Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Josera easymil  (Luettu 8506 kertaa)

Kobelco82

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19
Josera easymil
Onko kukaan tätä Josera easymil maitojauhetta koskaan kokeillut?
Että vetääkö vertoja esim. Primo acidille?  :o

navettapiika

  • Vieras
Vs: Josera easymil
Joseran juomarehuja on ollut käytössä jonkin verran. Mutta siinä  saattaa ajoittain on geenimuunneltua soijaa, joten sitähän on suurin piirtein lainsuojaton  jos sillä vasikoita juottaa. Luulen kyllä, että ulkomaisissa voi olla kaikissa, että ainoa varmasti  puhdas on startti.
Käyttökokemuksia sen verran, että loppujuotossa tosi hyvä.  Vasikat syö täysrehua mallikkaasti juomisen ohessa, eikä suuremmin ripuloi. Täyttymisiä ei meillä ole ollut. Ohjeen mukaan annettuna edullistakin. Meillä olen lantrannut tällä soppamaitoja ja mitään suolisto-ongelmia ei ole ollut.

mää vai

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1231
  • 2015-ostajan markkinat
Vs: Josera easymil
Mun mielestä on aika kyseenalaista touhua käyttää ulkolaisia gm-soijaa sisältäviä jauheita. Varsinkin Valiolaisena tuottajana ei tulisi mielenkään. Miksei sitten samantien ruåttalaista maitoa pöytään. Tuskin ne halvempia ovat, eikä niitä maitoauto pihaan kiikuta.
Oon vaatimaton!

suomileijona

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 460
Vs: Josera easymil
Mun mielestä on aika kyseenalaista touhua käyttää ulkolaisia gm-soijaa sisältäviä jauheita. Varsinkin Valiolaisena tuottajana ei tulisi mielenkään. Miksei sitten samantien ruåttalaista maitoa pöytään. Tuskin ne halvempia ovat, eikä niitä maitoauto pihaan kiikuta.
Joserassa ei ole gm-soijaa. Oisko jotkut milkan juomarehut sisältäneet gm:ää.

Itekkin käytettiin ennen pelkästään valion juomarehuja, vaan ei enään.. Parempiakin on.. Minun mielestä.. :)

navettapiika

  • Vieras
Vs: Josera easymil
Silloin kun josera tuli Suomeen, niin ensimmäisissä säkeissä oli  geenimuuntelusta mainitseva tarra, mutta nyt näkyy kadonneen. 
Aate on hyvä, että vain valiolaista käyttäisin ja näin pääasiassa teenkin, mutta tuli niin pitkä tauko maitoauton kuljetuksiin, jotta jos epäonnisesti unohdat tilata saattaa mennä viisi vuorokautta ennenkuin säkin saat. Tulee liian pitkä juottoväli. ???

mah

  • Vieras
Vs: Josera easymil
Silloin kun josera tuli Suomeen, niin ensimmäisissä säkeissä oli  geenimuuntelusta mainitseva tarra, mutta nyt näkyy kadonneen. 
Aate on hyvä, että vain valiolaista käyttäisin ja näin pääasiassa teenkin, mutta tuli niin pitkä tauko maitoauton kuljetuksiin, jotta jos epäonnisesti unohdat tilata saattaa mennä viisi vuorokautta ennenkuin säkin saat. Tulee liian pitkä juottoväli. ???
Millä autolla tuo josera sitten saapuu? Vai onko joku Haiven oy:n myymä rehu, jonka edustustäti kiikuttaa hiacen paksissa? :-X

navettapiika

  • Vieras
Vs: Josera easymil
Silloin kun josera tuli Suomeen, niin ensimmäisissä säkeissä oli  geenimuuntelusta mainitseva tarra, mutta nyt näkyy kadonneen. 
Aate on hyvä, että vain valiolaista käyttäisin ja näin pääasiassa teenkin, mutta tuli niin pitkä tauko maitoauton kuljetuksiin, jotta jos epäonnisesti unohdat tilata saattaa mennä viisi vuorokautta ennenkuin säkin saat. Tulee liian pitkä juottoväli. ???
Millä autolla tuo josera sitten saapuu? Vai onko joku Haiven oy:n myymä rehu, jonka edustustäti kiikuttaa hiacen paksissa? :-X
Nuoriso jäsen on työharjoittelussa k-maataloudessa ja onhan senkin tiedettävä, mitä myy. Säkki tulee paikalleen kannettuna. ;D

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 66096
Vs: Josera easymil
startilla oli aiemmin ripulintapaista mutta joseralla ei koskaan, liekö siinä se lisäaineena joku ... kun muistais.     nyt ollu milkan tavaraa kun halvalla sain ja hyvin syövät ja juovat.

suomileijona

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 460
Vs: Josera easymil
startilla oli aiemmin ripulintapaista mutta joseralla ei koskaan, liekö siinä se lisäaineena joku ... kun muistais.     nyt ollu milkan tavaraa kun halvalla sain ja hyvin syövät ja juovat.
http://www.biofarm.fi/tuote/milka-basic/

Tätäkö käytät? :o

Kobelco82

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19
Vs: Josera easymil
Entä te jotka ootte käyttäny joseraa niin mikä on ollu seos-suhde hapanmaitoa tehtäessä?

