Muistatko puutullit. Putin haluaa vahingoittaa naapuria. Ei Putin ole ystävä. Putin lopettaisi heti kaasun toimittamisen eurooppaan ,mutta se olis sama kuin itsemurha. 
--vaikka sulla olis kuinka paha naapuri,muttet halua muuttaa poiskaan,niin sun on vaan yritettävä tulla toimeen sen kanssa,jos et halua tapella.
Olen minä huomannut muutosta Venäjän suhtautumisessa naapuriin.Mun ystävä on tehnyt vuosikausia lähetystyötä Venäjän vankiloissa,mutta kaks vuotta sitten se kiellettiin,ilman mitään selitystä. Se oli tietenkin pettymys,mutta ajattelin,että se on vain väliaikaista. En aio vihata Putinia senkään takia.En aio vihata ketään,olen päättänyt sen.
Viha tuhoaa ihmisen sisältä päin.

[/quote]
Niin. Tuskinpa moni neukkulainen talavisovassa rivimiehenä olis halunna tulla tännepäin melskoomaan, muut senniin piätti....Vuan aina löytyy se idijoottijoukko lähipiiristä joka miellyttääkseen tätä saari puttiinia, ajattellookin samoilla pienillä aivoloilla.......Minkä ihmeen takkii pittää aina tuon vennään sotkeutuu jokkaiseen asiaan ja samalla männöö omattii asiat päin helevettii.....Tallous olis ollunna nousussa ja muutenniin kehitys parempoo kohti, mitä nyt tämä lähipiir melskas.....Se kun tuo neuvvostoliitto ellää tuo kouhon piässä kuitenniin.....