Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe pöttinger europrofi 2  (Luettu 3547 kertaa)

matso

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 727
  • Vēnī, vīdī, vīcī.
pöttinger europrofi 2
Onko kellään käytössä.  iski kuumetta moiseen koneeseen käytettynä olisi tiedossa  ja semmonen mikä ero on ladeprofilin ja euro profililla  siis pöttingerillä mulle ei auennut pikasesti kun läräsin sivuja..... :o

matso

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 727
  • Vēnī, vīdī, vīcī.
Vs: pöttinger europrofi 2
eikö kellään ole moista merkkiä   minun pitäis huomenna tehä tarjous viimeistään .........

metsajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4393
  • En tiedä mistä on kysymys, mutta vastustan!
Vs: pöttinger europrofi 2
Minä noista mitään tiedä, mutta tuollaisen löysin Pötikän jostain pdf-filusta.

deksta

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 54
Vs: pöttinger europrofi 2
lade on hankosullojalla ja europrofi2 roottori sullojalla. europ, on tehokas jos veturissa potkua piisaa, minulla oli veturina 3085 turbo ja myöhemmin 6610 jd kummatkin kävi pieneksi , hieman märemmällä heinällä nuilla en saanut etes kärryä täyteen. +140hv + karhotus niin siilo miehet k:sessa. Kestävä ja järeä kärry.

Äyrämöinen

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 187
Vs: pöttinger europrofi 2
Onko kellään kokemuksia leveämmästä noukkimesta olevista pöttingereistä?

matso

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 727
  • Vēnī, vīdī, vīcī.
Vs: pöttinger europrofi 2
lade on hankosullojalla ja europrofi2 roottori sullojalla. europ, on tehokas jos veturissa potkua piisaa, minulla oli veturina 3085 turbo ja myöhemmin 6610 jd kummatkin kävi pieneksi , hieman märemmällä heinällä nuilla en saanut etes kärryä täyteen. +140hv + karhotus niin siilo miehet k:sessa. Kestävä ja järeä kärry.




kiitoksia asiallisesta kommenteista kärri tuli hommattua ja nuoret kävi hakemassa sen kuopiosta. ::)