu kuntoon. Yleensä vaihtavat tulpan ja kone käy vartin. Joko ei ole tietoa/tukea muualta tai sitten ei vaan viitsitä tutkia.

Oireena on koneen tukehtuminen kun kone on lämminnyt. Samantien ei lähde käyntiin, mutta jäähdyttyään kyllä. Puolikaasulla härnäämällä pystyy jotenkin etenemään. Itse epäilen, että automaattiryyppy ei toimi oikein. En vaan oo löytänyt tietoa, miten sen sais testattua/pois pelistä.
Hae ensin vikaa sytytyspuolelta , kuulostais puolavialta . Automaattiryyppy kyllä vaihtoehto , johdot irti , pitäis olla pois pelistä . Venttilit jos kantaa aiheuttaa samanlaisen oireen .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Peugeot skootteri kokemuksia/tietoja
Meillä Keeway unohtui rankkasateeseen. Sit siitä tuli ns. kuollutta painoa...

Kaiken avaaminen ja kuivaaminen sai vehkeen käymään. Sit noissa halvemmissa (tuskin siis Peugeotissa) tulpanhatut ovat todella huonosti kiinni. Itse hattu on johdossa kiinni huonosti ja kytkentä tulpalle helposti hajoava. Se teki meillä just tuollaista samaa ongelmaa, virta loppui ja kone sammui "tukehtumalla". Jäähdyttyään liitokset ottivat taas kiinni ja kone kävi vartin.

Tuo taisi korjaantua vanhalla konstilla, teräsvillaa (tai Pata-Pataa) tulpanhattuun johtimeksi  ;D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Peugeot skootteri kokemuksia/tietoja
Onko kokemuksia/tietoa Peugeot Kisbee nelitahtiskootterista? Mulla on nyt ongelma täällä kaksi ja puoli vuotta vanhan koneen kanssa. Härveli on ollut useita kertoja merkkikorjaamolla, mutta ei tuu kuntoon. Yleensä vaihtavat tulpan ja kone käy vartin. Joko ei ole tietoa/tukea muualta tai sitten ei vaan viitsitä tutkia.

Oireena on koneen tukehtuminen kun kone on lämminnyt. Samantien ei lähde käyntiin, mutta jäähdyttyään kyllä. Puolikaasulla härnäämällä pystyy jotenkin etenemään. Itse epäilen, että automaattiryyppy ei toimi oikein. En vaan oo löytänyt tietoa, miten sen sais testattua/pois pelistä.
Hae ensin vikaa sytytyspuolelta , kuulostais puolavialta . Automaattiryyppy kyllä vaihtoehto , johdot irti , pitäis olla pois pelistä . Venttilit jos kantaa aiheuttaa samanlaisen oireen .
Ollaanko me kerrankin lähes samaa mieltä  ;D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Mönkkäristi

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 25
Vs: Peugeot skootteri kokemuksia/tietoja
Oletkos tuolta etsinyt apua ongelmaan ?

http://www.motot.net/forum/viewforum.php?f=35

Siellä sivun alalaidassa on Kisbeestä juttua.

Viimeksi muokattu: 12.10.14 - klo:10:09 kirjoittanut Mönkkäristi

Köntys

  • Vieras
Vs: Peugeot skootteri kokemuksia/tietoja
Onko kokemuksia/tietoa Peugeot Kisbee nelitahtiskootterista? Mulla on nyt ongelma täällä kaksi ja puoli vuotta vanhan koneen kanssa. Härveli on ollut useita kertoja merkkikorjaamolla, mutta ei tuu kuntoon. Yleensä vaihtavat tulpan ja kone käy vartin. Joko ei ole tietoa/tukea muualta tai sitten ei vaan viitsitä tutkia.

Oireena on koneen tukehtuminen kun kone on lämminnyt. Samantien ei lähde käyntiin, mutta jäähdyttyään kyllä. Puolikaasulla härnäämällä pystyy jotenkin etenemään. Itse epäilen, että automaattiryyppy ei toimi oikein. En vaan oo löytänyt tietoa, miten sen sais testattua/pois pelistä.

Pensahana ei toimi. Se on semmonen alipainehana nois vehkeis, ja alkaa jossain vaiheessa jumimaan....

Jätkä

  • Vieras
Vs: Peugeot skootteri kokemuksia/tietoja
Onko kokemuksia/tietoa Peugeot Kisbee nelitahtiskootterista? Mulla on nyt ongelma täällä kaksi ja puoli vuotta vanhan koneen kanssa. Härveli on ollut useita kertoja merkkikorjaamolla, mutta ei tuu kuntoon. Yleensä vaihtavat tulpan ja kone käy vartin. Joko ei ole tietoa/tukea muualta tai sitten ei vaan viitsitä tutkia.

Oireena on koneen tukehtuminen kun kone on lämminnyt. Samantien ei lähde käyntiin, mutta jäähdyttyään kyllä. Puolikaasulla härnäämällä pystyy jotenkin etenemään. Itse epäilen, että automaattiryyppy ei toimi oikein. En vaan oo löytänyt tietoa, miten sen sais testattua/pois pelistä.

