Ikinä en ole juhannuksena yleisillä juhlapaikoilla käynyt ja hyvin olen pärjännyt!Viimeksi vuonna 2000 grillattiin ja hyvin olen pärjännyt.Silloinkin toiset grillas minä vain söin ja hyvin pärjäsin.
Lainaus käyttäjältä: SAS - 20.06.14 - klo:12:53Ikinä en ole juhannuksena yleisillä juhlapaikoilla käynyt ja hyvin olen pärjännyt!Viimeksi vuonna 2000 grillattiin ja hyvin olen pärjännyt.Silloinkin toiset grillas minä vain söin ja hyvin pärjäsin. tosi idiootti
Lainaus käyttäjältä: tampioo - 20.06.14 - klo:13:19Lainaus käyttäjältä: SAS - 20.06.14 - klo:12:53Ikinä en ole juhannuksena yleisillä juhlapaikoilla käynyt ja hyvin olen pärjännyt!Viimeksi vuonna 2000 grillattiin ja hyvin olen pärjännyt.Silloinkin toiset grillas minä vain söin ja hyvin pärjäsin. tosi idiootti Jos nyt Tampooni siistis sitä kirjoittelua näin juhannuksen kunniaksi ettei tarvitse huutaaa !
Lainaus käyttäjältä: tampioo - 20.06.14 - klo:13:19Lainaus käyttäjältä: SAS - 20.06.14 - klo:12:53Ikinä en ole juhannuksena yleisillä juhlapaikoilla käynyt ja hyvin olen pärjännyt!Viimeksi vuonna 2000 grillattiin ja hyvin olen pärjännyt.Silloinkin toiset grillas minä vain söin ja hyvin pärjäsin. tosi idiootti Jos nyt Tampio siistis sitä kirjoittelua näin juhannuksen kunniaksi,ettei tarvitse huutaaa !
Tehdään ylläpidolle valitus ,suurempia kirjaimia täytyy saada että voi huutaa lujaa!
Lainaus käyttäjältä: SAS - 20.06.14 - klo:16:42Tehdään ylläpidolle valitus ,suurempia kirjaimia täytyy saada että voi huutaa lujaa!Saa niitä, ei joka asias vänkkiä tarvita HUHUU
Lainaus käyttäjältä: Köntys - 20.06.14 - klo:16:47Lainaus käyttäjältä: SAS - 20.06.14 - klo:16:42Tehdään ylläpidolle valitus ,suurempia kirjaimia täytyy saada että voi huutaa lujaa!Saa niitä, ei joka asias vänkkiä tarvita HUHUUKöntyskin, mokomakin viinan turvottama vanha vätys, osaa laittaa notta isooooo vonttia
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 20.06.14 - klo:18:34Lainaus käyttäjältä: Köntys - 20.06.14 - klo:16:47Lainaus käyttäjältä: SAS - 20.06.14 - klo:16:42Tehdään ylläpidolle valitus ,suurempia kirjaimia täytyy saada että voi huutaa lujaa!Saa niitä, ei joka asias vänkkiä tarvita HUHUUKöntyskin, mokomakin viinan turvottama vanha vätys, osaa laittaa notta isooooo vonttia Laittaa ja panna on eri asia, mut juhannuksena voi....