Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 27.09.14 - klo:21:26Lainaus käyttäjältä: simonurminen - 27.09.14 - klo:21:24Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 27.09.14 - klo:21:22Lainaus käyttäjältä: simonurminen - 27.09.14 - klo:21:14Lainaus käyttäjältä: kylmis - 27.09.14 - klo:21:09Kyy.Kylmäverinen saalistaja.Se myös jotenkin rimmaa kylmiksen kanssa.Edit: Hyönteinen, voi vitsi tota mun sisälukutaitoa... Takarivissä olevan hiljaisen herran on selvästi jäänyt biologian opinnot tasolle "välttävä".Äläs nyt, mietippäs kun pohojalainen tappaa itikan niin siihen tarvitaankin jo ainakin pulttipyssy. Pohjalaiset ovat tarkkoja, nuukia ja vaatimattomia. Heillä on nöyryys veressä.Sinä et kyllä ole Pohojanmaalla käynyt, siitä on nuukuus kaukana.. Olen käynyt, unissani ja mieleni on joskus pohjanmaalla.
Lainaus käyttäjältä: simonurminen - 27.09.14 - klo:21:24Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 27.09.14 - klo:21:22Lainaus käyttäjältä: simonurminen - 27.09.14 - klo:21:14Lainaus käyttäjältä: kylmis - 27.09.14 - klo:21:09Kyy.Kylmäverinen saalistaja.Se myös jotenkin rimmaa kylmiksen kanssa.Edit: Hyönteinen, voi vitsi tota mun sisälukutaitoa... Takarivissä olevan hiljaisen herran on selvästi jäänyt biologian opinnot tasolle "välttävä".Äläs nyt, mietippäs kun pohojalainen tappaa itikan niin siihen tarvitaankin jo ainakin pulttipyssy. Pohjalaiset ovat tarkkoja, nuukia ja vaatimattomia. Heillä on nöyryys veressä.Sinä et kyllä ole Pohojanmaalla käynyt, siitä on nuukuus kaukana..
Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 27.09.14 - klo:21:22Lainaus käyttäjältä: simonurminen - 27.09.14 - klo:21:14Lainaus käyttäjältä: kylmis - 27.09.14 - klo:21:09Kyy.Kylmäverinen saalistaja.Se myös jotenkin rimmaa kylmiksen kanssa.Edit: Hyönteinen, voi vitsi tota mun sisälukutaitoa... Takarivissä olevan hiljaisen herran on selvästi jäänyt biologian opinnot tasolle "välttävä".Äläs nyt, mietippäs kun pohojalainen tappaa itikan niin siihen tarvitaankin jo ainakin pulttipyssy. Pohjalaiset ovat tarkkoja, nuukia ja vaatimattomia. Heillä on nöyryys veressä.
Lainaus käyttäjältä: simonurminen - 27.09.14 - klo:21:14Lainaus käyttäjältä: kylmis - 27.09.14 - klo:21:09Kyy.Kylmäverinen saalistaja.Se myös jotenkin rimmaa kylmiksen kanssa.Edit: Hyönteinen, voi vitsi tota mun sisälukutaitoa... Takarivissä olevan hiljaisen herran on selvästi jäänyt biologian opinnot tasolle "välttävä".Äläs nyt, mietippäs kun pohojalainen tappaa itikan niin siihen tarvitaankin jo ainakin pulttipyssy.
Lainaus käyttäjältä: kylmis - 27.09.14 - klo:21:09Kyy.Kylmäverinen saalistaja.Se myös jotenkin rimmaa kylmiksen kanssa.Edit: Hyönteinen, voi vitsi tota mun sisälukutaitoa... Takarivissä olevan hiljaisen herran on selvästi jäänyt biologian opinnot tasolle "välttävä".
Kyy.Kylmäverinen saalistaja.Se myös jotenkin rimmaa kylmiksen kanssa.Edit: Hyönteinen, voi vitsi tota mun sisälukutaitoa...
Lenteleisin vain kukasta kukkaan.
Lainaus käyttäjältä: Tuuli(a) - 27.09.14 - klo:21:44Lenteleisin vain kukasta kukkaan. Imisit mettä joka kukasta?
Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 27.09.14 - klo:21:45Lainaus käyttäjältä: Tuuli(a) - 27.09.14 - klo:21:44Lenteleisin vain kukasta kukkaan. Imisit mettä joka kukasta? Eiks ne perhoset niin tee?
Oli pakko poistaa ilkikurinen kirjoitus opelmiehestä, ei saa olla toista kohtaan milloinkaan tyly, se on minun periaatteeni ollut alusta asti täällä vapaa sana. Opelmies olisi varmaan hyönteisistä se ritariperhonen
Lainaus käyttäjältä: jeep - 27.09.14 - klo:22:04Oli pakko poistaa ilkikurinen kirjoitus opelmiehestä, ei saa olla toista kohtaan milloinkaan tyly, se on minun periaatteeni ollut alusta asti täällä vapaa sana. Opelmies olisi varmaan hyönteisistä se ritariperhonen Mitä sää ny olet menny poistamaan?
Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 27.09.14 - klo:22:07Lainaus käyttäjältä: jeep - 27.09.14 - klo:22:04Oli pakko poistaa ilkikurinen kirjoitus opelmiehestä, ei saa olla toista kohtaan milloinkaan tyly, se on minun periaatteeni ollut alusta asti täällä vapaa sana. Opelmies olisi varmaan hyönteisistä se ritariperhonen Mitä sää ny olet menny poistamaan?Kärpäspaperin.
Muurahainen tietenkin, peloton pikku puurtaja, joka käy kenen tahansa päälle joka uhkaa pesää