Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe En ymmärrä nykyistä maahanmuuttopolitiikkaamme.  (Luettu 10020 kertaa)

navettapiika

  • Vieras
Vs: En ymmärrä nykyistä elämänmenoa muutenkaan
Tämä Suomi-laiva on ajamassa karille kaikin puolin. Esim.lasten levottomuus lisääntyy koko ajan,vaikka maa on pullollaan psykologeja  ja psykiatreja. Nyt hehkutetaan sateenkaariperhettä,vaikka lapset ovat" hukassa" jo normaaliperheissäkin.Kun kaikenlainen sallivuus lisääntyy tässä "minäminä" kulttuurissa,eikä millekkään aseteta mitään rajoja,niin lapset on todella" heikoilla jäillä".

Yks epänormaali piirre on sekin,että ikäihmiset ja lapset laitetaan hoitopaikkoihin ja aletaan palvomaan  lemmikkejä.

Olen joskus osunut kyläpaikkaan,jossa koira on kaiken keskipiste,eikä muusta osata puhuakkaan,kuin tästä kullannupusta. Koira on koko perheen keskipiste ja kaikki muu on toisarvoista. Yritä siinä sitten jutella jostain muusta :o

Ennen oli kissat hiiriä varten ja koirat vahti taloa.

Olen alkanut tuntea niin suurta vastenmielisyyttä näitä puudeleita kohtaan,että kun sellainen sipsuttelee vastaan ,niin tekis mieli potkasta sitä >:(



.
lemmikki on kuitenkin konkreettisempi kohde kuin jumala :-\ :-\ :-\ :-\
--minulla se on toisin päin.mulle Jumala on konkreettinen ja hän vastaa rukouksiin.
Ihan uteliaisuuttani, MITEN? Eihän se jalkakaan ole parantunut. Vai antoiko ohjeet oikealle puolukkamättäälle? ???

Jos se vastaus oli, että "yhteyttä valitsemaanne numeroon ei ole saatu"  ;D ;D ;D
Asuukohan  jesse meillä, kun kaikki aina valittavat, että siellä outo mies jankkaa, ettei valitsemaanne numeroon juuri nyt saa yhteyttä... kamalaa. Vai johtusko kuitenkin väärästä operaattorista? ???

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
olet tietysti katvealueella.  kirkon torni ei näy klasista.                      on se vaan ihme että miten noi meitän maahanmuuttajat lisää hyvinvointia kun ei edes koulutetut pääse töihin kun on vieras nimi ja kuitenkin taitoakin löytys mutta sitten otetaan kaikenmaaliman paskamajoista porukkaa muka töitä tekemään!      hitto, miä en ymmärrä.

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: En ymmärrä nykyistä elämänmenoa muutenkaan


 

Olen alkanut tuntea niin suurta vastenmielisyyttä näitä puudeleita kohtaan,että kun sellainen sipsuttelee vastaan ,niin tekis mieli potkasta sitä >:(

Tään lauseesi jälkeen mun tekisi mieli potkaista sua.

Täys ääliö joka pahoinpitelee viattomia luontokappaleia.Onks se koiran syy et sen kasvattajat on lääpällään.











































