Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe ration tarjonta kesällä  (Luettu 3398 kertaa)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65463
ration tarjonta kesällä
kyllä on kiva kuunnella ylen ohjelmia näin kesällä kun eiv itekkään oikein tiedä mikä on uusinta ja miltä ajalta.   yritä siinä sitten tietää onko hinttari nyt puheessa vai jo muutama vuosi sitten.  ajankohtaa on pikkasen vaikia hahmottaa kun puhuva niin yleistä.                                         ja tuo päddinki kuunnelma;   vasta eilen sain tietää kuka esittä raulia;   se olikin se näyttelijä jolla kaksosanen nimi eikä yks osanen kuten puhvissa on kuulltu.   uusivirta on koko sukunimi eikä uusiv.                                       ihmetyttää että eikö mitään rotia ole puolella miljardilla tuotettuna?                                   ja mistä yle oikein noita toimittajia kerää?   jostain senaatintoriltako?

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: ration tarjonta kesällä
Mää oon ostanut Ration aina kesäkuussa, on ollut tarjontaa
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65463
Vs: ration tarjonta kesällä
toukokuussa on ollu halvempaa kun ei vielä uutta satoa.    ja silloinhan se hankitaan kun tarve.           jokaisella on tarpeensa.

navettapiika

  • Vieras
Vs: ration tarjonta kesällä
Uusintaa uusinnan päälle, sitähän se on telkkari ja radio. Eilen tuli perjantain ohjelma aamuradiossa ja minä menin jo lankaankin, että on perjantai. Piti oikein  tarkistaa lypsyn jälkeen, jotta mikä helevatun päivä oikeasti on..typerää touhua uusintojen pyörittäminen, kun kellonajat ja päivät  ei pidä kutiaan.  :o

Matami Mimmi

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 162
Vs: ration tarjonta kesällä
Kyllä liki kymmenen kanavan tarjonnasta jotain löytyy, joskus. Kunhan ei vain kuuntele tuota Novaa kuten Ala-Pertti täällä usein kehuu tekevänsä. Kirjastosta lainatut äänikirjat ladattuina mp3-soittimeen, se on PARASTA! 8)

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: ration tarjonta kesällä
Kyllä liki kymmenen kanavan tarjonnasta jotain löytyy, joskus. Kunhan ei vain kuuntele tuota Novaa kuten Ala-Pertti täällä usein kehuu tekevänsä. Kirjastosta lainatut äänikirjat ladattuina mp3-soittimeen, se on PARASTA! 8)



minä oo sitä kehuna kuuntelevani. sitä olen sanonut, jotta se nova kuuluu joka vehkeestä, josta vaan löytyy sähköjohtoa vähänkään yli senttimetrin ja jota metriäkään lähempänä on anodi ;D
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Matami Mimmi

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 162
Vs: ration tarjonta kesällä
minä oo sitä kehuna kuuntelevani. sitä olen sanonut, jotta se nova kuuluu joka vehkeestä, josta vaan löytyy sähköjohtoa vähänkään yli senttimetrin ja jota metriäkään lähempänä on anodi ;D
No ni, kehuthan tuota ryöttä taas! ;D Muuta kanavaa et pian edes tunne. Äläkä niitä Annika Metsäketoja tai Minna Kuukkasijoitas meille tyrkyttämään... missä lie radiomaston laitekopissa asutkaan. :o

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: ration tarjonta kesällä
minä oo sitä kehuna kuuntelevani. sitä olen sanonut, jotta se nova kuuluu joka vehkeestä, josta vaan löytyy sähköjohtoa vähänkään yli senttimetrin ja jota metriäkään lähempänä on anodi ;D
No ni, kehuthan tuota ryöttä taas! ;D Muuta kanavaa et pian edes tunne. Äläkä niitä Annika Metsäketoja tai Minna Kuukkasijoitas meille tyrkyttämään... missä lie radiomaston laitekopissa asutkaan. :o



no en oo tyrkyttänyt. onhan siellä se elli. sepähän collan. niijja aaltosen samuli, seo hyvä tyyppi.

enkä sitä paitsi asu missään kopissa. nythi oon mökkiautolla pellolla parkissa keskisuomessa. tuossa vieressä sängyllä tuhisee oletettavasti joku nainen. sitä en varmuudella tiedä kuka :)
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Matami Mimmi

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 162
Vs: ration tarjonta kesällä
no en oo tyrkyttänyt. onhan siellä se elli. sepähän collan. niijja aaltosen samuli, seo hyvä tyyppi.

enkä sitä paitsi asu missään kopissa. nythi oon mökkiautolla pellolla parkissa keskisuomessa. tuossa vieressä sängyllä tuhisee oletettavasti joku nainen. sitä en varmuudella tiedä kuka :)
Olet sinä perso noille (naisten) radioäänille, Novan insinöörit ne osaa kompressoida lähetystään juuri niin että Ala-Pertin hiusrajassa alkaa se suloinen kutina... ;D

Ja olekko varma ettei se mökkiautos ole joku entinen Maikkarin auto tai sitten Spede-Tuotannon kuvausauto?

