Mehiläinenpä tietysti... ja syykin ehkä jo päivänselvä.
Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 27.09.14 - klo:20:36Mehiläinenpä tietysti... ja syykin ehkä jo päivänselvä. Saisit vihdoinkin pistimen
Kyy.Kylmäverinen saalistaja.Se myös jotenkin rimmaa kylmiksen kanssa.Edit: Hyönteinen, voi vitsi tota mun sisälukutaitoa...
Lainaus käyttäjältä: kylmis - 27.09.14 - klo:21:09Kyy.Kylmäverinen saalistaja.Se myös jotenkin rimmaa kylmiksen kanssa.Edit: Hyönteinen, voi vitsi tota mun sisälukutaitoa... Takarivissä olevan hiljaisen herran on selvästi jäänyt biologian opinnot tasolle "välttävä".
Lainaus käyttäjältä: simonurminen - 27.09.14 - klo:21:14Lainaus käyttäjältä: kylmis - 27.09.14 - klo:21:09Kyy.Kylmäverinen saalistaja.Se myös jotenkin rimmaa kylmiksen kanssa.Edit: Hyönteinen, voi vitsi tota mun sisälukutaitoa... Takarivissä olevan hiljaisen herran on selvästi jäänyt biologian opinnot tasolle "välttävä".Äläs nyt, mietippäs kun pohojalainen tappaa itikan niin siihen tarvitaankin jo ainakin pulttipyssy.
Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 27.09.14 - klo:21:22Lainaus käyttäjältä: simonurminen - 27.09.14 - klo:21:14Lainaus käyttäjältä: kylmis - 27.09.14 - klo:21:09Kyy.Kylmäverinen saalistaja.Se myös jotenkin rimmaa kylmiksen kanssa.Edit: Hyönteinen, voi vitsi tota mun sisälukutaitoa... Takarivissä olevan hiljaisen herran on selvästi jäänyt biologian opinnot tasolle "välttävä".Äläs nyt, mietippäs kun pohojalainen tappaa itikan niin siihen tarvitaankin jo ainakin pulttipyssy. Pohjalaiset ovat tarkkoja, nuukia ja vaatimattomia. Heillä on nöyryys veressä.
Lainaus käyttäjältä: simonurminen - 27.09.14 - klo:21:24Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 27.09.14 - klo:21:22Lainaus käyttäjältä: simonurminen - 27.09.14 - klo:21:14Lainaus käyttäjältä: kylmis - 27.09.14 - klo:21:09Kyy.Kylmäverinen saalistaja.Se myös jotenkin rimmaa kylmiksen kanssa.Edit: Hyönteinen, voi vitsi tota mun sisälukutaitoa... Takarivissä olevan hiljaisen herran on selvästi jäänyt biologian opinnot tasolle "välttävä".Äläs nyt, mietippäs kun pohojalainen tappaa itikan niin siihen tarvitaankin jo ainakin pulttipyssy. Pohjalaiset ovat tarkkoja, nuukia ja vaatimattomia. Heillä on nöyryys veressä.Sinä et kyllä ole Pohojanmaalla käynyt, siitä on nuukuus kaukana..