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Josera easymil
startilla oli aiemmin ripulintapaista mutta joseralla ei koskaan, liekö siinä se lisäaineena joku ... kun muistais.     nyt ollu milkan tavaraa kun halvalla sain ja hyvin syövät ja juovat.
Tai sit sää oot vahingossa noudattanut Joseralla käyttöohjetta, mutta Startilla et koskaan  :D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Vastaranta

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 902
Vs: Josera easymil
Mun mielestä on aika kyseenalaista touhua käyttää ulkolaisia gm-soijaa sisältäviä jauheita.

Ei se ole ainoastaan kyseenalaista vaan se on valiolaisella tilalla selvä sopimusrikko. Tämä taas saattaa Valion kuluttajillle suuntaaman mainonnan outoon valoon.
uskoo olevansa niin ainutlaatuinen, että häntä voivat ymmärtää vain muut huomattavat henkilöt tai instituutiot

mää vai

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1231
  • 2015-ostajan markkinat
Vs: Josera easymil
Mun mielestä on aika kyseenalaista touhua käyttää ulkolaisia gm-soijaa sisältäviä jauheita.

Ei se ole ainoastaan kyseenalaista vaan se on valiolaisella tilalla selvä sopimusrikko. Tämä taas saattaa Valion kuluttajillle suuntaaman mainonnan outoon valoon.

Näin se on! Samasta syystä rehufirmat joutuvat toistaiseksi pitäytymään gmo valkuaisen käytöstä naudanrehuissa, kun sika ja lintupuolella gm tavaraa on käytetty jo surutta.
Välillä kuulee sanottavan, että ripulit loppui kun ostimme sitä kaupparatsun myymää ulkolaista firstfuckingmilkpulver tms. jauhetta. Startti ei välttämättä ole parasta juomarehua, mutta silläkin muutamat saa vasikat juotettua. Varmaan olisi syytä tutkia muitakin vasikoiden olosuhteita, ennen kuin syyttää maitojauhetta ongelmista.
Oon vaatimaton!

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Vs: Josera easymil
Mun mielestä on aika kyseenalaista touhua käyttää ulkolaisia gm-soijaa sisältäviä jauheita.

Ei se ole ainoastaan kyseenalaista vaan se on valiolaisella tilalla selvä sopimusrikko. Tämä taas saattaa Valion kuluttajillle suuntaaman mainonnan outoon valoon.

Näin se on! Samasta syystä rehufirmat joutuvat toistaiseksi pitäytymään gmo valkuaisen käytöstä naudanrehuissa, kun sika ja lintupuolella gm tavaraa on käytetty jo surutta.
Välillä kuulee sanottavan, että ripulit loppui kun ostimme sitä kaupparatsun myymää ulkolaista firstfuckingmilkpulver tms. jauhetta. Startti ei välttämättä ole parasta juomarehua, mutta silläkin muutamat saa vasikat juotettua. Varmaan olisi syytä tutkia muitakin vasikoiden olosuhteita, ennen kuin syyttää maitojauhetta ongelmista.
Heti kun startti toimii Orvalexis,lakkaan ostamasta Primoa 8)

jupexx

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 714
Vs: Josera easymil
Mun mielestä on aika kyseenalaista touhua käyttää ulkolaisia gm-soijaa sisältäviä jauheita.

Ei se ole ainoastaan kyseenalaista vaan se on valiolaisella tilalla selvä sopimusrikko. Tämä taas saattaa Valion kuluttajillle suuntaaman mainonnan outoon valoon.

Näin se on! Samasta syystä rehufirmat joutuvat toistaiseksi pitäytymään gmo valkuaisen käytöstä naudanrehuissa, kun sika ja lintupuolella gm tavaraa on käytetty jo surutta.
Välillä kuulee sanottavan, että ripulit loppui kun ostimme sitä kaupparatsun myymää ulkolaista firstfuckingmilkpulver tms. jauhetta. Startti ei välttämättä ole parasta juomarehua, mutta silläkin muutamat saa vasikat juotettua. Varmaan olisi syytä tutkia muitakin vasikoiden olosuhteita, ennen kuin syyttää maitojauhetta ongelmista.
Heti kun startti toimii Orvalexis,lakkaan ostamasta Primoa 8)

Autostartti toimii mutta silti käytän Primoa.
Lapin juntti lyö outoa turpaan, se on viekas ja arvaamaton...