Lainaus käyttäjältä: Toivo Tonta - 10.07.14 - klo:22:09Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 10.07.14 - klo:22:02Lainaus käyttäjältä: Cultor - 10.07.14 - klo:11:31Lainaus käyttäjältä: Make - 10.07.14 - klo:07:37Lainaus käyttäjältä: Naturalis - 10.07.14 - klo:07:00Lainaus käyttäjältä: Cultor - 09.07.14 - klo:21:25Kylmäkone on autossa paljon tarpeellisempi, sen joutuu usein jättämään aurinkoon ovet ja ikkunat suljettuina. Traktoria ei juuri koskaan ole pakko jättää aurinkoon eikä varsinkaan lävet suljettuina.Tää on taas näitä kun ei tarvi kuin puuhastella traktorilla.Kyllä mä mieluummin pidän ovet ja ikkunat kiinni sekä automaattisesti 20 asteen lämpötilan hytissä. Tietysti omia valintojahan ne on missä viihtyy... Autolla ajetaan kesällä maksimissaan puolituntia suuntaansa, pääosin on muutaman minuutin pyrähdyksiä. Traktorin hytissä menee monasti helteillä 15-18 tunta päivässä. Tällainen lähes viiskymppinen ei sitä enää ilan kylmäkonetta jaksaisi.Tällanen alta seittemänkymppinen jaksaa oikein hyvin. Niin ja ikkunat ja ovet on aina kiinni ajaessa. Ei silti, ihan järkevää on uuteen koneeseen kylmäkone ottaa. Puimurissa kylmäkone on Suomen ilmastossa rahan haaskausta.Kyllä noi nykytraktorit on pirun kuumia puhelinkoppeja jollei ilmastointi toimi.. Hydrauliikka ja moottori lämmittää vielä auringon lisäksi... Eikä viitti nykypäivänä enää pitää kaikkia ikkunoita auki kun kaikki pöly ja paska leijailee hyttiin.. Vaikkei olekkaan kuin vasta neljännes vuosisataa takana.. JD ottaa hytin alta lämmityslaitteen ilmansa, syksyllä kyntäessäkin täytyy olla joskus ilmastointi päällä. Autossa ajoviimakin jäähdyttää. Ei se puimurissakaan huono ole. Tänäpäivänä jos jotain hytillistä ostaa kyllä siinä oikeastaan on se ilmastointi oltava.Kyllä se jonnikka se sivuikkunoiden päältä sen ilmansa ottaa mutta kiertää kyllä sieltä hytin alta hyttiin niin talvellakin nappula saa olla sinisen puolella
Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 10.07.14 - klo:22:02Lainaus käyttäjältä: Cultor - 10.07.14 - klo:11:31Lainaus käyttäjältä: Make - 10.07.14 - klo:07:37Lainaus käyttäjältä: Naturalis - 10.07.14 - klo:07:00Lainaus käyttäjältä: Cultor - 09.07.14 - klo:21:25Kylmäkone on autossa paljon tarpeellisempi, sen joutuu usein jättämään aurinkoon ovet ja ikkunat suljettuina. Traktoria ei juuri koskaan ole pakko jättää aurinkoon eikä varsinkaan lävet suljettuina.Tää on taas näitä kun ei tarvi kuin puuhastella traktorilla.Kyllä mä mieluummin pidän ovet ja ikkunat kiinni sekä automaattisesti 20 asteen lämpötilan hytissä. Tietysti omia valintojahan ne on missä viihtyy... Autolla ajetaan kesällä maksimissaan puolituntia suuntaansa, pääosin on muutaman minuutin pyrähdyksiä. Traktorin hytissä menee monasti helteillä 15-18 tunta päivässä. Tällainen lähes viiskymppinen ei sitä enää ilan kylmäkonetta jaksaisi.Tällanen alta seittemänkymppinen jaksaa oikein hyvin. Niin ja ikkunat ja ovet on aina kiinni ajaessa. Ei silti, ihan järkevää on uuteen koneeseen kylmäkone ottaa. Puimurissa kylmäkone on Suomen ilmastossa rahan haaskausta.Kyllä noi nykytraktorit on pirun kuumia puhelinkoppeja jollei ilmastointi toimi.. Hydrauliikka ja moottori lämmittää vielä auringon lisäksi... Eikä viitti nykypäivänä enää pitää kaikkia ikkunoita auki kun kaikki pöly ja paska leijailee hyttiin.. Vaikkei olekkaan kuin vasta neljännes vuosisataa takana.. JD ottaa hytin alta lämmityslaitteen ilmansa, syksyllä kyntäessäkin täytyy olla joskus ilmastointi päällä. Autossa ajoviimakin jäähdyttää. Ei se puimurissakaan huono ole. Tänäpäivänä jos jotain hytillistä ostaa kyllä siinä oikeastaan on se ilmastointi oltava.
