Vieläkö niitä kaupataan niitä magneetteja polttoaineputkiin???
Nykyinen K-A kun tuli hankittua niin havaitsin hyttiä kipatessa keltaisia magneetteja p-a.suodattimen kahtapuolta.Yhteensä 5kpl.Vaatii kuulemma 1kpl/100 hepoa. Edellinen omistaja kertoi että p-a.n kulutus todellakin väheneni kun ne asensi. myös savutuksen kovassa vedossa sanoi poistuneen.En ole niitä pois ottanut eli en tiedä totuutta.Uskoo ken tahtoo.
Kyllä se toimii käytännössä!
Toimiminen johtuu siitä että se joka sen hankkii, niin kyseinen henkilö rupeaa tarkkailemaan kulutusta ja ajo käyttäytymistään. Sama saataisiin aikaan myös ilman sitä 1000€ maksavaa härpäkettäkin jos kiinitettisiin huomiota ajokäytäytymiseen.
Mahtaisinkohan saada kulutusta noilla magneeteilla siis vielä lisää pois 4wd hiacesta.. Syö perkule 8,5ltr/100km
Sitä ei tiedä ennen kuin kokeilee! Laita ensin kakkos nelonen kaasupolkimen alle. On ainakin aluksi vähän halvempi konsti.
kaikkea hele veetiä sitä uskotellaan. sama kuin kalkkitablettia hammassärkyyn.
miten lie, onko eri jalostamoiden tuotteissa eroja, niin kuin bensiineissä. esim. shellin v-power antaa enemmän tehoja, kuin joku perusbensa. joskus kilvanajopuolella tsekkiläinen 99 oli kysyttyä ainetta. suomen 99 kelpasi lähinnä osien pesuun.
Bensalla pestään pensselit ja Dieselillä ajetaan!
Perustuu periaatteessa samaan asiaan. 5% kulutuksen lasku on niin pieni että sen voi selittää lähes millä tahansa.
Ite olen 3.3 litran mopariin laittanut 95 ja v-poverin väliltä kaikkea ja merkittävää eroa en ole huomannut.
niinno eikai se auton moottorissa se alle kymmenen hevosen lisäys tunnu, mutta jossahi tojotan kabiinissa voi aiheuttaa katastrofin.
teoreettinen tehonnousu saahaan jos moottorissa on nakutuksen tunnistus, tämä ei kuitenkaan vaikuta alapertin ja terminaattorin amerikan autoihin, eehän niissä edes kuppipenkeissä oo puristusta
Kaikki alle 3 litran auton moottorit pitäisi sotkea suohon!
Siitä puristuksesta tiiä, mutta sitä VÄÄNTÖÄ piisaa vaikka jaettavaksi ICEFARMERIN 1.5 litraseen ja 200 kaakiseen riisikippoon!
Juuri näin. Pieni ei ole kaunista tässäkään.
Itsellä 2,5l 6-diesel toisessa autossa ja toisessa vastaavassa 150kg painavammassa 4,4l V8 diesel. 8-koneessa melkein kolmekertaisesti voimaa ja vääntöä ja kulutus 3,5l/100km pienempi.
Mulla Kia vei matka-ajussa melkein saman kuin tuo nykynen mersu. Mersussa 3.0 v6 diesel kun kiassa oli 2.0 diesel. Eikä mersussa ole kuin 40 konia enemmän kuin kiiassa, mutta painoa alkaa olla 500 kiloa lisää ja silti liikkuu liukkaamin tiellä ja eikä nikottele 2 hevosen kopinkaan kanssa kun konit on kyydissä. Kialla jos lähti varomattomasti liikeelle ja vaihtoi huolimattomasti 2:selle, niin sammui kuin saunalyhty.
Rysleri vie tietysti enemmän Bensana ja kun otetaan huomioon että ilmanvastus on tilamallissa sama suurinpiirtein kuin kerrostalossa, niin ei tuo nyt voikkaan 5 litralla 100km taittaa kuin erittäin jyrkkään alamäkeen ja siihenkin myötä tuulessa.