900 työntää pakilla tosi hyvin. 818 vaatii pikkualueen kytkemisen jos on tiukempi paikka pakittaa saman vaati 724.
Väkisin tehty peruutus Variossa on, ei siitä mihinkään pääse. Kyllähän se vekslaamiseen kelpaa, mutta ei noin avuttomaan systeemin pitäisi ainakaan taakseajovarustusta tarjota. Eikös noita ole jo yli 15 vuotta tehty, vaan eivät ventti-insinöörit ole vieläkään parempaa ratkaisua keksineet. Mulle selkis jonkilainen ratkaisu joskus 90-luvulla, kun ensimmäiset periaatekuvat keksinnöstä näin.
Fentin peruutus on useissa testeissä todettu hyötysuhteeltaan huonoimmaksi.Valtava ulina säestää menoa,repii hermoja pitkän päälle.
Askin sivuakseli viat arkipäivää.Suolla tosi paloherkkä ,kopin alunen todella vaikea pitää puhtaana.Useita palanut turve hommissa.
***joo, arkipäivän käytäntö on monesti jotain muuta kuin testeissä mitttu huipputeho. tuommonen portaaton on huippu peli juurikin mäissä,pehmessä ja liukkaalla. myös pakilla. ehdoton plussa on se että veto säilyy ihan ryömintänopeuteen asti.
parilla kaverilla on noita fendttejä suolla. 820 ja 3x724. hyvin ne siellä menestyy. 820 kärvähti ekan kerran vasta 6 tai 7 kesänä ekan kerran. eli ihan hyvin ne siellä möyryää. 936 ei ollu suokone, se kyti kokoajan ja palo lopuksi. eriasia on sitte kannattaako noita suolle viedä. t sarjan hitekki on sinne tehty.
--------
tuosta askin sivuakselista saat kertoa mulle tarkemmin. en ole kuullut kokoasiasta ikinä mitään....