Lainaus käyttäjältä: Cultor - 10.07.14 - klo:11:31Lainaus käyttäjältä: Make - 10.07.14 - klo:07:37Lainaus käyttäjältä: Naturalis - 10.07.14 - klo:07:00Lainaus käyttäjältä: Cultor - 09.07.14 - klo:21:25Kylmäkone on autossa paljon tarpeellisempi, sen joutuu usein jättämään aurinkoon ovet ja ikkunat suljettuina. Traktoria ei juuri koskaan ole pakko jättää aurinkoon eikä varsinkaan lävet suljettuina.Tää on taas näitä kun ei tarvi kuin puuhastella traktorilla.Kyllä mä mieluummin pidän ovet ja ikkunat kiinni sekä automaattisesti 20 asteen lämpötilan hytissä. Tietysti omia valintojahan ne on missä viihtyy... Autolla ajetaan kesällä maksimissaan puolituntia suuntaansa, pääosin on muutaman minuutin pyrähdyksiä. Traktorin hytissä menee monasti helteillä 15-18 tunta päivässä. Tällainen lähes viiskymppinen ei sitä enää ilan kylmäkonetta jaksaisi.Tällanen alta seittemänkymppinen jaksaa oikein hyvin. Niin ja ikkunat ja ovet on aina kiinni ajaessa. Ei silti, ihan järkevää on uuteen koneeseen kylmäkone ottaa. Puimurissa kylmäkone on Suomen ilmastossa rahan haaskausta.Kyllä noi nykytraktorit on pirun kuumia puhelinkoppeja jollei ilmastointi toimi.. Hydrauliikka ja moottori lämmittää vielä auringon lisäksi... Eikä viitti nykypäivänä enää pitää kaikkia ikkunoita auki kun kaikki pöly ja paska leijailee hyttiin.. Vaikkei olekkaan kuin vasta neljännes vuosisataa takana..
Lainaus käyttäjältä: Make - 10.07.14 - klo:07:37Lainaus käyttäjältä: Naturalis - 10.07.14 - klo:07:00Lainaus käyttäjältä: Cultor - 09.07.14 - klo:21:25Kylmäkone on autossa paljon tarpeellisempi, sen joutuu usein jättämään aurinkoon ovet ja ikkunat suljettuina. Traktoria ei juuri koskaan ole pakko jättää aurinkoon eikä varsinkaan lävet suljettuina.Tää on taas näitä kun ei tarvi kuin puuhastella traktorilla.Kyllä mä mieluummin pidän ovet ja ikkunat kiinni sekä automaattisesti 20 asteen lämpötilan hytissä. Tietysti omia valintojahan ne on missä viihtyy... Autolla ajetaan kesällä maksimissaan puolituntia suuntaansa, pääosin on muutaman minuutin pyrähdyksiä. Traktorin hytissä menee monasti helteillä 15-18 tunta päivässä. Tällainen lähes viiskymppinen ei sitä enää ilan kylmäkonetta jaksaisi.Tällanen alta seittemänkymppinen jaksaa oikein hyvin. Niin ja ikkunat ja ovet on aina kiinni ajaessa. Ei silti, ihan järkevää on uuteen koneeseen kylmäkone ottaa. Puimurissa kylmäkone on Suomen ilmastossa rahan haaskausta.
