mitä minä voin hävitä tai voittaa tässä keskustelussa, ei minä kommunistiks leimattu oo teiltä mitään hyväksyntää tai voittajan pokaalia hakemassa...lähtökohta keskustelulle on huono jos minun kannan pitää aina olla se oikea, voittava en ole pitsa-alalle aikomassa joten mitään ei ole siellä toimivia henkilöitä vastaan mutta jos tuo verokohtelu on noin kun kotipitsayrittäjä antoi ymmärtää niin onko se reilua, olin sitte rasisti tai en onko se harmaata taloutta jos sen laki sallii en tiedä
Lainaus käyttäjältä: -SS- - 24.06.14 - klo:21:42Itse asiaan päivitystä: Onko joku lakko menossa, kun ei paketteja liiku. Onko Itella vai AKT lakossa, mistäpä nyt kiistellään.Rupeaa kohta olemaan omat varastot tyhjänä, jos hakee itse paketin huolinnasta, tuleeko lakkovahdilta nekkua naamaan ?-SS-ITELLA lakkoilee. Onneks UPS toi paketin kotiin
Itse asiaan päivitystä: Onko joku lakko menossa, kun ei paketteja liiku. Onko Itella vai AKT lakossa, mistäpä nyt kiistellään.Rupeaa kohta olemaan omat varastot tyhjänä, jos hakee itse paketin huolinnasta, tuleeko lakkovahdilta nekkua naamaan ?-SS-
Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 25.06.14 - klo:01:40mitä minä voin hävitä tai voittaa tässä keskustelussa, ei minä kommunistiks leimattu oo teiltä mitään hyväksyntää tai voittajan pokaalia hakemassa...lähtökohta keskustelulle on huono jos minun kannan pitää aina olla se oikea, voittava en ole pitsa-alalle aikomassa joten mitään ei ole siellä toimivia henkilöitä vastaan mutta jos tuo verokohtelu on noin kun kotipitsayrittäjä antoi ymmärtää niin onko se reilua, olin sitte rasisti tai en onko se harmaata taloutta jos sen laki sallii en tiedä ei sinua kukaan ole kommunistiksi leimannut, eikä muutenkaan miesten tartte riidellä, jos asiat riitelee.mutta pitsoja tekemällä ei tämä maa nouse. työtä tekemällä se nousee. työn tekeminen ja etenkin työn teettäminen pitää saada kannattavaksi.niin kuin moneen kertaan ollut jo puhetta, niin jo yksityinen henkilö törmää siihen järjettömään byrokratiaan ja luukulta luukulle juoksemiseen, jos yrittää jonkun kesähemmon työllistää.
Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 25.06.14 - klo:01:40mitä minä voin hävitä tai voittaa tässä keskustelussa, ei minä kommunistiks leimattu oo teiltä mitään hyväksyntää tai voittajan pokaalia hakemassa...lähtökohta keskustelulle on huono jos minun kannan pitää aina olla se oikea, voittava en ole pitsa-alalle aikomassa joten mitään ei ole siellä toimivia henkilöitä vastaan mutta jos tuo verokohtelu on noin kun kotipitsayrittäjä antoi ymmärtää niin onko se reilua, olin sitte rasisti tai en onko se harmaata taloutta jos sen laki sallii en tiedä ei sinua kukaan ole kommunistiksi leimannut, eikä muutenkaan miesten tartte riidellä, jos asiat riitelee.mutta pitsoja tekemällä ei tämä maa nouse. työtä tekemällä se nousee. työn tekeminen ja etenkin työn teettäminen pitää saada kannattavaksi.niin kuin moneen kertaan ollut jo puhetta, niin jo yksityinen henkilö törmää siihen järjettömään byrokratiaan ja luukulta luukulle juoksemiseen, jos yrittää jonkun kesähemmon työllistää.sitten isommassa mittakaavassa törmätään siihen tessin joustamattomuuteen. kyllä työpaikkakohtaisesti pitäisi pystyä neuvottelemaan esim.palkoista, työajoista, ylitöistä ja myös työntekijöiden määrästä sesonkivaihteluiden mukaan.enkä taaskaan tarkoita yksipuolista sanelua, vaan aitoa sopimista. työaikapankki, jota saksassa paljon käytetään, voisi toimia meilläkin.sitten vielä tämä lakkoase. en sitä ole poistamassa, mutta kyllä jumalauta sen käyttöön pitäisi jotakin järkeä löytyä. ei voi olla oikein, jotta akt kohta viikoittain sulkee satamia hatusta vedettyjen syiden takia.
Lainaus käyttäjältä: Ala-Pertti - 25.06.14 - klo:07:10Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 25.06.14 - klo:01:40mitä minä voin hävitä tai voittaa tässä keskustelussa, ei minä kommunistiks leimattu oo teiltä mitään hyväksyntää tai voittajan pokaalia hakemassa...lähtökohta keskustelulle on huono jos minun kannan pitää aina olla se oikea, voittava en ole pitsa-alalle aikomassa joten mitään ei ole siellä toimivia henkilöitä vastaan mutta jos tuo verokohtelu on noin kun kotipitsayrittäjä antoi ymmärtää niin onko se reilua, olin sitte rasisti tai en onko se harmaata taloutta jos sen laki sallii en tiedä ei sinua kukaan ole kommunistiksi leimannut, eikä muutenkaan miesten tartte riidellä, jos asiat riitelee.mutta pitsoja tekemällä ei tämä maa nouse. työtä tekemällä se nousee. työn tekeminen ja etenkin työn teettäminen pitää saada kannattavaksi.niin kuin moneen kertaan ollut jo puhetta, niin jo yksityinen henkilö törmää siihen järjettömään byrokratiaan ja luukulta luukulle juoksemiseen, jos yrittää jonkun kesähemmon työllistää.sitten isommassa mittakaavassa törmätään siihen tessin joustamattomuuteen. kyllä työpaikkakohtaisesti pitäisi pystyä neuvottelemaan esim.palkoista, työajoista, ylitöistä ja myös työntekijöiden määrästä sesonkivaihteluiden mukaan.enkä taaskaan tarkoita yksipuolista sanelua, vaan aitoa sopimista. työaikapankki, jota saksassa paljon käytetään, voisi toimia meilläkin.sitten vielä tämä lakkoase. en sitä ole poistamassa, mutta kyllä jumalauta sen käyttöön pitäisi jotakin järkeä löytyä. ei voi olla oikein, jotta akt kohta viikoittain sulkee satamia hatusta vedettyjen syiden takia.juu tuo AKT,n temppu on kyllä härski. 300 henkilön palkasta riita, niin satamat jumiin. On se vaan kansakunnan etu ensimmäisenä AKT,lla jotta. Kyllä lakko oikeus pitäisi olla suhteutettuna itse asian suuruuteen. Hehhe kyllä tämä tästä johonkin suuntaan kaatuu........