Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Paras ikä jättää tämä pallo  (Luettu 8908 kertaa)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: Paras ikä jättää tämä pallo
kyllä se on niin että ei sitä enää uskalla pitkään elää kun on tollaset päättäjätkii, ja sitten toi vanhustenhoito alkaa olla jo aika pelleilyä.   kun ei töppönen enää nouse kunnolla ja alkaa viirata muutenkii niin eikun valtimota auki ja menoks.   olen antanu ohjeeks sitten kaasuttaa saavat taivaan tuuliin ja tuhkat pellolle että on oikea kierto edes jossain.

JD6630

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5502
Vs: Paras ikä jättää tämä pallo
http://m.iltasanomat.fi/terveys/art-1288747591030.html?pos=most-popular

Mitä mieltä olette, tavoitellaanko nykyään liian pitkää elämää sen laadun kuitenkin romahtaessa siellä loppupäässä. Olen aikalailla samaa mieltä bioeetikon kans.

Omituisia pohdintoja. Vedetään täysillä ja tehdään kaikkee kunnes aikajasta loppuu pituus. Ei sen kummempaa.

Uskovaiset toki erikseen.... :P
Miks tällasesta aiheesta ei vois keskustella. Onks se joku tabu? Elä nyt sotke uskoo tähän.

Tabuja on paneminen, runkkaaminen, ryyppääminen ja esiaviollinen seksi. Unohtamatta kiroilua. ;D Nii, ja homostelu. ;D ;D

Toi 27vee jota mää tarjosin bäkkärin hahmona, tulee siitä et monet kovat musatyypit on kiskassu karvalakkinsa naulakkoon lopullisesti tossa iässä.

Mää oon ny 35 ja ihan yks hailee koska lähen, pääasia et on menoo ja meininkiä sihen asti. ;D
Mitä varten sä sitten laitat sitä rahaa sinne sukanvarteen johon kehut konerahat laittavasi?
Vai menikö ne rahat siihen bemariin ;D

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Paras ikä jättää tämä pallo
http://m.iltasanomat.fi/terveys/art-1288747591030.html?pos=most-popular

Mitä mieltä olette, tavoitellaanko nykyään liian pitkää elämää sen laadun kuitenkin romahtaessa siellä loppupäässä. Olen aikalailla samaa mieltä bioeetikon kans.

Omituisia pohdintoja. Vedetään täysillä ja tehdään kaikkee kunnes aikajasta loppuu pituus. Ei sen kummempaa.

Uskovaiset toki erikseen.... :P
Miks tällasesta aiheesta ei vois keskustella. Onks se joku tabu? Elä nyt sotke uskoo tähän.

Tabuja on paneminen, runkkaaminen, ryyppääminen ja esiaviollinen seksi. Unohtamatta kiroilua. ;D Nii, ja homostelu. ;D ;D

Toi 27vee jota mää tarjosin bäkkärin hahmona, tulee siitä et monet kovat musatyypit on kiskassu karvalakkinsa naulakkoon lopullisesti tossa iässä.

Mää oon ny 35 ja ihan yks hailee koska lähen, pääasia et on menoo ja meininkiä sihen asti. ;D
Mitä varten sä sitten laitat sitä rahaa sinne sukanvarteen johon kehut konerahat laittavasi?
Vai menikö ne rahat siihen bemariin ;D

Nii, sullahan ei ole lapsia? Vai? Eiks oo kivaa et sunkin Isulla on antaa lapsille saapasrahaa sukanvarresta?? Vai? ;D

Se on totta et baijerilainen painajainen vie ison tukun euroja vuodessa. :-[

Ootko muuten niitä tyyppejä et tarvii rahaa et on menoa ja meininkiä? Mulle riittää Köntyksen Valkkari ja sienet. Eikä joku viikon parin halpismatka vyölaukkuluokassa ny paljoa maksa. Kuten varmaan tiiät jos oot käyny muuallakin ku Inarissa ja Torniossa. ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

JD6630

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5502
Vs: Paras ikä jättää tämä pallo
Ootko muuten niitä tyyppejä et tarvii rahaa et on menoa ja meininkiä? Mulle riittää Köntyksen Valkkari ja sienet. Eikä joku viikon parin halpismatka vyölaukkuluokassa ny paljoa maksa. Kuten varmaan tiiät jos oot käyny muuallakin ku Inarissa ja Torniossa. ;D
C-alueen tissinkoittajan pojan ei sovi juhlia rahvaan köyhäillistön seurassa 8)
3 viikkoa malediiveilla pari kertaa vuodessa syö paljon isun tukirahoja ;D

Ps. ei kannata pysähtyä tornioon kun siinä on haaparantakin vieressä.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Paras ikä jättää tämä pallo
Ootko muuten niitä tyyppejä et tarvii rahaa et on menoa ja meininkiä? Mulle riittää Köntyksen Valkkari ja sienet. Eikä joku viikon parin halpismatka vyölaukkuluokassa ny paljoa maksa. Kuten varmaan tiiät jos oot käyny muuallakin ku Inarissa ja Torniossa. ;D
C-alueen tissinkoittajan pojan ei sovi juhlia rahvaan köyhäillistön seurassa 8)
3 viikkoa malediiveilla pari kertaa vuodessa syö paljon isun tukirahoja ;D

Ps. ei kannata pysähtyä tornioon kun siinä on haaparantakin vieressä.

