Oon ehkä parisataa tuntia 5610 massikalla ajellu (eli se kolmisylinterinen) eikä vikaa ole ollut muualla kuin moottorissa. Kokonaisuudessaan tunteja taisi olla jotain 700.
Näkyvyyshän on paras mitä markkinoilta löytyy ja noihin 4-sylinterisiin saa jo niitä varusteitakin jos kerran rahaa on.
Miinusta vaan siitä että quicke on paska kuormain ja se on aikalailla pakko siihen ottaa koska ovat niin naitettuja keskenään.
Mikäs 3 mukisessa on vikana?
Tärisee liikaa, juurikin laturissa ongelmaa ja muutenkin alkuun varsinkin saa kiristellä kaikkea mahdollista.
Tekniikassa ei siis sinänsä ole vikaa paitsi että laiskahan se on alakierroksilla vetämään ja kuulostaa lähinnä viisnollakakkoselta
Ei ainakaan se mitä joskus kokeilin kuulostanut viisnollakakkoselta, eikä täristänyt, pientä piristystä olis kaivannut. Ääni sijoittui sinne jonnekin nelosen, kutosen välimaastoon, oikein positiivinen yllätys.
Kyllä se kauempaa kuulostaa
Hyttihän on oikeinkin loistava, ei se tärrää. Penkki on korkealla eli näkyvyys taaksekkin (ja takasivulle) on hyvä, tosin omaan makuun penkin suhde polkimiin voisi olla parempi, mutta siitä on kai jouduttu hieman tinkimään just tuon korkeuden takia. Siis tavallaan poljetaan kytkintä ja kaasua liikaa alaspäin eikä eteenpäin.
E: Niin ja sitä laiskuuden tunnetta luo lisää se vakioasetuksilla oleva löysä suunnanvaihto jota kyllä voi säätää ihan hetkessä kumpaan suuntaan haluaa.