Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Apocalypse.Now  (Luettu 4541 kertaa)

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Apocalypse.Now
..... tänään töllöstä....

Yksi maailman parhaista elokuvista  8)
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Apocalypse.Now
Mun mielestä se on lähinnä pitkästyttävä...
Nothing is Something Worth Doing

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Apocalypse.Now
En oo viel jaksanu loppuun asti katsoa... En ole kyl koskaan yrittänytkään...  ::)
It ain't over till the fat lady sings

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Apocalypse.Now


Kerran katsonut ja riitti kaikenlaisia punikkeja sitä pitääkin elokuviin ottaa :P
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Apocalypse.Now
Et nuo mun klaani-alamaiset ovat tylsiä  :o
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52027
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Apocalypse.Now


Kerran katsonut ja riitti kaikenlaisia punikkeja sitä pitääkin elokuviin ottaa :P

Sää oot kyl uskomaton tyyppi.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Apocalypse.Now


Kerran katsonut ja riitti kaikenlaisia punikkeja sitä pitääkin elokuviin ottaa :P
Jos tehdään elokuva Vietnamin sodasta, niin pakkohan siinä on olla joitakin puniikkeja mukana ammuttaviksi  ???
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 66094
Vs: Apocalypse.Now
ja mikä tosta tekee muka hyvän kuvan?   niiiin pitkästyttävä jonninjoutava rytystely että hohhhoijaa!

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Apocalypse.Now
ja mikä tosta tekee muka hyvän kuvan?   niiiin pitkästyttävä jonninjoutava rytystely että hohhhoijaa!
:o

Ei ihme, että a-netin keskustelut kääntyvät aina pimppiin tai veetuiluun, koska taiteesta täällä ei voi keskustella
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Apocalypse.Now
Mä kävin viime viikolla, parhaaseen toukoaikaan, Suomen makkarapääkaupungissa katsomassa Les Miserablesin. Siinä oli taidetta, loistava kolmetuntinen musikaali ja tulkinta. Olen ennenkin hyviä näytöksiä nähnyt, mutta nyt ensimmäistä kertaa oikein harmitti lähteä väliajalle juomaan kaffetta ja konjakkia. Kevyesti olisi mennyt yhteen pötköön koko homma...

Virittäydyin tunnelmaan katsomalla ennakkoon netflixistä sen pari vuotta vanhan Hollywood version, siinä oli hyvät näyttelijät ja tarina kulki selkeämmin, mutta kaikessa mahtipontisuudessaan, fiiliksessään ja etenkin musiikillisuudessaan häviää Tampereen teatterin musikaalille.

http://www.youtube.com/watch?v=qis52CMtM1Y

 :) :)

Viimeksi muokattu: 29.04.14 - klo:10:56 kirjoittanut supersammakko

Nothing is Something Worth Doing

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Apocalypse.Now
Mä kävin viime viikolla, parhaaseen toukoaikaan, Suomen makkarapääkaupungissa katsomassa Les Miserablesin. Siinä oli taidetta, loistava kolmetuntinen musikaali ja tulkinta. Olen ennenkin hyviä näytöksiä nähnyt, mutta nyt ensimmäistä kertaa oikein harmitti lähteä väliajalle juomaan kaffetta ja konjakkia. Kevyesti olisi mennyt yhteen pötköön koko homma...

Virittäydyin tunnelmaan katsomalla ennakkoon netflixistä sen pari vuotta vanhan Hollywood version, siinä oli hyvät näyttelijät ja tarina kulki selkeämmin, mutta kaikessa mahtipontisuudessaan, fiiliksessään ja etenkin musiikillisuudessaan häviää Tampereen teatterin musikaalille.

http://www.youtube.com/watch?v=qis52CMtM1Y

 :) :)

On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Apocalypse.Now
Hyppää ite. Oon tän aamun muuten taas kuunnellut kurjien soundtrackia. On se vaan makee...  ;D

Kävin muuten teatterin jälkeen ravintola trattoriassa ja siellä oli joku parsaviikko, otin menuun ja söin parsaa kolmella eri tavalla valkoviinin kanssa. Oli herkkua. Illalla olikin hyvä lähteä äestämään.

Apocalypce now:n ainoa hyvä kohta on kun jenkit hyökkää hekoilla ja soittaa Wagneria. Wagnerkin tosin kuulosti paremmalta kun kävin oopperassa sitä kuuntelemassa.
Nothing is Something Worth Doing

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Apocalypse.Now
Hyppää ite. Oon tän aamun muuten taas kuunnellut kurjien soundtrackia. On se vaan makee...  ;D

Kävin muuten teatterin jälkeen ravintola trattoriassa ja siellä oli joku parsaviikko, otin menuun ja söin parsaa kolmella eri tavalla valkoviinin kanssa. Oli herkkua. Illalla olikin hyvä lähteä äestämään.

Apocalypce now:n ainoa hyvä kohta on kun jenkit hyökkää hekoilla ja soittaa Wagneria. Wagnerkin tosin kuulosti paremmalta kun kävin oopperassa sitä kuuntelemassa.

Wagner on kyl ihan parasta. Mulla on hyllyllinen klassista musaa alkuperäisinä ceedeinä  8)

Mut tuhon sun parsa-asiaan vois taas kommentoida facepalmeilla  ;D ;D ;D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Apocalypse.Now
Parhaimmissa taidekuvissa on Nainen ***** ja tissit paljaina . Urotöitä ja sotakuvissa Naisilla on rinta näkyvissä usein .  :)
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Apocalypse.Now
Parhaimmissa taidekuvissa on Nainen ***** ja tissit paljaina . Urotöitä ja sotakuvissa Naisilla on rinta näkyvissä usein .  :)

Onneksi sulla on sellainen työ, että tissejä on kopeloitavissa hyvin taajaan  ???
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.