 Ja vielä:haista sinä mymmy pitkä passska! >:(



.
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Kun yksi perustelee mamujen ottamista Suomeen sillä, että tarvitsemme lisää työvoimaa ja sama henkilö seuraavassa lauseessa meuhkaa että "mitä järkeä on nostaa eläkeikää, kun nykyisin on jo muutenkin työttömyyttä paljon, ja vanha parta joka jatkaa virassaan eikä siirrykkään eläkkeelle estää uuden nuoren ihmisen palkkaamisen häneltä mahd. vapautuvaan virkaan..." ;)
 Menee monta vuotta ennen kuin somalitkaan oikeasti on työelämässä.Aika oma-aloitteetonta porukkaa ne on joka tapauksessa.luin lehdessä et kaikista somaleista miehistä yrittäjiksi on ryhtynyt 2% ja naissomaleista 0,05% ;) kun taas esim. turkkilaisissa sama prosentti on 13 ja 8... :o suurin osa työllistetyistä sompuista tuntuu olevan sosiaaliohjaajina -lue:kertomassa muille somaleikle miten eniten lypsetään rahaa suomen sos.tukiverkostosta- ja tuloksia alkaa tulla: arvatkaa mikä kansanryhmä eroaa avioliitoistaan eniten: oikea vastaus: somalit.Ovat keksineet että avioeroperhe saa eniten tukia.
Maahantullessa ilmoittavat ns.ottolapsien määrän ihan helvatin suureksi jotta saadaan koko kylä tyhjennettyä tänne lihapatojen äärelle suomeen. maahanmuuttoviranomainenkin myönsi et todenperäisyys sille kuka nutipää on oikeesti ollut kenenkin ottolapsi somaliassa on vaikea tai mahdoton millään muotoa todistaa >:(
Ghettoutuminen seuraa Ruotsin malliin sanon minä.Turun Varissuo ja Itä-Helsinki, koska Malmön esimerkki seuraa sinne?
Hullua hommaa sanon minä. Suomalaismies seisoo leipäjonossa samallaaikaa  kun yhteiskunta maksaa lautasantennin neegeripojille niin kuin joku näyttelijä jossain sanoi.oisko ollu Tervon romaanin pohjalta tehty kirja...kuka muistaa?

Hullun hommaa.Mut tuntuu et nykyään tärkeintä on se et homot saa leikkiä isää ja kaikki perversiot ovat sallittuja samalla kun rajat avataan kaikille tulijoille EU-sopimuksen mukaan.

---------------------

En oo muuten nähny minäkään koskaa yhtään vanhusta tai kehitysvammaista somalien piireissä- näyttää olevan hyvävoimaisia nuoria miehiä saapumislaivat ja lentokoneet pullollaan.Ja kohta niiden ämmät ja kaks tusinaa mukulaa kintereillä ja yks vaunuissa.Ja suomipoika maksaa.
ei ihme,ettet ymmärrä. Puhut maahanmuuttopolitiikasta yleisellä tasolla ja keskityt perustelemaan pienen ja negatiivisesti näkyvän vähemmistön toimilla. Maahanmuuttopolitiikka on ihan eri asia kuin pakolaispolitiikka, josta tässä vaahtoat. Siihen en jaksa ottaa kantaa. Maahanmuuttopolitiikka taas on minusta ollut aika johdonmukaista, joskin hallinto on huonosto resursoitua. 90% maahanmuuttajista tulee lähinaapureista, kuten venäjältä, virosta ja ruotsista.

Tästä skrollailemalla alas.

https://www.tilastokeskus.fi/tup/suoluk/suoluk_vaesto.html

Somalien osuus ulkomaan kansalaisista on se 3.6% ja kansallisuuden on saanut 2630 somalia. Määräänsä nähden niistä puhutaan ja ne aiheuttavat kyllä monin verroin kahinaa, mutta ei maahanmuuttopolitiikkaa voi niiden ehdoilla tehdä.

En vaahtoa mutta sinä ylimielisessä -taas kerran- asenteessasi vaahtoat. Olet niin seetanan vastenmielinen kirjoituksissasi, vaikka ihmisenä lienet ihan OK. Olet niitä tyyppejä, jotka kokee jonkinlaista alemmuuskompleksia oikeessa elämässään ja kompensoit sen uholla netissä.

Ylimielisyydessäsi pyrit alistamaan muita, niitä jotka on eri mieltä kanssasi. Et pysty ainuttakaan kirjoitusta kirjoittamaan menemättä henkilökohtaisuuksiin. Siinä on sulle sivistyksen mittarisi nollassa.

lue noita kirjoituksiasi ja mieti voisko asian esittää ilman toisen kirjoittajan haukkumista,väheksyntää ja mollaamista.

