Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Millaiset suhteet teillä on maatalousmyyjiin?  (Luettu 22752 kertaa)

klapikasa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3133
Vs: Millaiset suhteet teillä on maatalousmyyjiin?
Lantavaunun kolat vääntyi ja pmkaupmajan nettikaupasta klikkasin koriin. Jotain sekoilua etei tilaus mennyt eteenpäin. Soitin viroon, kehotti rekisteröidä uudestaan ja pahoiteli. Sain tilauksen menemään, niin hetken päästä ne soitti ja sanoi että nyt tulitilaus, lähtee heti ja kiiteli. Ei varmaan agrimaketti olis tehnyt niin?

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Millaiset suhteet teillä on maatalousmyyjiin?
Kävin hakemassa 2x15 kpl maanäyterasioita luottomyyjältä ja tää sälli oli laittanut 6,20€ x2 laskua  ;D Sen verran tiedän että kauppa saa noita ilmaiseksi kyseisen viljavuuspalvelun suorittajalta.

Sama kiiltävä lasipalatsi ja menen häiritsemään varaosamyyjän netti-iltalehdenlukua. Menin kysymään kiilahihnojen hintoja, no myyjä kattoo hinnan netistä ja lyö meikäläisen naamakertoimen laskukoneeseen ja saa 120€ kpl. Sanon että pitäis vähän alennusta saada kun tarviin sen verran monta ja vastaus oli "ne on eri kauppoja jotka alennusta antaa". Tilasin sitten netistä hintaan 37,11€ kpl

Johtuukohan huono palvelutaso enemmän mun rahattomuudesta vai ulkoisesta habituksesta?  ;D



Täällä käytetään toveri SKNn lanseeraamaa termiä "maranismi".  :-X
It ain't over till the fat lady sings

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Millaiset suhteet teillä on maatalousmyyjiin?
Eilen kävin Agrimaretissa ja sain loistavaa palvelua ja tuotetietoa kolmelta myyjältä  8)

Muistin tietenkin mainita asiasta ko. kolmikolle heti tuoreeltaan. Luullakseni uskallan poiketa kyseiseen myymälään uudelleenkin, eikä minun tarvitse erikseen etsiä henkilökuntaa hyllyjen välistä  ???
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Tupajumi

  • Vieras
Vs: Millaiset suhteet teillä on maatalousmyyjiin?
Mulla ei  oo suhteita maatalousmyyjiin, vois olla tuo avokki aika  mustasukkainen, ja suhde mennä jopa poikki, jos mulla olis suhteita noihin...ei edes salasuhteita oo.  8)

TDK

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2069
  • Kotimaisen ruuan tuottaja - kallis harrastus
Vs: Millaiset suhteet teillä on maatalousmyyjiin?
Mulla on ollu vaikeuksia saada myyjät ymmärtämään etten oo enää kekenkään renki. Paikallinen agri on boikotisa ja pysyy. Viimeks ku kävin käytiin jälleen saman myyjän kans sama vääntö että kenen piikkiin laitetaan. Ei vitullakaan mene kaaliin että ihan omaan piikkiin. Sama koskee paikallista ikh-myymälää. Pitäkööt tunkkinsa. Sielä tuli paras kommentti myyjältä että laitetaankos nämä sylinterit jätehuollon piikkiin ku taidat olla sielä töisä...

Paikallisesta koosta tulee mun tilalle liki kaikki tykötarpeet. Sieltä kävi jopa myyjä kattoon mun rehuntekoa silppurilla 15v tauon jälkeen. Ihan mielenkiinnosta, kuulemma. Vaikka myis se agrin renkitinkaaja kuin halvalla hyvänsä sieltä en mitään osta.

Navettapiian mainitsema konemyymälä naapurikylällä(luulen ainaki että puhuit siitä) vaatii pikkasen hermoja mutta kuhan malttaa odottaa omaa vuoroa sieltä kyllä saa asiantuntevaa ja tehokasta palvelua.

navettapiika

  • Vieras
Vs: Millaiset suhteet teillä on maatalousmyyjiin?
Mulla on ollu vaikeuksia saada myyjät ymmärtämään etten oo enää kekenkään renki. Paikallinen agri on boikotisa ja pysyy. Viimeks ku kävin käytiin jälleen saman myyjän kans sama vääntö että kenen piikkiin laitetaan. Ei vitullakaan mene kaaliin että ihan omaan piikkiin. Sama koskee paikallista ikh-myymälää. Pitäkööt tunkkinsa. Sielä tuli paras kommentti myyjältä että laitetaankos nämä sylinterit jätehuollon piikkiin ku taidat olla sielä töisä...

