Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Eu,Venäjä, Ukraina, Putin.  (Luettu 4426 kertaa)

Perussuomalainen porvari

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Seppo äänesti EI EU: lle.😮😮😮

Siinä ei sitten muutaman tuhannen tissinkoittajan konkurssi tunnu missään.

------millä Suomi maksaa öljyn ja kaasun Venäjälle,kun vientiä ei ole?
Kyllä minä olen huolissani maidontuottajista.VERONMAKSAJAT on investoineet paljon,ja on se raskasta työtä ,sekä henkisesti että ruumiillisesti.
Minä en tuohon sotaan usko,se on sitä propagandaa.
Olen edelleen sitä mieltä,että Suomen ei olis kannattanut lähteä pakotteisiin mukaan.Kun asiat on hullusti jo nyt. :(

Olen edelleen sitä mieltä että Suomen ei olis pitänyt liittyä EU:hun, olisi piisannut kun omasta lamasta selvittiin, nyt pitää maksaa vielä Euroopankin herrojen töppäilyt..

Äänestin ei, olin väärässä.

Ai, Seppo äänesti Euhun liittymistä vastaan. Varmasti pelkäsi, että liittyminen johtaa Venäjästä irroittautumiseen.

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Eu,Venäjä, Ukraina, Putin.
aika moni maalainen äänesti tuossa vastaan..   kun ei ole paljon hyötyä nykyäänkään tuosta liitosta..    ja kun se tuleva kurjuus pelotti jo silloin... 

Perussuomalainen porvari

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Eu,Venäjä, Ukraina, Putin.
aika moni maalainen äänesti tuossa vastaan..   kun ei ole paljon hyötyä nykyäänkään tuosta liitosta..    ja kun se tuleva kurjuus pelotti jo silloin...

Suomessa ei varsinaista kurjuutta ole ollut sataan vuoteen.

Perussuomalainen porvari

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Seppo äänesti EI EU: lle.😮😮😮

Siinä ei sitten muutaman tuhannen tissinkoittajan konkurssi tunnu missään.

------millä Suomi maksaa öljyn ja kaasun Venäjälle,kun vientiä ei ole?
Kyllä minä olen huolissani maidontuottajista.VERONMAKSAJAT on investoineet paljon,ja on se raskasta työtä ,sekä henkisesti että ruumiillisesti.
Minä en tuohon sotaan usko,se on sitä propagandaa.
Olen edelleen sitä mieltä,että Suomen ei olis kannattanut lähteä pakotteisiin mukaan.Kun asiat on hullusti jo nyt. :(

Olen edelleen sitä mieltä että Suomen ei olis pitänyt liittyä EU:hun, olisi piisannut kun omasta lamasta selvittiin, nyt pitää maksaa vielä Euroopankin herrojen töppäilyt..

Äänestin ei, olin väärässä.

Ai, Seppo äänesti Euhun liittymistä vastaan. Varmasti pelkäsi, että liittyminen johtaa Venäjästä irroittautumiseen.

Seppo...???🤔🤔🤔