Kato tuolta MOT-ohjelma tuubista, varsinkin sen loppu ja mieti, pitääkö sen sanoma paikkansa. maahanmuutto on ok, jos tänne tulee porukkaa ammattitaitoisina töihin, mut ei ole järkeä toimia maailman omatuntoa ja rahdata porukkaa savimajoista jotka ei mitään osaa kuin alistaa naista. Helvvvvetin kalliiksi tulee.
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: En ymmärrä nykyistä elämänmenoa muutenkaan
Tämä Suomi-laiva on ajamassa karille kaikin puolin. Esim.lasten levottomuus lisääntyy koko ajan,vaikka maa on pullollaan psykologeja  ja psykiatreja. Nyt hehkutetaan sateenkaariperhettä,vaikka lapset ovat" hukassa" jo normaaliperheissäkin.Kun kaikenlainen sallivuus lisääntyy tässä "minäminä" kulttuurissa,eikä millekkään aseteta mitään rajoja,niin lapset on todella" heikoilla jäillä".

Yks epänormaali piirre on sekin,että ikäihmiset ja lapset laitetaan hoitopaikkoihin ja aletaan palvomaan  lemmikkejä.

Olen joskus osunut kyläpaikkaan,jossa koira on kaiken keskipiste,eikä muusta osata puhuakkaan,kuin tästä kullannupusta. Koira on koko perheen keskipiste ja kaikki muu on toisarvoista. Yritä siinä sitten jutella jostain muusta :o

Ennen oli kissat hiiriä varten ja koirat vahti taloa.

Olen alkanut tuntea niin suurta vastenmielisyyttä näitä puudeleita kohtaan,että kun sellainen sipsuttelee vastaan ,niin tekis mieli potkasta sitä >:(



.
lemmikki on kuitenkin konkreettisempi kohde kuin jumala :-\ :-\ :-\ :-\
--minulla se on toisin päin.mulle Jumala on konkreettinen ja hän vastaa rukouksiin.

Ja jumalako sulle pistää päähän tunteen, et tekis mieli potkaista luontokappaletta?
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Suomen kannattaa nostaa väkilukua, mutta pitää vähän paremmin katsoa, mistä maista tätä uutta väkeä otetaan  :o

Suomelle sopiva väkiluku olisi 10 miljoonaa ihmistä  ;D ;D

Juu ja mistä töitä niille kun ei 5 miljoonallekaan riitä?Perustaako ne mamut uusia pitserioita ja kun jokainen syö yhden pizzan päivässä niin ne 5 miljoonaa pysyy kiinni elämässä?
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: En ymmärrä nykyistä elämänmenoa muutenkaan
Tämä Suomi-laiva on ajamassa karille kaikin puolin. Esim.lasten levottomuus lisääntyy koko ajan,vaikka maa on pullollaan psykologeja  ja psykiatreja. Nyt hehkutetaan sateenkaariperhettä,vaikka lapset ovat" hukassa" jo normaaliperheissäkin.Kun kaikenlainen sallivuus lisääntyy tässä "minäminä" kulttuurissa,eikä millekkään aseteta mitään rajoja,niin lapset on todella" heikoilla jäillä".

Yks epänormaali piirre on sekin,että ikäihmiset ja lapset laitetaan hoitopaikkoihin ja aletaan palvomaan  lemmikkejä.

Olen joskus osunut kyläpaikkaan,jossa koira on kaiken keskipiste,eikä muusta osata puhuakkaan,kuin tästä kullannupusta. Koira on koko perheen keskipiste ja kaikki muu on toisarvoista. Yritä siinä sitten jutella jostain muusta :o

Ennen oli kissat hiiriä varten ja koirat vahti taloa.

Olen alkanut tuntea niin suurta vastenmielisyyttä näitä puudeleita kohtaan,että kun sellainen sipsuttelee vastaan ,niin tekis mieli potkasta sitä >:(



.