Sää ja sun malediivit. Hyvin pitkälti tissiliivit ja mandariinit.  ;D Korvatunturille kelkalla ja Se on siinä. ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

maidontuottaja

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5521
  • 250k
Vs: Paras ikä jättää tämä pallo
Muistutukseksi, ettei asia unohtuisi. Mää oon ajatellut välillä elää päivän kerrallaan ja katsoa aina herääkö uuteen aamuun ???
Huonostakin asiasta voi löytyä joskus jotain hyvää.

navettapiika

  • Vieras
Vs: Paras ikä jättää tämä pallo
Muistutukseksi, ettei asia unohtuisi. Mää oon ajatellut välillä elää päivän kerrallaan ja katsoa aina herääkö uuteen aamuun ???
Mitäs jännää tuossa on? Kaikkihan noin tekee, mutta kun oikein kunnolla pistää elämänsä uusiksi niin sitten tietää elävänsä..suosittelen  tai en sittenkään. Ei sovi tosikoille eikä veitikoille. ;D

82-90

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4962
  • vasikoita ottoo kualiin
Vs: Paras ikä jättää tämä pallo
mittee tuota murehtimmaan kyllä se kuolo korjoo sitte ku aika tulloo.  ;D ;D

navettapiika

  • Vieras
Vs: Paras ikä jättää tämä pallo
mittee tuota murehtimmaan kyllä se kuolo korjoo sitte ku aika tulloo.  ;D ;D
Tuo on kyllä totta, eipä tänne ole vielä yksikään yliaikaseksi jäänyt... :o

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Paras ikä jättää tämä pallo
Miksi pelätä kuolemaa, koska se tulee kuitenkin. Päivä päivältä todennäköisemmin  ;D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

82-90

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4962
  • vasikoita ottoo kualiin
Vs: Paras ikä jättää tämä pallo
Miksi pelätä kuolemaa, koska se tulee kuitenkin. Päivä päivältä todennäköisemmin  ;D

enemmän pelottas jos jäiski tänne muan piälle kukkumaan ja lapset lastenlapset ja lastenlastenlapset kuolisivat ennemmin.  :o ::) :'(

Köntys

  • Vieras
Vs: Paras ikä jättää tämä pallo
Miksi pelätä kuolemaa, koska se tulee kuitenkin. Päivä päivältä todennäköisemmin  ;D

enemmän pelottas jos jäiski tänne muan piälle kukkumaan ja lapset lastenlapset ja lastenlastenlapset kuolisivat ennemmin.  :o ::) :'(

Mulle on sillointällöin tullu oven taakse nuoria naisia, jotka on luvanneet ja julistaneet ikuista elämää  8)

navettapiika

  • Vieras
Vs: Paras ikä jättää tämä pallo
Miksi pelätä kuolemaa, koska se tulee kuitenkin. Päivä päivältä todennäköisemmin  ;D

enemmän pelottas jos jäiski tänne muan piälle kukkumaan ja lapset lastenlapset ja lastenlastenlapset kuolisivat ennemmin.  :o ::) :'(
Kuin kauhian vanaha sää oot.. vai onko noi tulevat sukupolvet vasta tilauksessa? :o

navettapiika

  • Vieras
Vs: Paras ikä jättää tämä pallo
Miksi pelätä kuolemaa, koska se tulee kuitenkin. Päivä päivältä todennäköisemmin  ;D

enemmän pelottas jos jäiski tänne muan piälle kukkumaan ja lapset lastenlapset ja lastenlastenlapset kuolisivat ennemmin.  :o ::) :'(

Mulle on sillointällöin tullu oven taakse nuoria naisia, jotka on luvanneet ja julistaneet ikuista elämää  8)
Kuha lupaavat. Se paratiisi on ollut jo täynnä aikaa sitten.. ei taida olla enään edes seisomapaikkoja jäljellä. ;D

82-90

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4962
  • vasikoita ottoo kualiin
Vs: Paras ikä jättää tämä pallo
Miksi pelätä kuolemaa, koska se tulee kuitenkin. Päivä päivältä todennäköisemmin  ;D

enemmän pelottas jos jäiski tänne muan piälle kukkumaan ja lapset lastenlapset ja lastenlastenlapset kuolisivat ennemmin.  :o ::) :'(
Kuin kauhian vanaha sää oot.. vai onko noi tulevat sukupolvet vasta tilauksessa? :o

eijjoo vielä tilattuna. hoppuhallistako niitä suap.  ;D