Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 28.04.14 - klo:04:49Lainaus käyttäjältä: ana111 - 27.04.14 - klo:22:43Paas äskooännä siit sun hankmon laakerista joku kuva,kun tuntuu olevan suolipalstalla kuuma puheenaihe jo viikkokaupalla. Mulla ois sellainen äes kuin "Kaleva", vissiin "Tammisillan" veljen tekemä. Se on vissiin 2 tai 2, 4 -metrinen. Oisko se sellainen luu, jonka perässä piksit juoksisivat miljoonia palstamillimetrejä Nyt ku mun on se hankmo rikki laakereista ni on vanhan viiatin perässä Esa-Patu, 2.5metriä levee. Voortin perässä on 2metrin sinikantinen juko. Kestää viikkotolkulla nää kylvöt.Olisin ostanu Tumen jyräcombin mut varsikaupilla täyttäminen kestää sairaan kauan. Tulee Sorkkiksen vaiva ranteseen ku äyskäröi kauraa jukoon.
Lainaus käyttäjältä: ana111 - 27.04.14 - klo:22:43Paas äskooännä siit sun hankmon laakerista joku kuva,kun tuntuu olevan suolipalstalla kuuma puheenaihe jo viikkokaupalla. Mulla ois sellainen äes kuin "Kaleva", vissiin "Tammisillan" veljen tekemä. Se on vissiin 2 tai 2, 4 -metrinen. Oisko se sellainen luu, jonka perässä piksit juoksisivat miljoonia palstamillimetrejä
Paas äskooännä siit sun hankmon laakerista joku kuva,kun tuntuu olevan suolipalstalla kuuma puheenaihe jo viikkokaupalla.
Lainaus käyttäjältä: SKN - 28.04.14 - klo:11:58Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 28.04.14 - klo:04:49Lainaus käyttäjältä: ana111 - 27.04.14 - klo:22:43Paas äskooännä siit sun hankmon laakerista joku kuva,kun tuntuu olevan suolipalstalla kuuma puheenaihe jo viikkokaupalla. Mulla ois sellainen äes kuin "Kaleva", vissiin "Tammisillan" veljen tekemä. Se on vissiin 2 tai 2, 4 -metrinen. Oisko se sellainen luu, jonka perässä piksit juoksisivat miljoonia palstamillimetrejä Nyt ku mun on se hankmo rikki laakereista ni on vanhan viiatin perässä Esa-Patu, 2.5metriä levee. Voortin perässä on 2metrin sinikantinen juko. Kestää viikkotolkulla nää kylvöt.Olisin ostanu Tumen jyräcombin mut varsikaupilla täyttäminen kestää sairaan kauan. Tulee Sorkkiksen vaiva ranteseen ku äyskäröi kauraa jukoon. Pitäis hitsata etukuormaajan kauhaan vantaat pohjaan, ja sit rihloille vaikka hydrauliveto. Vois täyttää tämän "kylvökoneen" suoraan laarista kauhomalla. Syvyyskin olisi helppo räätää. Ei väsyis ranne kuuppaa heiluttaessa.
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 28.04.14 - klo:15:11Lainaus käyttäjältä: SKN - 28.04.14 - klo:11:58Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 28.04.14 - klo:04:49Lainaus käyttäjältä: ana111 - 27.04.14 - klo:22:43Paas äskooännä siit sun hankmon laakerista joku kuva,kun tuntuu olevan suolipalstalla kuuma puheenaihe jo viikkokaupalla. Mulla ois sellainen äes kuin "Kaleva", vissiin "Tammisillan" veljen tekemä. Se on vissiin 2 tai 2, 4 -metrinen. Oisko se sellainen luu, jonka perässä piksit juoksisivat miljoonia palstamillimetrejä Nyt ku mun on se hankmo rikki laakereista ni on vanhan viiatin perässä Esa-Patu, 2.5metriä levee. Voortin perässä on 2metrin sinikantinen juko. Kestää viikkotolkulla nää kylvöt.Olisin ostanu Tumen jyräcombin mut varsikaupilla täyttäminen kestää sairaan kauan. Tulee Sorkkiksen vaiva ranteseen ku äyskäröi kauraa jukoon. Pitäis hitsata etukuormaajan kauhaan vantaat pohjaan, ja sit rihloille vaikka hydrauliveto. Vois täyttää tämän "kylvökoneen" suoraan laarista kauhomalla. Syvyyskin olisi helppo räätää. Ei väsyis ranne kuuppaa heiluttaessa. Kauhahiekoittaja ajaa tuon asian, tosi miehet kylvää böököpallella pintaan muutenkin.
Lainaus käyttäjältä: bouli - 28.04.14 - klo:17:47Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 28.04.14 - klo:15:11Lainaus käyttäjältä: SKN - 28.04.14 - klo:11:58Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 28.04.14 - klo:04:49Lainaus käyttäjältä: ana111 - 27.04.14 - klo:22:43Paas äskooännä siit sun hankmon laakerista joku kuva,kun tuntuu olevan suolipalstalla kuuma puheenaihe jo viikkokaupalla. Mulla ois sellainen äes kuin "Kaleva", vissiin "Tammisillan" veljen tekemä. Se on vissiin 2 tai 2, 4 -metrinen. Oisko se sellainen luu, jonka perässä piksit juoksisivat miljoonia palstamillimetrejä Nyt ku mun on se hankmo rikki laakereista ni on vanhan viiatin perässä Esa-Patu, 2.5metriä levee. Voortin perässä on 2metrin sinikantinen juko. Kestää viikkotolkulla nää kylvöt.Olisin ostanu Tumen jyräcombin mut varsikaupilla täyttäminen kestää sairaan kauan. Tulee Sorkkiksen vaiva ranteseen ku äyskäröi kauraa jukoon. Pitäis hitsata etukuormaajan kauhaan vantaat pohjaan, ja sit rihloille vaikka hydrauliveto. Vois täyttää tämän "kylvökoneen" suoraan laarista kauhomalla. Syvyyskin olisi helppo räätää. Ei väsyis ranne kuuppaa heiluttaessa. Kauhahiekoittaja ajaa tuon asian, tosi miehet kylvää böököpallella pintaan muutenkin. Millai sen apulannan sitte kylvää et ne menis sinne samalla kertaa? Pitäskös ne sekottaa saaavissa jo ennen koneeseen kaatoa?