Pensahana ei toimi. Se on semmonen alipainehana nois vehkeis, ja alkaa jossain vaiheessa jumimaan....
Harvemmin tuo bensapumppu/hana häiritsee, jos on käyttänyt puhdasta bensaa, eikä kanistereitten jämiä.
 CRC.tä virtalukkoon ja avaimella rämpyttelyä edestakaisin virtapäälle/pois hetken aikaa voi auttaa. Virtalukoissa on myös varkaudenesto "mokkula" jolla estetään johto ohitukset virtalukosta. Jos se on vioittunut, niin sekin haittaa käynnissä pysymistä.
 Yleistietona kaksipyöräisistä, kun pösöstä ei ole kokemusta.

nestori2

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2079
Vs: Peugeot skootteri kokemuksia/tietoja
Yksi vaihtoehto on bensatankki, saako se korvausilmaa bensan määrän vähentyessä. Sen nyt voi testata sammumisen jälkeen, kuuluuko suhaus, kun avaa tankin korkin ja tuon jälkeean kone taas lähtee iloisesti käymään.

KaraHokkanen

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26
  • Kuin kusta joisi
Vs: Peugeot skootteri kokemuksia/tietoja
Onko kokemuksia/tietoa Peugeot Kisbee nelitahtiskootterista? Mulla on nyt ongelma täällä kaksi ja puoli vuotta vanhan koneen kanssa. Härveli on ollut useita kertoja merkkikorjaamolla, mutta ei tuu kuntoon. Yleensä vaihtavat tulpan ja kone käy vartin. Joko ei ole tietoa/tukea muualta tai sitten ei vaan viitsitä tutkia.

Oireena on koneen tukehtuminen kun kone on lämminnyt. Samantien ei lähde käyntiin, mutta jäähdyttyään kyllä. Puolikaasulla härnäämällä pystyy jotenkin etenemään. Itse epäilen, että automaattiryyppy ei toimi oikein. En vaan oo löytänyt tietoa, miten sen sais testattua/pois pelistä.

Kaasuttimessa kakkaa. Putsaa.

John Ferguson

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1200
Vs: Peugeot skootteri kokemuksia/tietoja
Onko tuo kaasari vai ruiskupeli?

Mönkkäristi

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 25
Vs: Peugeot skootteri kokemuksia/tietoja
Tuolla Motot.netissä oli samankaltainen tapaus ja vikana oli vuotava alipaineletku. Jos bensahana on alipaineella niin vuotava letku estää hanan avautumisen ja riippuu vuodon suuruudesta missä vaiheessa ongelma esiintyy. Saattaa käydä tyhjäkäyntiä muttei kestä kierroksia.

Puola voi olla toinen vikapaikka. Toimii kylmänä mutta ei lämpimänä ja jäähdyttyään taas toimii. Tulpan johto tai hattu saattaa olla myös vikapaikkana.

Voihan vika olla CDI boksissakin jolloin oireile samoin kuin puola, toimii kylmänä muttei lämpimänä.

Ja näitä vikoja on ollut omissa mopoissa / prätkissä.

maraani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3117
  • Jos pyörä ei vedä, se jarruttaa
Vs: Peugeot skootteri kokemuksia/tietoja
Kiitos kommenteista. Toi vaan tarttis saada kuntoon, enkä oikein itse ehtisi ropaamaan. Likan isä on aiemmin katsonut asiakseen pitää lastensa mopot ja autot liikenteessä enkä sen vuoksi viitsisi sekaantua ettei tuu mitään varpaillesotkemista. Enkä myöskään siksi, että kun mopo taas joskus kulkee, ei mikään estä mukulaa kulkemasta nenä pystyssä ja haistattelemasta :(

Pari vuotta vanha vehje eikä edes merkkihuolto saa kuntoon. Ah niin nykyaikaista!
Melkoista rämpimistä välillä, mutta parhaansa tehden ja kovasti yrittäen. Onnistuminen palkitsee. 1966 - 2016 and counting...

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Peugeot skootteri kokemuksia/tietoja
Kiitos kommenteista. Toi vaan tarttis saada kuntoon, enkä oikein itse ehtisi ropaamaan. Likan isä on aiemmin katsonut asiakseen pitää lastensa mopot ja autot liikenteessä enkä sen vuoksi viitsisi sekaantua ettei tuu mitään varpaillesotkemista. Enkä myöskään siksi, että kun mopo taas joskus kulkee, ei mikään estä mukulaa kulkemasta nenä pystyssä ja haistattelemasta :(

Pari vuotta vanha vehje eikä edes merkkihuolto saa kuntoon. Ah niin nykyaikaista!
Täällä Keewayn merkkihuolto käski lisätä mopon (ei skootteri) etumaskin alla oleviin säiliöihin 2-tahtiöljyä.. siis molempiin. Toinen on jäähdyttimen paisuntasäiliö  ;D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9766
Vs: Peugeot skootteri kokemuksia/tietoja
Näillä ilmoilla kymco ainakin yrittää viestittää, että haluaa mennä jo talven viettoon. Sitä en tiedä kuinka se on tottunut talveaan viettämään, koska on tullut meille vasta kesällä reilu 8000 km sisään ajettuna. Tänään laitoin lisävirralla käyntiin, koska ei enää potkimallakaan lähtenyt. Lyhyen ajelun jälkeen sammahti tyhjäkäynnillä, mutta lähti vielä käyntiin. Taitaa tosissaan odottaa jo kesää ja vanhimman kersan mopokorttia. Tai sitten se jo haluaa eläkepäivien viettoon.

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19959
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Peugeot skootteri kokemuksia/tietoja
Testaus onnistuu -> irrottamalla kapistus ja antamalla virtaa -> näkee että liikkuuko lisäbensakanavan sulkeva neula, jos ei liiku niin uuden kaasarin saa yhtä kalliil ko sen ryypyn.. ja se ryyppy ei poistu toiminnasta piuhoje irrotuksel.

Johan on kallis tuo osa. Se neulanliikuttajapalikka on viitosen luokkaa eBayssa, 2 egee rahti, tuohon 2 - tahtiseen Peugeor Trekkeriin.

-SS-