Paikallisesta koosta tulee mun tilalle liki kaikki tykötarpeet. Sieltä kävi jopa myyjä kattoon mun rehuntekoa silppurilla 15v tauon jälkeen. Ihan mielenkiinnosta, kuulemma. Vaikka myis se agrin renkitinkaaja kuin halvalla hyvänsä sieltä en mitään osta.

Navettapiian mainitsema konemyymälä naapurikylällä(luulen ainaki että puhuit siitä) vaatii pikkasen hermoja mutta kuhan malttaa odottaa omaa vuoroa sieltä kyllä saa asiantuntevaa ja tehokasta palvelua.
Jahas meillä taitaa olla sitten samat kaupat. Mutta agrin myyjä kantaa pellettipussit aina autoon, kun muistan sopivasti nilkutella sisälle mennessä. ;D
Paikalliseen k:n mulla on edelleen porttikielto, kun se yksi myyjä sattuu olemaan oma poika.. ei ole kuulemma asiaa.. ;D
Juurikin se on se sama. Asiantuntemusta kyllä löytyy, mutta joskus meinaa vain hermo palaa. Onneksi käyn harvakseltaan. 8)

Duunarifarmari

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 172
  • Juoppo
Vs: Millaiset suhteet teillä on maatalousmyyjiin?
Oli minullakin kerran suhde yhteen rehumyyjättäreen,  se meni kyllä siemenkaupaksi. -Tosin suhde päättyi kilpailijoiden parempiin tarjouksiin....  >:(
Tässä kait pitäs lukea jotain terävää....

SKM

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2041
  • Sir Loimaa, savinenseudun (r)kunkku
Vs: Millaiset suhteet teillä on maatalousmyyjiin?
tossa pari viikkoa sitten meinasi iskeä jo epäusko erään myyjän kanssa. Kysyin puhelimessa alle 100€ hintaista kasvinsuojeluainetta ja pyysin varaamaan päiväksi jos tulee tarvetta tämä oli ok.

Viikon päästä myyjä alkoi soitella ja kysyä että koska haen aineen. Sanoin että tarvetta ei sitten ollut ja kyse oli vain varauksesta. Myyjä saa hepulin ja alkaa HUUTAMAAN puhelimeen "En todellakaan luovuta myyntiprovikkaani pois enkä  sorki auki jo tehtyä ja so*****a kauppaa se on katos suoraan pois meikäläisen liksasta" .

Vastasin rauhallisesti että ensinnäkään sinun palkka-asiat eivät kuulu minulle, toisekseen jos haluat tehdä tästä nyt kaupan niin se on sitten viimeinen kauppa meidän välillä. Myyjä suostui sitten perumaan varauksen ja antoi kuvan että olisin hänelle palveluksen velkaa.

Kierrän jatkossa kyseisen liikkeen kaukaa.

Nyt sää juippi puhut paskaa. ;D

Ei edes apukoulua käyny puolimielinen säälistä kauppikseen päässy merkonoominplanttu tee noin. ;D

Poika, se voipi olla niin että systeemit ja myyjien palvelutasot on aika paljon muuttuneet sitten vuodesta 1976 eli ajalta jolloin teidän pikkutölliinne tehtiin viimeisin koneostos...eli silloin kun vaarisi teille Fahrin osti ;D
Vuokrapienviljelijän unelma Loimaalla: 70-lukulaiset veljekset Simulta ja Hankmo sekä isovaari Faari vm. 1976

Monen eri nimimerkin sujuva käyttö takaa samanmielisten kokoontumisajon.

Ropsoni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 432
Vs: Millaiset suhteet teillä on maatalousmyyjiin?
Kaupasta (oli sitten ihan minkä alan tahansa) saa ihan sellaista palvelua millä tapaa itse esiintyy ja tuoda asiat esiin. Kaikki myyjät eivät myöskään ole syntyneet palvelemaan asiakkaita ja kuuntelemaan heidän v-ttuiluitaan. Ja sama toisinpäin. Ainiin, asiakashan oli aina oikeassa  ;D