Mulla on ollu vaikeuksia saada myyjät ymmärtämään etten oo enää kekenkään renki. Paikallinen agri on boikotisa ja pysyy. Viimeks ku kävin käytiin jälleen saman myyjän kans sama vääntö että kenen piikkiin laitetaan. Ei vitullakaan mene kaaliin että ihan omaan piikkiin. Sama koskee paikallista ikh-myymälää. Pitäkööt tunkkinsa. Sielä tuli paras kommentti myyjältä että laitetaankos nämä sylinterit jätehuollon piikkiin ku taidat olla sielä töisä...
Paikallisesta koosta tulee mun tilalle liki kaikki tykötarpeet. Sieltä kävi jopa myyjä kattoon mun rehuntekoa silppurilla 15v tauon jälkeen. Ihan mielenkiinnosta, kuulemma. Vaikka myis se agrin renkitinkaaja kuin halvalla hyvänsä sieltä en mitään osta.
Navettapiian mainitsema konemyymälä naapurikylällä(luulen ainaki että puhuit siitä) vaatii pikkasen hermoja mutta kuhan malttaa odottaa omaa vuoroa sieltä kyllä saa asiantuntevaa ja tehokasta palvelua.
Jahas meillä taitaa olla sitten samat kaupat. Mutta agrin myyjä kantaa pellettipussit aina autoon, kun muistan sopivasti nilkutella sisälle mennessä.

Paikalliseen k:n mulla on edelleen porttikielto, kun se yksi myyjä sattuu olemaan oma poika.. ei ole kuulemma asiaa..

Juurikin se on se sama. Asiantuntemusta kyllä löytyy, mutta joskus meinaa vain hermo palaa. Onneksi käyn harvakseltaan.