Jos Veeti kirjoitteli otsikon tosissaan,niin nyt on pakko olla samaa mieltä.Peurojen määrä on aivan liian suuri kaikilla mittareilla mitattuna.peurakolarit nyt ekaksi.Muut vahingot sitten päälle.Viljat,tukkeutuvat ojat,puutarhat yms...
http://yle.fi/uutiset/valkohantapeura_on_riistanhoidon_menestystarina/7281721
Lainaus käyttäjältä: koivumaki - 08.06.14 - klo:19:10Jos Veeti kirjoitteli otsikon tosissaan,niin nyt on pakko olla samaa mieltä.Peurojen määrä on aivan liian suuri kaikilla mittareilla mitattuna.peurakolarit nyt ekaksi.Muut vahingot sitten päälle.Viljat,tukkeutuvat ojat,puutarhat yms...Mää oon luullut että majavat tukkivat ojia Enkä ole tiennyt, että peurat kolaroivat
Pohjoisessa ei noita peuroja mutta poroja... mansikkamaallasi tai ohrapellollasi. Lain takaama vapaa laidunnusoikeus.
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 08.06.14 - klo:20:00Lainaus käyttäjältä: koivumaki - 08.06.14 - klo:19:10Jos Veeti kirjoitteli otsikon tosissaan,niin nyt on pakko olla samaa mieltä.Peurojen määrä on aivan liian suuri kaikilla mittareilla mitattuna.peurakolarit nyt ekaksi.Muut vahingot sitten päälle.Viljat,tukkeutuvat ojat,puutarhat yms...Mää oon luullut että majavat tukkivat ojia Enkä ole tiennyt, että peurat kolaroivat Et ole kuullut peurakolareista ?
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 08.06.14 - klo:21:16Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 08.06.14 - klo:20:00Lainaus käyttäjältä: koivumaki - 08.06.14 - klo:19:10Jos Veeti kirjoitteli otsikon tosissaan,niin nyt on pakko olla samaa mieltä.Peurojen määrä on aivan liian suuri kaikilla mittareilla mitattuna.peurakolarit nyt ekaksi.Muut vahingot sitten päälle.Viljat,tukkeutuvat ojat,puutarhat yms...Mää oon luullut että majavat tukkivat ojia Enkä ole tiennyt, että peurat kolaroivat Et ole kuullut peurakolareista ? En ole kuullut, että peurat kolaroisivat Tai voivat ne metsissä tietenkin törmäillä, kukapa tietää
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 08.06.14 - klo:22:07Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 08.06.14 - klo:21:16Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 08.06.14 - klo:20:00Lainaus käyttäjältä: koivumaki - 08.06.14 - klo:19:10Jos Veeti kirjoitteli otsikon tosissaan,niin nyt on pakko olla samaa mieltä.Peurojen määrä on aivan liian suuri kaikilla mittareilla mitattuna.peurakolarit nyt ekaksi.Muut vahingot sitten päälle.Viljat,tukkeutuvat ojat,puutarhat yms...Mää oon luullut että majavat tukkivat ojia Enkä ole tiennyt, että peurat kolaroivat Et ole kuullut peurakolareista ? En ole kuullut, että peurat kolaroisivat Tai voivat ne metsissä tietenkin törmäillä, kukapa tietää Hessu on taas käsittäny väärin. Autot kolaroi, ei peurat.
Lainaus käyttäjältä: Töveli - 08.06.14 - klo:19:33Pohjoisessa ei noita peuroja mutta poroja... mansikkamaallasi tai ohrapellollasi. Lain takaama vapaa laidunnusoikeus. ei muuten pijä paikkaasa. Poronhoitolain 31 pykälä kieltää luvattoman laijuntamisen, mutta kun lakiin ei oo laitettu asiasta mitään rangaistusta, niin kukkaa ei sitä nouvvata
Lainaus käyttäjältä: SKN - 08.06.14 - klo:22:12Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 08.06.14 - klo:22:07Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 08.06.14 - klo:21:16Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 08.06.14 - klo:20:00Lainaus käyttäjältä: koivumaki - 08.06.14 - klo:19:10Jos Veeti kirjoitteli otsikon tosissaan,niin nyt on pakko olla samaa mieltä.Peurojen määrä on aivan liian suuri kaikilla mittareilla mitattuna.peurakolarit nyt ekaksi.Muut vahingot sitten päälle.Viljat,tukkeutuvat ojat,puutarhat yms...Mää oon luullut että majavat tukkivat ojia Enkä ole tiennyt, että peurat kolaroivat Et ole kuullut peurakolareista ? En ole kuullut, että peurat kolaroisivat Tai voivat ne metsissä tietenkin törmäillä, kukapa tietää Hessu on taas käsittäny väärin. Autot kolaroi, ei peurat. Eikä ne autotkaan kolaroi, vaan autonkuljettajat Mutta täs on kolaroinut peura