Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe EURO vaaliti  (Luettu 3841 kertaa)

jorjaa

• Vieras
EURO vaaliti
Veikkaukseni . Häviäjä Suomen Keskusta .Voittaja Kokoomus sekä PerusSuomalaiset .

En harrasta vedonlyöntiä mutta hyvän konjakin otan tulokset kuultuani .

navettapiika

• Vieras
Vs: EURO vaaliti
Nyt vaahdotaan, että maalaiset ratkaisevat vaalien voittajan. Mutta esittäisin kyllä hiukan eriävän mielipiteen, kyllä nämä nuoret aikuiset olisivat ratkaisu asemassa jos ne saataisiin äänestämään. Meilläkin näitä nuorison edustajia joutuu tosissaan patistelemaan, mutta vastaus on aina sama: ketä äänestäisin. Nyt on meillä jo  saatu tilanne haltuun ja olen kehottanut äänestämään ihan ketä tahansa, mutta ei kirkkovenettä eikä aku ankkaa. Tikat on jo kaivettu esille ja sunnuntaina sitten äänestetään. ;D

tampioo

• Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Loimaalaiset on homoja
Nyt vaahdotaan, että maalaiset ratkaisevat vaalien voittajan. Mutta esittäisin kyllä hiukan eriävän mielipiteen, kyllä nämä nuoret aikuiset olisivat ratkaisu asemassa jos ne saataisiin äänestämään. Meilläkin näitä nuorison edustajia joutuu tosissaan patistelemaan, mutta vastaus on aina sama: ketä äänestäisin. Nyt on meillä jo  saatu tilanne haltuun ja olen kehottanut äänestämään ihan ketä tahansa, mutta ei kirkkovenettä eikä aku ankkaa. Tikat on jo kaivettu esille ja sunnuntaina sitten äänestetään. ;D
Mä oon sammaa mieltä .

Mä pahoin pelkään Etelän ratkasua joka on Kokoomus tai Persut.

Persuissa ***** älykästä porukkaa kato . Kepulla jotakin Kosolan mukuloita , vihreitten heilastelioi .
Myykää pellot mulle .

Mä osaan viljellä

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....
Kertokaas valistuneet mitä väliä on sillä kuka saa meidän vaaleissamme suurimman kannatuksen....

SAS

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Velehojen Veleho
Kuunteluoppilaita nyt valitaan eipä paljon ole väliä ,muuta kuin jos kokkareita niin he tekevät koko ajan Suomen vahingoksi myyrän työtä . :o :o
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....
Kuunteluoppilaita nyt valitaan eipä paljon ole väliä ,muuta kuin jos kokkareita niin he tekevät koko ajan Suomen vahingoksi myyrän työtä . :o :o

Siis eix se kahden prosentin sääntö päde nytkin.

Meitä maajusseja on 2 prosenttia väestöstä ja meitä Suomalaisia 2 prosenttia EU poppoosta....

Kaikesta huolimatta olis ihan kiva kuulla kiihkottomasti mihin ne meidän äänet vaikuttavat....

sorkkis

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari

Meitä maajusseja on 2 prosenttia väestöstä ja meitä Suomalaisia 2 prosenttia EU poppoosta....

Kaikesta huolimatta olis ihan kiva kuulla kiihkottomasti mihin ne meidän äänet vaikuttavat....
Tuosta SYYSTÄ EN AIOKKAAN ÄÄNESTÄÄ.

Tod näk Kokoomus voittaa ja Persut seuraavana . Kepu , Sosdem kisaavat kolmospaikasta .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

navettapiika

• Vieras

Tod näk Kokoomus voittaa ja Persut seuraavana . Kepu , Sosdem kisaavat kolmospaikasta .
Onhan se vinha totuus, etteivät ne mepit, jotka menee läpi ihmeitä siellä saa aikaseksi. Jossain omassa eurooppalaisessa porukassaan huonolla englannilla yrittävät saada äänensä kuuluville. Näissäkään ehdokkaissa ei taida oikein supliikki ihmistä olla, sellaista joka myy Saharaankin hiekkaa. Tällainen persoona voisi ehkä saada jotain mielipiteitään julki ja niille kannattajiakin. ::)

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....
Siis tää ei ole provosointia mutta mä en ole todellakaan, tää voi olla monellekin yllätys, perillä politiikasta sen verran että mä en todellakaan ymmärrä paljoakaan tosta europolitiikasta....

Siis miten noi meidän äänemme vaikuttavat....

Viimeksi muokattu: 23.05.14 - klo:20:19 kirjoittanut Luomujussi

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
no ei mitenkään, ei mitenkään!   mutta aatelkaas kuin paljon toi mitro on esm. ollu tuolla hyödyks kansallemme?     jop sarvamaa on sanonu edes jotain jollekin, tai ainakin kuunnellu sujuvasti silmät kii....mut...
       eihä net edelleenkään tiiä meistä muuta kuin takuuset!    ja helevetin vihaset reikkalaiset.

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....
no ei mitenkään, ei mitenkään!   mutta aatelkaas kuin paljon toi mitro on esm. ollu tuolla hyödyks kansallemme?     jop sarvamaa on sanonu edes jotain jollekin, tai ainakin kuunnellu sujuvasti silmät kii....mut...
       eihä net edelleenkään tiiä meistä muuta kuin takuuset!    ja helevetin vihaset reikkalaiset.

Siis politiikassa on vähän fiksuja kansaa koskettavia tyyppejä joilla on jotain annettavaa ja toi Mitro on yksi niistä.....vaikka en ole kreationisti  niin kuuntelen aina sen mitä hänellä on sanottavaa.....

Viimeksi muokattu: 23.05.14 - klo:20:43 kirjoittanut Luomujussi

sorkkis

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Onhan se vinha totuus, etteivät ne mepit, jotka menee läpi ihmeitä siellä saa aikaseksi. Jossain omassa eurooppalaisessa porukassaan huonolla englannilla yrittävät saada äänensä kuuluville. Näissäkään ehdokkaissa ei taida oikein supliikki ihmistä olla, sellaista joka myy Saharaankin hiekkaa. Tällainen persoona voisi ehkä saada jotain mielipiteitään julki ja niille kannattajiakin. ::)
No just.

Kepun Ehdokkaat , no miten sen sanois . Osaa en tiedä mimmosii on osasta en haluukkaan tietää .  :(

Mutta semmosta . En aijo yöunia menttää vaikka en äänestäkkään .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen

sorkkis

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Siis tää ei ole provosointia mutta mä en ole todellakaan, tää voi olla monellekin yllätys, perillä politiikasta sen verran että mä en todellakaan ymmärrä paljoakaan tosta europolitiikasta....

Just . Miten meidän äänemme vaikuttavat . Ei mitenkään .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen

Herpertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Just . Miten meidän äänemme vaikuttavat . Ei mitenkään .

No mihin sinä haluat "vaikuttaa"  :o
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

iskra

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  Voiko kukaan sanoa mitä etua on meille ollut EU:sta