Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe 3M Peltor WS Alert XP bluetooth kuulevat kuulosuojaimet kokemuksia  (Luettu 50299 kertaa)

Lese

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 525
  • Proud to be a REDNECK
Punaiset bluutuutti-Peltorit hajoasivat radion osalta, ostin Bluetooth-Zeklerit mutta ei mene mun päähän hyvin, puristaa korvia ja muutenkin jotenkin kolhompi istuvuus kuin Peltorissa. Olisi kaksi puintipäivää käytetyt 8.10.2015 ostetut Zeklerit akulla ja laturilla edullisesti tarjolla kelle istuvat päähän, mun on pakko ostaa Peltorit että menee taas kunnolla päähän.

Heitä roskiin ei ne sovi kenenkään päähän
Miks Vesa myy ja te ette?

ijasja2

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7092
Nii miten se on näiden bluetooth-mallien virrankulutus verrattuna normi radiokuulosuojaimiin?


Emmää tiiä, jonkin päivän kestää ladattavat patterit, kunnosta ja käytön määrästä riippuen. Jonku kymmenen tuntia päällä? Normi patterit kestää mutulla pidempään. Paska radio noissa mustissa peltoreissa, kuten SS totesi. Onneksi on nettiradiot, ne vain tuppaa katkomaan lähetystä ja jos suhinapuolella sama kanava päällä, lähetysten eriaikasuus on häiritsevän suuri. Paremmistakaan tiedä, yhet siniset zeklerit ostin kesällä ja ne on vielä heikommat radion suhteen, ne ihan tavalliset radiokuulosuojaimet.
"Understeer is when you see the tree you are hitting, if you only hear the tree then it was oversteer". (Walter Röhrl)

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8354
Ei mulla sovi korvalehdet Peltoriinkaan. Silmälasinsangan ohdalta alkaa särkemään parintunnin käytön jälkeen. Silentaan sopii meikäläisenkin korva.
Pää on kans senverran suuri, että kun joskus koitin kaupassa jotain halpis suojainradioita jäi korvan alaosa kuvun ulkopuolelle kun sanka oli säädetty pisimmilleen.  :o
Mystinen kesälaatumies

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7102
  • karkki vai keppana?
Ei mulla sovi korvalehdet Peltoriinkaan. Silmälasinsangan ohdalta alkaa särkemään parintunnin käytön jälkeen. Silentaan sopii meikäläisenkin korva.
Pää on kans senverran suuri, että kun joskus koitin kaupassa jotain halpis suojainradioita jäi korvan alaosa kuvun ulkopuolelle kun sanka oli säädetty pisimmilleen.  :o

pessimisti ei pety!

SamiT

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1788
Nyt Peltorit toimivat taas! Löysin Youtubesta videon jossa ohjeistetaan "Reset to factory default" ja kas taas toimii. Saa nähdä kuinka kauan ennenkuin taas sekoavat koko vehkeet.   

Viimeksi muokattu: 11.10.15 - klo:10:26 kirjoittanut SamiT

On vain kahdenlaisia traktoreita: Uusia Valtroja ja vanhoja Valmetteja.

Cultor

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 562
Muutosvastarintaa havaittavissa?

En kylläkään muista sellaista Nokian kännykkää käyttäneeni, missä ei ole valikkotoiminnot näkyneet näytössä.

Sitten seuraavan kerran muutaman vuoden päästä olinkin organisaatiossa, jossa hankittiin paljon malleja 1610, 2110, 3110, 5110, 6110 ja 7110 ja banaania oliko se 8110 . Kaikissa oli päätaso erilainen, esimerkiksi oli muistitoiminnot, oli viimeksi toistetut puhelut, oli osoitekirja, eri malleissa eri. Ericssonin ja Nokian eteen ja taakse-sivunäppäimet olivat vastakkaisin päin. Nokia-käyttäjät alkoivat muistella valikoitaan numeroin 4-2-2 ja 4-2-1 tms, koska näytössä ei näkynyt helposti, missä oltiin.