Lainaus käyttäjältä: Naturalis - 10.07.14 - klo:07:00Lainaus käyttäjältä: Cultor - 09.07.14 - klo:21:25Kylmäkone on autossa paljon tarpeellisempi, sen joutuu usein jättämään aurinkoon ovet ja ikkunat suljettuina. Traktoria ei juuri koskaan ole pakko jättää aurinkoon eikä varsinkaan lävet suljettuina.Tää on taas näitä kun ei tarvi kuin puuhastella traktorilla.Kyllä mä mieluummin pidän ovet ja ikkunat kiinni sekä automaattisesti 20 asteen lämpötilan hytissä. Tietysti omia valintojahan ne on missä viihtyy... Autolla ajetaan kesällä maksimissaan puolituntia suuntaansa, pääosin on muutaman minuutin pyrähdyksiä. Traktorin hytissä menee monasti helteillä 15-18 tunta päivässä. Tällainen lähes viiskymppinen ei sitä enää ilan kylmäkonetta jaksaisi.
Lainaus käyttäjältä: Cultor - 09.07.14 - klo:21:25Kylmäkone on autossa paljon tarpeellisempi, sen joutuu usein jättämään aurinkoon ovet ja ikkunat suljettuina. Traktoria ei juuri koskaan ole pakko jättää aurinkoon eikä varsinkaan lävet suljettuina.Tää on taas näitä kun ei tarvi kuin puuhastella traktorilla.Kyllä mä mieluummin pidän ovet ja ikkunat kiinni sekä automaattisesti 20 asteen lämpötilan hytissä. Tietysti omia valintojahan ne on missä viihtyy...
Kylmäkone on autossa paljon tarpeellisempi, sen joutuu usein jättämään aurinkoon ovet ja ikkunat suljettuina. Traktoria ei juuri koskaan ole pakko jättää aurinkoon eikä varsinkaan lävet suljettuina.
Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 10.07.14 - klo:22:12Lainaus käyttäjältä: Toivo Tonta - 10.07.14 - klo:22:09Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 10.07.14 - klo:22:02Lainaus käyttäjältä: Cultor - 10.07.14 - klo:11:31Lainaus käyttäjältä: Make - 10.07.14 - klo:07:37Lainaus käyttäjältä: Naturalis - 10.07.14 - klo:07:00Lainaus käyttäjältä: Cultor - 09.07.14 - klo:21:25Kylmäkone on autossa paljon tarpeellisempi, sen joutuu usein jättämään aurinkoon ovet ja ikkunat suljettuina. Traktoria ei juuri koskaan ole pakko jättää aurinkoon eikä varsinkaan lävet suljettuina.Tää on taas näitä kun ei tarvi kuin puuhastella traktorilla.Kyllä mä mieluummin pidän ovet ja ikkunat kiinni sekä automaattisesti 20 asteen lämpötilan hytissä. Tietysti omia valintojahan ne on missä viihtyy... Autolla ajetaan kesällä maksimissaan puolituntia suuntaansa, pääosin on muutaman minuutin pyrähdyksiä. Traktorin hytissä menee monasti helteillä 15-18 tunta päivässä. Tällainen lähes viiskymppinen ei sitä enää ilan kylmäkonetta jaksaisi.Tällanen alta seittemänkymppinen jaksaa oikein hyvin. Niin ja ikkunat ja ovet on aina kiinni ajaessa. Ei silti, ihan järkevää on uuteen koneeseen kylmäkone ottaa. Puimurissa kylmäkone on Suomen ilmastossa rahan haaskausta.Kyllä noi nykytraktorit on pirun kuumia puhelinkoppeja jollei ilmastointi toimi.. Hydrauliikka ja moottori lämmittää vielä auringon lisäksi... Eikä viitti nykypäivänä enää pitää kaikkia ikkunoita auki kun kaikki pöly ja paska leijailee hyttiin.. Vaikkei olekkaan kuin vasta neljännes vuosisataa takana.. JD ottaa hytin alta lämmityslaitteen ilmansa, syksyllä kyntäessäkin täytyy olla joskus ilmastointi päällä. Autossa ajoviimakin jäähdyttää. Ei se puimurissakaan huono ole. Tänäpäivänä jos jotain hytillistä ostaa kyllä siinä oikeastaan on se ilmastointi oltava.Kyllä se jonnikka se sivuikkunoiden päältä sen ilmansa ottaa mutta kiertää kyllä sieltä hytin alta hyttiin niin talvellakin nappula saa olla sinisen puolella Joo, kierrättää piti sanomani
