Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe O`Mast - Napolin räätälimestarit  (Luettu 1120 kertaa)

jeep

• Vieras
http://areena.yle.fi/tv/2159632 8) 8) 8)

Hieno dokumentti pitkänlinjan räätäleistä napolista, vanhat herrat kertovat ammatistaan niin kunnioittaen. Minusta tuo kävisi vaikka filosofian opetusmateriaalina, mihinkä ja kelle tahansa. Harvoin olen nähnyt dokumenttia työstä joka laittaa ajattelemaan laajemmin tätä elämää ja siinä vanhemista.

mymmy

• Vieras
Vs: O`Mast - Napolin räätälimestarit
http://areena.yle.fi/tv/2159632 8) 8) 8)

Hieno dokumentti pitkänlinjan räätäleistä napolista, vanhat herrat kertovat ammatistaan niin kunnioittaen. Minusta tuo kävisi vaikka filosofian opetusmateriaalina, mihinkä ja kelle tahansa. Harvoin olen nähnyt dokumenttia työstä joka laittaa ajattelemaan laajemmin tätä elämää ja siinä vanhemista.

----otitko yhtään oppia siitä,että kaikesta ei kannata valittaa :-\

jeep

• Vieras
" Ainoa tiedon lähde on kokemus."

- Albert Einstein -

Herpertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
" Ainoa tiedon lähde on kokemus."

- Albert Einstein -

Sinä puhut aika paljon työntekemisestä ja köyhyydestä, vaikka omat kokemukset taitaa puuttua kummastakin  ;D
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

mymmy

• Vieras
Jeepin ongelma on haave unelmayhteiskunnasta,jota ei ole eikä tule ja aina joku vetää välistä. :o

Täytyy vaan sompailla seassa, yrittää elää ihmisiksi ja nauttia pienistä asioista joita aina jostakin siunaantuu. ::) ::)

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
mutta eikö ole aika hupsua että tuolla mitä väitetään laiskajaakkojen maaksi on niiiin paljon käsityön taitajia ja nimenomaan taitajia?        olen nähnyt aikoinaan doku jossa ukkelit rakensivat puusta paitalaskoksia ja ne oli todella hienon näkösiä samoin kuin monimutkaiset puutyöt muutkin..                    ei suomesta löydy sellasen kästyötaidon omaavia todellakaan.  katteleepa nyt noita esm. taidepuuseppien töitä;   kaisa-kanttilankin työt on vaan koneilla tehtyjä suorakulmioita.                 tuolla juutuupissa on muutamia todella hienoja puutyöjuttuja.