Mitä se Jeesus ajattelee ku potkit koiria? Ompas sulla jutut. :o Vanha ja kärttynen akka. :o :o
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

navettapiika

  • Vieras
Taitaa Mymmynkin usko olla tilanteen mukaan, sitä ei vain luontokappaleille riitä.. :P

mymmy

  • Vieras
Vs: En ymmärrä nykyistä elämänmenoa muutenkaan




.
[/quote]lemmikki on kuitenkin konkreettisempi kohde kuin jumala :-\ :-\ :-\ :-\
[/quote]
--minulla se on toisin päin.mulle Jumala on konkreettinen ja hän vastaa rukouksiin.
[/quote]
Ihan uteliaisuuttani, MITEN? Eihän se jalkakaan ole parantunut. Vai antoiko ohjeet oikealle puolukkamättäälle? ???
[/quote]

--sitäpä ei oikein voi selittää sellaiselle,joka ei usko.Minulle asiat selvisi vasta sitten,kun tulin uskoon ja sittenkin vasta vähitellen.Jos lukee Raamattua ,rukoilee ,niin Jumala ilmestyy.
Vähän aikaa sitten kärsin turvotuksesta koko kropassani,enkä tiennyt mistä se johtuu,niin kun yks aamu heräsin,Pyhä Henki puhui minulle."lopeta sillin syönti" ja minä ihan hätkähdin.Siinäkö vastaus.Jätin sillin pois ja turvotus hävisi.Minulla on ollut aina kova himo sillin perään,mutta siihen tuli stoppi.Munuaiset ei enää kestä. En olisi itse hoksannut sitä ikinä.
Jos haluaa elää täyttä elämää,niin kannattaa purkaa Jumalaa ja ihmistä erottava väliaita,se on se ,että hyväksyy Jeesuksen syntiensä sovittajaksi ja tekee täyskäännöksen.
32 vuotta olin kuollut,sitten virkosin eloon,niin minä kuvailisin ennen ja nyt elämää.
Uskon,että Jumala parantaa polveni.Jos ei niin sitten se on asia,jota minä yksinkertaisesti tarvitsen.
Kun moni mun ikäinen on hyvin sairas moninaisine vaivoineen,niin miksi mun pitäisi olla täysin terve.
Mutta sitä odottaessa muistutan kyllä Luojaani tuosta vaivasta,josko Hän parantaisi sen. :)
Ilmoitan,sitten kun se tapahtuu.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: En ymmärrä nykyistä elämänmenoa muutenkaan




.
lemmikki on kuitenkin konkreettisempi kohde kuin jumala :-\ :-\ :-\ :-\
[/quote]
--minulla se on toisin päin.mulle Jumala on konkreettinen ja hän vastaa rukouksiin.
[/quote]
Ihan uteliaisuuttani, MITEN? Eihän se jalkakaan ole parantunut. Vai antoiko ohjeet oikealle puolukkamättäälle? ???
[/quote]

--sitäpä ei oikein voi selittää sellaiselle,joka ei usko.Minulle asiat selvisi vasta sitten,kun tulin uskoon ja sittenkin vasta vähitellen.Jos lukee Raamattua ,rukoilee ,niin Jumala ilmestyy.
Vähän aikaa sitten kärsin turvotuksesta koko kropassani,enkä tiennyt mistä se johtuu,niin kun yks aamu heräsin,Pyhä Henki puhui minulle."lopeta sillin syönti" ja minä ihan hätkähdin.Siinäkö vastaus.Jätin sillin pois ja turvotus hävisi.Minulla on ollut aina kova himo sillin perään,mutta siihen tuli stoppi.Munuaiset ei enää kestä. En olisi itse hoksannut sitä ikinä.

[/quote]





Voi helvetti..... ;D ;D ;D

Mää oon luullu et kalja turvottaa. No perkele, se johtuukin sillistä... ;D ;D ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

navettapiika

  • Vieras
Silliä ei nyt syödä kuin jouluna ja toivottomassa kanuunassa, mutta tähän paatokseen ei auta kuin todeta, että kyllä jokainen uskollaan autuaaksi tulee, ei kukaan voi toisen puolesta uskoa tai olla uskomatta. ::)

mymmy

  • Vieras
olet tietysti katvealueella.  kirkon torni ei näy klasista.                      on se vaan ihme että miten noi meitän maahanmuuttajat lisää hyvinvointia kun ei edes koulutetut pääse töihin kun on vieras nimi ja kuitenkin taitoakin löytys mutta sitten otetaan kaikenmaaliman paskamajoista porukkaa muka töitä tekemään!      hitto, miä en ymmärrä.