Lainaus käyttäjältä: Toivo Tonta - 10.07.14 - klo:22:14Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 10.07.14 - klo:22:12Lainaus käyttäjältä: Toivo Tonta - 10.07.14 - klo:22:09Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 10.07.14 - klo:22:02Lainaus käyttäjältä: Cultor - 10.07.14 - klo:11:31Lainaus käyttäjältä: Make - 10.07.14 - klo:07:37Lainaus käyttäjältä: Naturalis - 10.07.14 - klo:07:00Lainaus käyttäjältä: Cultor - 09.07.14 - klo:21:25Kylmäkone on autossa paljon tarpeellisempi, sen joutuu usein jättämään aurinkoon ovet ja ikkunat suljettuina. Traktoria ei juuri koskaan ole pakko jättää aurinkoon eikä varsinkaan lävet suljettuina.Tää on taas näitä kun ei tarvi kuin puuhastella traktorilla.Kyllä mä mieluummin pidän ovet ja ikkunat kiinni sekä automaattisesti 20 asteen lämpötilan hytissä. Tietysti omia valintojahan ne on missä viihtyy... Autolla ajetaan kesällä maksimissaan puolituntia suuntaansa, pääosin on muutaman minuutin pyrähdyksiä. Traktorin hytissä menee monasti helteillä 15-18 tunta päivässä. Tällainen lähes viiskymppinen ei sitä enää ilan kylmäkonetta jaksaisi.Tällanen alta seittemänkymppinen jaksaa oikein hyvin. Niin ja ikkunat ja ovet on aina kiinni ajaessa. Ei silti, ihan järkevää on uuteen koneeseen kylmäkone ottaa. Puimurissa kylmäkone on Suomen ilmastossa rahan haaskausta.Kyllä noi nykytraktorit on pirun kuumia puhelinkoppeja jollei ilmastointi toimi.. Hydrauliikka ja moottori lämmittää vielä auringon lisäksi... Eikä viitti nykypäivänä enää pitää kaikkia ikkunoita auki kun kaikki pöly ja paska leijailee hyttiin.. Vaikkei olekkaan kuin vasta neljännes vuosisataa takana.. JD ottaa hytin alta lämmityslaitteen ilmansa, syksyllä kyntäessäkin täytyy olla joskus ilmastointi päällä. Autossa ajoviimakin jäähdyttää. Ei se puimurissakaan huono ole. Tänäpäivänä jos jotain hytillistä ostaa kyllä siinä oikeastaan on se ilmastointi oltava.Kyllä se jonnikka se sivuikkunoiden päältä sen ilmansa ottaa mutta kiertää kyllä sieltä hytin alta hyttiin niin talvellakin nappula saa olla sinisen puolella Joo, kierrättää piti sanomani Ajattelinkin että varmaan tiedä jos sulla semmonen on mutta jos joku "ulkopuolinen" seuraa keskustelua
Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 10.07.14 - klo:22:20Lainaus käyttäjältä: Toivo Tonta - 10.07.14 - klo:22:14Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 10.07.14 - klo:22:12Lainaus käyttäjältä: Toivo Tonta - 10.07.14 - klo:22:09Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 10.07.14 - klo:22:02Lainaus käyttäjältä: Cultor - 10.07.14 - klo:11:31Lainaus käyttäjältä: Make - 10.07.14 - klo:07:37Lainaus käyttäjältä: Naturalis - 10.07.14 - klo:07:00Lainaus käyttäjältä: Cultor - 09.07.14 - klo:21:25Kylmäkone on autossa paljon