Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Peräkammarin pojille tiedoksi  (Luettu 2937 kertaa)

Veeti

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13633

navettapiika

  • Vieras
Vs: Peräkammarin pojille tiedoksi
Minä kun olen kuvitellut, että se mitä niiden vaatteiden sisällä on saa naisen syttymään, eikä ne vaatteet. Itse en koe  minkäänlaisia säväreitä miestenvaateliikkeessä, vaikka juuri kuvatun laisia kuteita siellä hengareilla roikkuu...itse kyllä panostaisin sisältöön. ::)

Veeti

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13633
Vs: Peräkammarin pojille tiedoksi
Vanha sanonta Kepulandiasta: "ei nainen ison k..lin vierestä lähde".

Myyntipäällikkö

  • Vieras
Vs: Peräkammarin pojille tiedoksi
Vanha sanonta Kepulandiasta: "ei nainen ison k..lin vierestä lähde".

Älähän nyt julkisesti ala itteäs kehua repostelemaan....Ota pituushyppymitta käteen ja kehu sitten.

navettapiika

  • Vieras
Vs: Peräkammarin pojille tiedoksi
Vanha sanonta Kepulandiasta: "ei nainen ison k..lin vierestä lähde".
Kuis iso se sitten se iso on, kun satun kuulumaan niihin lähtijöihin, jotta vastasuudessa tiedän mitan kanssa varmistaa pysyvyyden? ???

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Peräkammarin pojille tiedoksi
Joskus muistan lukeneeni bees&honey palstalta sellaista kysymystä jossa käsiteltiin nuorenparin "yhteensopivuusongelmia" Siinä jungmanni ilmoitti että ympärysmitta on luokkaa 8 cm. Siinä sitten mietin että onko tuo edes paljoa, mutta tulin siihen tulokseen että onhan se ihan komea lukema, varsinkin jos vastapeluri sattuu olemaan hieman "piikainen"


A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

hiluhi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1739
  • Murheellinen vilkuttaja
Vs: Peräkammarin pojille tiedoksi
Joskus muistan lukeneeni bees&honey palstalta sellaista kysymystä jossa käsiteltiin nuorenparin "yhteensopivuusongelmia" Siinä jungmanni ilmoitti että ympärysmitta on luokkaa 8 cm. Siinä sitten mietin että onko tuo edes paljoa, mutta tulin siihen tulokseen että onhan se ihan komea lukema, varsinkin jos vastapeluri sattuu olemaan hieman "piikainen"

8cm ympärysmitta --> n.2,5cm halkaisija = aika pilli  8)

Veeti

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13633
Vs: Peräkammarin pojille tiedoksi
Joskus muistan lukeneeni bees&honey palstalta sellaista kysymystä jossa käsiteltiin nuorenparin "yhteensopivuusongelmia" Siinä jungmanni ilmoitti että ympärysmitta on luokkaa 8 cm. Siinä sitten mietin että onko tuo edes paljoa, mutta tulin siihen tulokseen että onhan se ihan komea lukema, varsinkin jos vastapeluri sattuu olemaan hieman "piikainen"

8cm ympärysmitta --> n.2,5cm halkaisija = aika pilli  8)

Mehupilli

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Peräkammarin pojille tiedoksi
Nyt täytyy pyytää nöyrimmästi anteeksi, se mitta oli tietysti 18 cm...  :-[
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26200
  • vastustan
Vs: Peräkammarin pojille tiedoksi
http://www.iltasanomat.fi/muoti-kauneus/art-1288714526664.html
veetiä ei pelasta mikään :'( :'( :'( :'(

"Kun miehellä on ryhdikäs puuvillainen neule, niin se näyttää kyllä hyvältä - ellei se kaljamaha sitten tuhoa muuten hyvää kokonaisuutta."
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12237
  • Virolaista kiitos!
Vs: Peräkammarin pojille tiedoksi
Rumat ne vaatteilla koreilee :D

Minä käyn vaatekaupassa sitten, kun vanhat kledjut on puhki. On tosin hiukan sitä tapaa, että jos tarjouksesta löytää jonkun mieleisen kamppeen, niin se tulee ostettua varastoon. Otetaan sitten aikanaan käyttöön, kun tarvitaan.

Mulle on kyllä naisten taholta sanottu, että vaatetus ei ole oikein ajanmukainen :D

Ailuut

  • Vieras
Vs: Peräkammarin pojille tiedoksi
Rumat ne vaatteilla koreilee :D

Minä käyn vaatekaupassa sitten, kun vanhat kledjut on puhki. On tosin hiukan sitä tapaa, että jos tarjouksesta löytää jonkun mieleisen kamppeen, niin se tulee ostettua varastoon. Otetaan sitten aikanaan käyttöön, kun tarvitaan.

Mulle on kyllä naisten taholta sanottu, että vaatetus ei ole oikein ajanmukainen :D

Rento kauluspaita ja hyvin istuvat farkut pukevat miestä, kuin miestä...vaikka olis vähän mahaakin.   :)

Mutta mies siellä vaatteiden alla on se tärkein tietysti...ja nyt en puhu "sen" pituudesta.    :P


Sanottakoon vielä, että puku pukee miestä ehdottomasti, tai hyvin istuvat prässihousut.   ;)

Viimeksi muokattu: 16.07.14 - klo:13:28 kirjoittanut Ailuut

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65869
Vs: Peräkammarin pojille tiedoksi
ja kyllä siinä saa olla jopa onniklovnin puku päällä että noita pikkumahaisia ukkoja saattais sanoa tyylikkäiksi!

                       tuossa juuri eilen kattelin torilla mansikoita jonottaessani että on se vaan niin hirviännäkönen vaalea puku ja 180 kiloa läskiä!                      mutta jospa sillä olis ollu joku verkkari ja hihaton niin eipä olis kiinnittäny millään huomiota.

Ailuut

  • Vieras
Vs: Peräkammarin pojille tiedoksi
ja kyllä siinä saa olla jopa onniklovnin puku päällä että noita pikkumahaisia ukkoja saattais sanoa tyylikkäiksi!

                       tuossa juuri eilen kattelin torilla mansikoita jonottaessani että on se vaan niin hirviännäkönen vaalea puku ja 180 kiloa läskiä!                      mutta jospa sillä olis ollu joku verkkari ja hihaton niin eipä olis kiinnittäny millään huomiota.

No jaa... Eikai sellaisen vuoren päällä mikään vaate näytä miltään. Sata kiloa saa painaa vain ja ainoastaan kaksimetrinen miäs.    :)

ana111

  • Vieras
Vs: Peräkammarin pojille tiedoksi
Rasisti ;)