--minäpä kerron,miksi minä vastustan maahanmuuttoa.Raamatussa sanotaan,että Jumala on asettanut ihmiselle ajan ja asumisensa rajat,että he etsisivät Hänen kasvojaan. Vaikka ihmiset on kaikki samanarvoisia,niin kyllä jokaisen pitäisi asua omassa maassaan,se on Jumalan suunnitelma.
Erilaisten kulttuurien yhdistäminen ei ole järkevää,koska siinä syntyy konflikteja ennemmin tai myöhemmin. Minäkään en halua tavata enää vävyni äitiä,koska hän pitää tytärtäni vähempiarvoisena kuin poikaansa. Emme ole vihoissa,mutta yks kerta kyläilyä riitti.Kyllä siinä sai kuulla ,kuka on tärkeä ja kuka ei >:(  Vaikka olen väleissä tytön ja vävyn kanssa,niin en halua tavata hänen äitiään. se vanhimman pojan jumalointi on mulle vastenmielistä :(

navettapiika

  • Vieras
olet tietysti katvealueella.  kirkon torni ei näy klasista.                      on se vaan ihme että miten noi meitän maahanmuuttajat lisää hyvinvointia kun ei edes koulutetut pääse töihin kun on vieras nimi ja kuitenkin taitoakin löytys mutta sitten otetaan kaikenmaaliman paskamajoista porukkaa muka töitä tekemään!      hitto, miä en ymmärrä.

--minäpä kerron,miksi minä vastustan maahanmuuttoa.Raamatussa sanotaan,että Jumala on asettanut ihmiselle ajan ja asumisensa rajat,että he etsisivät Hänen kasvojaan. Vaikka ihmiset on kaikki samanarvoisia,niin kyllä jokaisen pitäisi asua omassa maassaan,se on Jumalan suunnitelma.
Erilaisten kulttuurien yhdistäminen ei ole järkevää,koska siinä syntyy konflikteja ennemmin tai myöhemmin. Minäkään en halua tavata enää vävyni äitiä,koska hän pitää tytärtäni vähempiarvoisena kuin poikaansa. Emme ole vihoissa,mutta yks kerta kyläilyä riitti.Kyllä siinä sai kuulla ,kuka on tärkeä ja kuka ei >:(  Vaikka olen väleissä tytön ja vävyn kanssa,niin en halua tavata hänen äitiään. se vanhimman pojan jumalointi on mulle vastenmielistä :(
Niin, ettei rotuja pidä sekoitella vai? Minä kun muistelen, niin eikö tällä Aatullakin ollu tällainen rotuoppi mielessä, kun se maailman rajat päätti uusiksi pistää...mielenkiintoista. ???

mymmy

  • Vieras
Vs: En ymmärrä nykyistä elämänmenoa muutenkaan


 

Olen alkanut tuntea niin suurta vastenmielisyyttä näitä puudeleita kohtaan,että kun sellainen sipsuttelee vastaan ,niin tekis mieli potkasta sitä >:(

Tään lauseesi jälkeen mun tekisi mieli potkaista sua.

Täys ääliö joka pahoinpitelee viattomia luontokappaleia.Onks se koiran syy et sen kasvattajat on lääpällään.

------------ei tietenkään ole,mutta minähän en olekkaan täydellinen. En ole oikeasti koskaan pahoinpidellyt eläintä,olen hoitanut niitä ikäni. Mulla on ollut lehmien lisäksi kissoja ,koiria(Metsästys),kanoja ,ankkoja ,hanhia ym,ym. lasten ollessa pieniä.
Tuo potkaisu oli huono sanavalinta,mulla on tapana kärjistää asioita. :(











































 Ja vielä:haista sinä mymmy pitkä passska! >:(



.

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Jospa nyt lopettasitte mymmyn kiusottelun.
Kiusatkaa vahvempianne siinä on haastetta kerrakseen. ;D
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !