Onhan se Veetieemeli kertonut useasti miten kepu oppositiosta käsin ja mtk pelkkänä etujärjestönä voi tehdä hallituksen puolesta päätöksiä. Niin eikö se merkitse silloin sitä, että Stubilla on vähemmän arvovaltaa kuin kynnysmatolla?
Lainaus käyttäjältä: Jätkä - 19.09.14 - klo:08:52 Onhan se Veetieemeli kertonut useasti miten kepu oppositiosta käsin ja mtk pelkkänä etujärjestönä voi tehdä hallituksen puolesta päätöksiä. Niin eikö se merkitse silloin sitä, että Stubilla on vähemmän arvovaltaa kuin kynnysmatolla? Et sit oon kuullut sanoista lobbaus ja korruptio.
Höh, komiampi hammasrivistö kuin yhdelläkään kepupolitiikolla.
Kokoomus oli ihan Kremliä myöten lobannu Holkerista Presidenttiä.
Lainaus käyttäjältä: Terminator II - 19.09.14 - klo:12:29Kokoomus oli ihan Kremliä myöten lobannu Holkerista Presidenttiä. Aivan ja varmasti...
Lainaus käyttäjältä: Antidesantti - 20.09.14 - klo:12:49Lainaus käyttäjältä: Terminator II - 19.09.14 - klo:12:29Kokoomus oli ihan Kremliä myöten lobannu Holkerista Presidenttiä. Aivan ja varmasti... Holkeri sentään kelpasi ulkomaillekin hommiin. Toista se on tään kepulaisen kunikaan Paavo Väyrysen laita. Ei kelepaa mihinkään. Luulen että esim. Putin ei pidä Väyrystä missään arvossa. Putin ei pidä perseennuolijoista
Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 20.09.14 - klo:15:05Lainaus käyttäjältä: Antidesantti - 20.09.14 - klo:12:49Lainaus käyttäjältä: Terminator II - 19.09.14 - klo:12:29Kokoomus oli ihan Kremliä myöten lobannu Holkerista Presidenttiä. Aivan ja varmasti... Holkeri sentään kelpasi ulkomaillekin hommiin. Toista se on tään kepulaisen kunikaan Paavo Väyrysen laita. Ei kelepaa mihinkään. Luulen että esim. Putin ei pidä Väyrystä missään arvossa. Putin ei pidä perseennuolijoista ne ulukolaeset pyysivät kyllähii er miestä mutta lähettivät holkerin. no lopputuloshaa myö tiijjettään maetojunallahaa se holker tulj takasi.