Perintä on vain katkolla, ei lopullista päätöstä ole vielä tullut. odotellaan nyt vain rauhassa, ennenkuin otetaan skumpat esille.
Valion ei tarttekkaan maksaa sakkoja.Valtion herrat säikähtivät irtisanomisia ja maitotilojen konkurssi aaltoa. Kerrankin viisas päätös pitkästä aikaa.Kyllä nyt Veetilässä ja Sepelässä on surua Kipinkapin aamulla Lidliin ostamaan kaljaa murheeseen
No ainakin luetun ymmärtäminen olisi ensiarvoisen tärkeää.Prosessi on kesken, siitä syy maksuunpanon kieltoon.Ja kun valiosta on kyse alkaa pian käräjöimään valtiota vastaan. valiohan on yhtiö joka kepuvallanaikaan on oppinut että velatkin on saatavia.
Lainaus käyttäjältä: mymmy - 19.08.14 - klo:22:26Valion ei tarttekkaan maksaa sakkoja.Valtion herrat säikähtivät irtisanomisia ja maitotilojen konkurssi aaltoa. Kerrankin viisas päätös pitkästä aikaa.Kyllä nyt Veetilässä ja Sepelässä on surua Kipinkapin aamulla Lidliin ostamaan kaljaa murheeseen Kuin se nyt simmo noin kavereilleen ilkkuu
Viimeksi muokattu: 20.08.14 - klo:10:42 kirjoittanut mymmy
Lainaus käyttäjältä: Ailuut - 19.08.14 - klo:22:49Lainaus käyttäjältä: mymmy - 19.08.14 - klo:22:26Valion ei tarttekkaan maksaa sakkoja.Valtion herrat säikähtivät irtisanomisia ja maitotilojen konkurssi aaltoa. Kerrankin viisas päätös pitkästä aikaa.Kyllä nyt Veetilässä ja Sepelässä on surua Kipinkapin aamulla Lidliin ostamaan kaljaa murheeseen Kuin se nyt simmo noin kavereilleen ilkkuu ---------------minun kavereita on kaikki täällä,minä en erottele ihmisiä Mutta tuo valio-viha ja tundratuotanto tuska on ihan käsittämätöntä.Ei sellasta oo pakko hyväksyä.
Lainaus käyttäjältä: mymmy - 20.08.14 - klo:10:35Lainaus käyttäjältä: Ailuut - 19.08.14 - klo:22:49Lainaus käyttäjältä: mymmy - 19.08.14 - klo:22:26Valion ei tarttekkaan maksaa sakkoja.Valtion herrat säikähtivät irtisanomisia ja maitotilojen konkurssi aaltoa. Kerrankin viisas päätös pitkästä aikaa.Kyllä nyt Veetilässä ja Sepelässä on surua Kipinkapin aamulla Lidliin ostamaan kaljaa murheeseen Kuin se nyt simmo noin kavereilleen ilkkuu ---------------minun kavereita on kaikki täällä,minä en erottele ihmisiä Mutta tuo valio-viha ja tundratuotanto tuska on ihan käsittämätöntä.Ei sellasta oo pakko hyväksyä. Miten niin tuottajan? Maidulla ootte maksanu ne osuudet Valiosta. Jos Valio menee konkkaan, ette todellisuudessa menetä kuin menneisyyden.
Ja vielä mustemmaksi muuttuu! Laktoosittomat maito tuotteet Venäläiset on vapauttaneet pannasta! Ei kohta sepe saa Valion ylijäämä edamia!