Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Missä on paavo väyrynen  (Luettu 3410 kertaa)

(O)

• Vieras
Vs: Missä on paavo väyrynen
just,pitikin laittaa  tuo linkki mutta hyvä että tulee luettua ensin
http://yle.fi/uutiset/paavo_vayrynen_julkaisi_videon__haastattelee_itse_itseaan/7466965

Pigman

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Ja sekös kepulia vit.....taa.

Ja kepuli joutuu kääntämään takkinsa, taas kerran ja tunnustamaan isänmaan petturuutensa.

Lapsellisen naivia olettaa ja antaa ymmärtää, mitä historian havinassa on tehty, ettei Venäjä, olemme ystäviä.

Tässä vain käsi kädessä kuljetaan.
Eikös se ole isänmaanpetturi joka ottaa tänne vieraan valtion sotaväkeä.

mymmy

• Vieras
Siinä on kyllä kala tuo Stubb, ankerias vaiko nahkiainen, samanlaisia ei tiedä loppujen lopuksi onko se kala vaiko käärme. :o

--Eduskunnan kyselytunnilla Stubb Twiittaili ja pälyili peläten ympärilleen,ettei vaan kukaan kysyis mitään.  :o

Eemelille tiedoksi,Väyrynen on rikastumassa ,ei sillä oo pulaa rahasta eikä kannattajista. ;D

iskra

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  "Minä tahdonkaikkialla ja kaikissa tilanteissa,rauhan ja sodan aikana puolustaa isänmaani koskemattomuutta ,sen laillista valtiojärjestystä sekä valtakunnan laillista esivaltaa"jne.

Mutta, nykyinen esivalta pitäisi ens vaihtaa, sotaministeri ruununraakki ja pääministerikin itseään filmaava hihhuli...

Veeti

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Paavo on valtakunnanpelle.

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Kun vätys-pate seuraavan kerran astuu julkisuuteen, pyörii takki kuin stokan pyöröovi, saatesanoilla, mitä minä olen aina sanonut.

BACKSPACE

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • für immer
Kun vätys-pate seuraavan kerran astuu julkisuuteen, pyörii takki kuin stokan pyöröovi, saatesanoilla, mitä minä olen aina sanonut.
Just oli lehdessä, että Stockmanilla menee huonosti, joten se ovikin pyörii nyt vaisusti
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

navettapiika

• Vieras
Just oli lehdessä, että Stockmanilla menee huonosti, joten se ovikin pyörii nyt vaisusti
Mitenkäs kokkareet on noin huonosti kauppansa pitäneet pystyssä? Kaatuuko mokoma Sokoksen syliin..huh. ???

BACKSPACE

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • für immer
Mitenkäs kokkareet on noin huonosti kauppansa pitäneet pystyssä? Kaatuuko mokoma Sokoksen syliin..huh. ???
Jos niiden rahat on kannettu tundralle  ???
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

navettapiika

• Vieras
Jos niiden rahat on kannettu tundralle  ???
Se voi olla kyllä totta, tänne nousee vain uutta ja ehompaa pytinkiä. Ja Oulun Stokkakin jää aivan nappikaupaksi.. ???

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
röystöhinnoittelu rojusta ei lyökään leiville!!!   on aikoihin eletty kun ei porvari saa kauppaa edes kannattavaksi!   jos joku sossukommari ei sitä osaisi niin sen ymmärtäisi...

noooo, onhan se sentäs että tuollanen koulukiusaaja ja lapsenasteelle jäänyt on edes jollekin se jumala jota nuolla,  tarpeensa ne on kullakin.