Ei nyt oikein aukea, mitä tarkoitat. 2110 mallia käytin aikoinaan jonkin verran ja muistelen siinä olleen selkeät valikot, periaatteessa aivan samanlaiset kuin 6310i mallissa. Löytyi kaapista 2110:in sen verran hengissä oleva akkukin, että pääsi tarkistamaan. Numeroita voi käyttää pikavalintana, en kai rupea valikkoa selaamaan, jos haluan 6250 mallissa avata Työpäiväkirjan. Painan Valikko näppäintä ja yhdeksää.

Kunhan nillität tavalliseen suomalaiseen tapaan, kun ei viitsitä ohjekirjaa avata ;- )

Cultor

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 562
Paska radio noissa mustissa peltoreissa, kuten SS totesi.
WS5:n radio on kuitenkin paaljon parempi kuin punaisissa. Hyvää on aika vaikea tehdä niin nysällä antennilla.

ijasja2

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7092
Paska radio noissa mustissa peltoreissa, kuten SS totesi.
WS5:n radio on kuitenkin paaljon parempi kuin punaisissa. Hyvää on aika vaikea tehdä niin nysällä antennilla.

Eli mullakin noissa jotain häikkää, punaisissa nuppimalleissa mun mielestä parempi radio. Toki äänentoisto näissä ihan eriplaneetalta, puhelimen kautta kun soittaa musiikkia, hymyilyttää vrt. radion kautta heikkoa laatua.
"Understeer is when you see the tree you are hitting, if you only hear the tree then it was oversteer". (Walter Röhrl)

finram

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1
Moi!
Minun pitäisi hankkia nyt kanssa bluetoothkuupat. Pääasia, että puhelimeen voi puhua kuuppia käyttäessä ja että ovat ns. kuulevat. Olenko ymmärtänyt oikein, että Peltoreissa mölyää koko ajan radio jos bt on aktiivisena? Radion ei tarttisi olla päällä, riittää, että tulevan puhelun kuulee. Vaihtoehtoina ovat (näitä saa kypäräkiinnitteisinä mikä myös vaatimus):
- 3M Peltor WS ProTac XP
- 3M Peltor WS Alert XP
- Silentex Multi XPB = Wurthin FMAB33 
Kännykkään mölötys siis pääasia ja vastaamisen/soittamisen toimivuus ilman, että radiota pukkaa korviin muulla ajalla.
 

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19933
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Moi!
Minun pitäisi hankkia nyt kanssa bluetoothkuupat. Pääasia, että puhelimeen voi puhua kuuppia käyttäessä ja että ovat ns. kuulevat. Olenko ymmärtänyt oikein, että Peltoreissa mölyää koko ajan radio jos bt on aktiivisena? Radion ei tarttisi olla päällä, riittää, että tulevan puhelun kuulee. Vaihtoehtoina ovat (näitä saa kypäräkiinnitteisinä mikä myös vaatimus):
- 3M Peltor WS ProTac XP
- 3M Peltor WS Alert XP
- Silentex Multi XPB = Wurthin FMAB33 
Kännykkään mölötys siis pääasia ja vastaamisen/soittamisen toimivuus ilman, että radiota pukkaa korviin muulla ajalla.

Painaa radio down -nappia, kunnes on hiljaa, ei vaikuta bluetooth-voimakkuteen.
En ole muuta löytänyt sattumanvaraisesti näpelöimällä.

-SS-

TDK

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2069
  • Kotimaisen ruuan tuottaja - kallis harrastus
SamiT:n kauppaamat zeklerit on nyt roikkunu päässä muuan viikon. Eipä noista löydy huonoa sanottavaa. Pääasia mullaki puhelimeen puhuminen mutta radiota sen verran käyttäny että parempi radio noissa on ku peltoreissa. Vähä pelkäsin istuvuutta ku muilla isopäisillä on ollu ongelmia, mutta kyllä ne mun isoon kaaliin on istunu ihan ok.
Todellaki suosittelen. Hintakaan ei enää päätä huimaa, käkkäräisen verkkokaupasa oli ainaki aiemmin 250€.