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: ration tarjonta kesällä
no en oo tyrkyttänyt. onhan siellä se elli. sepähän collan. niijja aaltosen samuli, seo hyvä tyyppi.

enkä sitä paitsi asu missään kopissa. nythi oon mökkiautolla pellolla parkissa keskisuomessa. tuossa vieressä sängyllä tuhisee oletettavasti joku nainen. sitä en varmuudella tiedä kuka :)
Olet sinä perso noille (naisten) radioäänille, Novan insinöörit ne osaa kompressoida lähetystään juuri niin että Ala-Pertin hiusrajassa alkaa se suloinen kutina... ;D

Ja olekko varma ettei se mökkiautos ole joku entinen Maikkarin auto tai sitten Spede-Tuotannon kuvausauto?


nii i. naisella pitää olla silleen sopevan matala ääni. tiätsä niinko sellanen pehmeä...

     ...   ja tästä autosta tiedä, olenko edes omassa autossa :o
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Matami Mimmi

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 162
Vs: ration tarjonta kesällä
no en oo tyrkyttänyt. onhan siellä se elli. sepähän collan. niijja aaltosen samuli, seo hyvä tyyppi.

enkä sitä paitsi asu missään kopissa. nythi oon mökkiautolla pellolla parkissa keskisuomessa. tuossa vieressä sängyllä tuhisee oletettavasti joku nainen. sitä en varmuudella tiedä kuka :)
Olet sinä perso noille (naisten) radioäänille, Novan insinöörit ne osaa kompressoida lähetystään juuri niin että Ala-Pertin hiusrajassa alkaa se suloinen kutina... ;D

Ja olekko varma ettei se mökkiautos ole joku entinen Maikkarin auto tai sitten Spede-Tuotannon kuvausauto?


nii i. naisella pitää olla silleen sopevan matala ääni. tiätsä niinko sellanen pehmeä...

     ...   ja tästä autosta tiedä, olenko edes omassa autossa :o
Viski-basso... nortti-tenori... Anna-Kaisa Hermunen? On muuten Hermunen Laukaalta, sehän se siellä auton sängyssäs murisee, non nih.  ???

Ainoa matala ja pehmeä ääni mistä itse pidän on jenkkiauton "pulputtava hurina". :-*

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: ration tarjonta kesällä
tiätsä. meillon sama maku noiden autojen, siis jenkkiautojen suhteen.

ja tuo nainen. senpähän henkilöllisyys selvinnee, kun laitan tuubista soimaan tämän


http://www.youtube.com/watch?v=e1de-6TpXBs
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Tupajumi

  • Vieras
Vs: ration tarjonta kesällä
Mä kuuntelen vaan Expressii.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65463
Vs: ration tarjonta kesällä
mutta toi ration äänien kompressointi on kyllä ihme juttu;  monasti manannu kun ei saa koneen ratiosta niin paljon ääntä esille jotta kuulis jonkin haastateltavan äänen esille ja toimittajan ääni sitten leikkaa siivuja tärykalvoista.                         ja miksi ratioon nimenomaan ykköselle jolla ei parantelua tehä pitää valita nää matalaääniset ja hiljaa puhuvat ukot?      monta hyvää ohjelmaa jää kuuntelematta kun ei koko ajan viitti/jaksa olla peltorit korvilla kun ei noissa vanhoissa koneissa kuule omalla ratiolla siitä norsunperseavannossa- äänestä mitään muuta kuin säröä kajareissa.                         matala basso on ihan kiva jos ei tartte kuunnella, vain kuulla!                             btw, vieläkö net 12 kappaletta soi edelleen siellä novan valikoimassa?   jo vuodesta 2004!   ei pahemmin kipaleet vaihdu, järjestyskin on sama.             

Köntys

  • Vieras
Vs: ration tarjonta kesällä