Onhan nämä fentin aski ongelmat olleet tiedossa jo heti kun myynti alkoi,mutta olette niin uskovaisia ja kovakorvaisia että meni toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.Vuosia olen tuonut niitä esille .On se ihme että ulkolaisissakin on noita ongelmia noin paljon.
Jos se on se sisun moottori joka pilaa sen perän. Ei osaa reagoida vastuksen muutoksiin ja menosta tulee nykivää. Puhun tässä kuin asiantuntija enkä ole ajanut yhdelläkään portaattomalla metriäkään Ihmettelen miten jotku on ehtinyt tehdä joka merkin joka mallisarjalla töitä. Eihän missään koeajossa tiedä oikeaa koneen toimintaa.
Lainaus käyttäjältä: lynx700500 - 10.09.14 - klo:19:37Jos se on se sisun moottori joka pilaa sen perän. Ei osaa reagoida vastuksen muutoksiin ja menosta tulee nykivää. Puhun tässä kuin asiantuntija enkä ole ajanut yhdelläkään portaattomalla metriäkään Ihmettelen miten jotku on ehtinyt tehdä joka merkin joka mallisarjalla töitä. Eihän missään koeajossa tiedä oikeaa koneen toimintaa.eiköös portaattoman idea ou pääsääntösesti se jotta moottori hyrrää siinä taloudellisella kierrosalueella ja voimansiirto reagoi
Ootte te pojat aika kettuja ,vaihteiston ongelmat johtuvat sisu moottorista ,ei voi kuin nauraa
Lainaus käyttäjältä: SAS - 11.09.14 - klo:20:19Ootte te pojat aika kettuja ,vaihteiston ongelmat johtuvat sisu moottorista ,ei voi kuin nauraa Pyörien suunnastako se vika sinne lootaan lykätään
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 11.09.14 - klo:20:56Lainaus käyttäjältä: SAS - 11.09.14 - klo:20:19Ootte te pojat aika kettuja ,vaihteiston ongelmat johtuvat sisu moottorista ,ei voi kuin nauraa Pyörien suunnastako se vika sinne lootaan lykätään Samaa mieltä. Mikä muu kuin moottori sen särkee? Ja sen moottorin on suunnitellut joku suomalainen insinööri. Ja sen insinöörin on pannut alulle joku maalaisukko heinäladossa kun ei ole ehtinyt vetää ulos ennen h hetkeä. Eli kyllä tääkin on maajussien oma vika.
Lainaus käyttäjältä: lynx700500 - 11.09.14 - klo:21:00Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 11.09.14 - klo:20:56Lainaus käyttäjältä: SAS - 11.09.14 - klo:20:19Ootte te pojat aika kettuja ,vaihteiston ongelmat johtuvat sisu moottorista ,ei voi kuin nauraa Pyörien suunnastako se vika sinne lootaan lykätään Samaa mieltä. Mikä muu kuin moottori sen särkee? Ja sen moottorin on suunnitellut joku suomalainen insinööri. Ja sen insinöörin on pannut alulle joku maalaisukko heinäladossa kun ei ole ehtinyt vetää ulos ennen h hetkeä. Eli kyllä tääkin on maajussien oma vika.
Lainaus käyttäjältä: SAS - 11.09.14 - klo:20:19Ootte te pojat aika kettuja ,vaihteiston ongelmat johtuvat sisu moottorista ,ei voi kuin nauraa Tuskin tässä kuitenkaan, mutta kyllä se mahdollista on.Esimerkkinä toimii vaikka kylmäkonttien pikkudiesel-kylmäkompura-yhdistelmä.Eräs vuosia ja vuosia luotettavasti toimivia kylmäkoneita tehnyt valmistaja vaihtoi sen dieselin toisen merkkiseksi. Ja noin vuoden päästä alkoi kompressoreiden kampiakseleita katkeilla poikkeuksellisen runsaasti, ja jo takuuaikana.Lopulta kompressorivalmistaja ilmeisesti kiinnostui ongelmasta, ja selvisi että sen uuden dieselin vääntövärähtelyt saivat aikaan jonkin resonanssin kompressorin akselin kanssa, ja niin kompuran akseli sitten antautui aikanaan. En enää muista laitettiinko siihen väliin joku värähtelyntappaja vai palattiinko alkuperäiseen moottorimerkkiin.
Lainaus käyttäjältä: SAS - 11.09.14 - klo:20:19Ootte te pojat aika kettuja ,vaihteiston ongelmat johtuvat sisu moottorista ,ei voi kuin nauraa Niin sysipaska kones tuo sisu, ettei prenttiin halua insinöörit sitä edes istuttaa.
Lainaus käyttäjältä: John Ferguson - 12.09.14 - klo:00:49Lainaus käyttäjältä: SAS - 11.09.14 - klo:20:19Ootte te pojat aika kettuja ,vaihteiston ongelmat johtuvat sisu moottorista ,ei voi kuin nauraa Niin sysipaska kones tuo sisu, ettei prenttiin halua insinöörit sitä edes istuttaa.On jo istutettu:http://www.fendt.fi/moottori-1350.asp