Ainoo miinus on että laturi heitti toimimasta ekan latauksen jäljiltä, mutta pattereilla mennään ja kestää neki aika kauan. Mää kummiski lörpöttelen mielestäni aika paljo puhelimessa.

SamiT

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1788
SamiT:n kauppaamat zeklerit on nyt roikkunu päässä muuan viikon. Eipä noista löydy huonoa sanottavaa. Pääasia mullaki puhelimeen puhuminen mutta radiota sen verran käyttäny että parempi radio noissa on ku peltoreissa. Vähä pelkäsin istuvuutta ku muilla isopäisillä on ollu ongelmia, mutta kyllä ne mun isoon kaaliin on istunu ihan ok.
Todellaki suosittelen. Hintakaan ei enää päätä huimaa, käkkäräisen verkkokaupasa oli ainaki aiemmin 250€.

Ainoo miinus on että laturi heitti toimimasta ekan latauksen jäljiltä, mutta pattereilla mennään ja kestää neki aika kauan. Mää kummiski lörpöttelen mielestäni aika paljo puhelimessa.

Paas lähettäen laturi mulle niin haen takuuseen uuden, se perkuleen takuukuitti kun on mun nimellä. Hyvä että sopivat ja se radio on parempi niissä tosiaankin.
On vain kahdenlaisia traktoreita: Uusia Valtroja ja vanhoja Valmetteja.

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393

Pää on kans senverran suuri,

Hei Make!

 Löysin sun hävinneen mopokypäräsi. Se oli tuolla santatien varrella, joku oli laittanut sen täyteen hiekkaa ja maalannut vihreeksi.

 Siihen oli malattu kirjaimet "TVL"
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

TDK

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2069
  • Kotimaisen ruuan tuottaja - kallis harrastus
SamiT:n kauppaamat zeklerit on nyt roikkunu päässä muuan viikon. Eipä noista löydy huonoa sanottavaa. Pääasia mullaki puhelimeen puhuminen mutta radiota sen verran käyttäny että parempi radio noissa on ku peltoreissa. Vähä pelkäsin istuvuutta ku muilla isopäisillä on ollu ongelmia, mutta kyllä ne mun isoon kaaliin on istunu ihan ok.
Todellaki suosittelen. Hintakaan ei enää päätä huimaa, käkkäräisen verkkokaupasa oli ainaki aiemmin 250€.

Ainoo miinus on että laturi heitti toimimasta ekan latauksen jäljiltä, mutta pattereilla mennään ja kestää neki aika kauan. Mää kummiski lörpöttelen mielestäni aika paljo puhelimessa.

Paas lähettäen laturi mulle niin haen takuuseen uuden, se perkuleen takuukuitti kun on mun nimellä. Hyvä että sopivat ja se radio on parempi niissä tosiaankin.

Määpäs josain välisä lähetän. Pitäs melkeen ensin tutkia onko vika siinä laturisa, vai ettei oo ite laitteesta joku tinaus kaput. Eikös sitä takuuta ollu kummiski vielä pitkän matkaa?

Suunnittelija

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 60
Mulla ollut nyt Zeklerin Bluetooth käytössä puolitoista vuotta ja pääkin on kokoa 62. Jopa kuulolaite sopii sisään, kun tulee lyhytaikainen tarve, eikä viitsi ottaa kuulolaitetta pois. Hyvin on pelannut, mutta tyynyt tahtoo kovettua aika nopeasti. Uusilla tyynyillä tosi mukavat paksuillakin silmälasiaisoilla.
Radiosta kuuntelen vain Radio Suomea, joten lukitsin asemahakunupin sähköteipillä. Muuten heittää aseman minne sattuu pienestäkin hipaisusta.
Pahaat suojaimet tähän mennessä.