tarpeellisempi, sen joutuu usein jättämään aurinkoon ovet ja ikkunat suljettuina. Traktoria ei juuri koskaan ole pakko jättää aurinkoon eikä varsinkaan lävet suljettuina.Tää on taas näitä kun ei tarvi kuin puuhastella traktorilla.Kyllä mä mieluummin pidän ovet ja ikkunat kiinni sekä automaattisesti 20 asteen lämpötilan hytissä. Tietysti omia valintojahan ne on missä viihtyy... Autolla ajetaan kesällä maksimissaan puolituntia suuntaansa, pääosin on muutaman minuutin pyrähdyksiä. Traktorin hytissä menee monasti helteillä 15-18 tunta päivässä. Tällainen lähes viiskymppinen ei sitä enää ilan kylmäkonetta jaksaisi.Tällanen alta seittemänkymppinen jaksaa oikein hyvin. Niin ja ikkunat ja ovet on aina kiinni ajaessa. Ei silti, ihan järkevää on uuteen koneeseen kylmäkone ottaa. Puimurissa kylmäkone on Suomen ilmastossa rahan haaskausta.Kyllä noi nykytraktorit on pirun kuumia puhelinkoppeja jollei ilmastointi toimi.. Hydrauliikka ja moottori lämmittää vielä auringon lisäksi... Eikä viitti nykypäivänä enää pitää kaikkia ikkunoita auki kun kaikki pöly ja paska leijailee hyttiin.. Vaikkei olekkaan kuin vasta neljännes vuosisataa takana.. JD ottaa hytin alta lämmityslaitteen ilmansa, syksyllä kyntäessäkin täytyy olla joskus ilmastointi päällä. Autossa ajoviimakin jäähdyttää. Ei se puimurissakaan huono ole. Tänäpäivänä jos jotain hytillistä ostaa kyllä siinä oikeastaan on se ilmastointi oltava.Kyllä se jonnikka se sivuikkunoiden päältä sen ilmansa ottaa mutta kiertää kyllä sieltä hytin alta hyttiin niin talvellakin nappula saa olla sinisen puolella Joo, kierrättää piti sanomani Ajattelinkin että varmaan tiedä jos sulla semmonen on mutta jos joku "ulkopuolinen" seuraa keskustelua Ulkopuolinen, eli pihalla oleva
Lainaus käyttäjältä: Toivo Tonta - 10.07.14 - klo:22:09JD ottaa hytin alta lämmityslaitteen ilmansa, syksyllä kyntäessäkin täytyy olla joskus ilmastointi päällä. Autossa ajoviimakin jäähdyttää. Ei se puimurissakaan huono ole. Tänäpäivänä jos jotain hytillistä ostaa kyllä siinä oikeastaan on se ilmastointi oltava.Kyllä se jonnikka se sivuikkunoiden päältä sen ilmansa ottaa mutta kiertää kyllä sieltä hytin alta hyttiin niin talvellakin nappula saa olla sinisen puolella
JD ottaa hytin alta lämmityslaitteen ilmansa, syksyllä kyntäessäkin täytyy olla joskus ilmastointi päällä. Autossa ajoviimakin jäähdyttää. Ei se puimurissakaan huono ole. Tänäpäivänä jos jotain hytillistä ostaa kyllä siinä oikeastaan on se ilmastointi oltava.
Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 10.07.14 - klo:22:12Lainaus käyttäjältä: Toivo Tonta - 10.07.14 - klo:22:09JD ottaa hytin alta lämmityslaitteen ilmansa, syksyllä kyntäessäkin täytyy olla joskus ilmastointi päällä. Autossa ajoviimakin jäähdyttää. Ei se puimurissakaan huono ole. Tänäpäivänä jos jotain hytillistä ostaa kyllä siinä oikeastaan on se ilmastointi oltava.Kyllä se jonnikka se sivuikkunoiden päältä sen ilmansa ottaa mutta kiertää kyllä sieltä hytin alta hyttiin niin talvellakin nappula saa olla sinisen puolella No jonnikan suunnittelijat ovat tuossa tapauksessa ainakin olleet ihan pihalla ;- )