Lainaus käyttäjältä: SKN - 28.04.14 - klo:17:55Lainaus käyttäjältä: bouli - 28.04.14 - klo:17:47Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 28.04.14 - klo:15:11Lainaus käyttäjältä: SKN - 28.04.14 - klo:11:58Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 28.04.14 - klo:04:49Lainaus käyttäjältä: ana111 - 27.04.14 - klo:22:43Paas äskooännä siit sun hankmon laakerista joku kuva,kun tuntuu olevan suolipalstalla kuuma puheenaihe jo viikkokaupalla. Mulla ois sellainen äes kuin "Kaleva", vissiin "Tammisillan" veljen tekemä. Se on vissiin 2 tai 2, 4 -metrinen. Oisko se sellainen luu, jonka perässä piksit juoksisivat miljoonia palstamillimetrejä Nyt ku mun on se hankmo rikki laakereista ni on vanhan viiatin perässä Esa-Patu, 2.5metriä levee. Voortin perässä on 2metrin sinikantinen juko. Kestää viikkotolkulla nää kylvöt.Olisin ostanu Tumen jyräcombin mut varsikaupilla täyttäminen kestää sairaan kauan. Tulee Sorkkiksen vaiva ranteseen ku äyskäröi kauraa jukoon. Pitäis hitsata etukuormaajan kauhaan vantaat pohjaan, ja sit rihloille vaikka hydrauliveto. Vois täyttää tämän "kylvökoneen" suoraan laarista kauhomalla. Syvyyskin olisi helppo räätää. Ei väsyis ranne kuuppaa heiluttaessa. Kauhahiekoittaja ajaa tuon asian, tosi miehet kylvää böököpallella pintaan muutenkin. Millai sen apulannan sitte kylvää et ne menis sinne samalla kertaa? Pitäskös ne sekottaa saaavissa jo ennen koneeseen kaatoa?Etunostolaitteeseen toinen pöököpalle
Ostaa apevaunun ja ymppää siihen bögpallin purkuluukulle, sit kaikki vaunuun ja sekoitus päälle. Tonninperällä. Ryssälantakin louhiintuu sellaiseen nyrkkikokoon
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 28.04.14 - klo:18:19Ostaa apevaunun ja ymppää siihen bögpallin purkuluukulle, sit kaikki vaunuun ja sekoitus päälle. Tonninperällä. Ryssälantakin louhiintuu sellaiseen nyrkkikokoon Meinaakko et tonniperä olis pop? Entäs Pintaperä?
Lainaus käyttäjältä: SKN - 28.04.14 - klo:18:20Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 28.04.14 - klo:18:19Ostaa apevaunun ja ymppää siihen bögpallin purkuluukulle, sit kaikki vaunuun ja sekoitus päälle. Tonninperällä. Ryssälantakin louhiintuu sellaiseen nyrkkikokoon Meinaakko et tonniperä olis pop? Entäs Pintaperä?Täskin on taas tärkeintä se, että traktori savuttaa rajusti ja että kaikki liikkuvat osat ovat illalla rikki
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 28.04.14 - klo:15:11Lainaus käyttäjältä: SKN - 28.04.14 - klo:11:58Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 28.04.14 - klo:04:49Lainaus käyttäjältä: ana111 - 27.04.14 - klo:22:43Paas äskooännä siit sun hankmon laakerista joku kuva,kun tuntuu olevan suolipalstalla kuuma puheenaihe jo viikkokaupalla. Mulla ois sellainen äes kuin "Kaleva", vissiin "Tammisillan" veljen tekemä. Se on vissiin 2 tai 2, 4 -metrinen. Oisko se sellainen luu, jonka perässä piksit juoksisivat miljoonia palstamillimetrejä Nyt ku mun on se hankmo rikki laakereista ni on vanhan viiatin perässä Esa-Patu, 2.5metriä levee. Voortin perässä on 2metrin sinikantinen juko. Kestää viikkotolkulla nää kylvöt.Olisin ostanu Tumen jyräcombin mut varsikaupilla täyttäminen kestää sairaan kauan. Tulee Sorkkiksen vaiva ranteseen ku äyskäröi kauraa jukoon. Pitäis hitsata etukuormaajan kauhaan vantaat pohjaan, ja sit rihloille vaikka hydrauliveto. Vois täyttää tämän "kylvökoneen" suoraan laarista kauhomalla. Syvyyskin olisi helppo räätää. Ei väsyis ranne kuuppaa heiluttaessa. Jaa niinku skänsä vai Joskus mä viä oikeasti lähden
Lainaus käyttäjältä: +200 - 28.04.14 - klo:18:33Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 28.04.14 - klo:15:11Lainaus käyttäjältä: SKN - 28.04.14 - klo:11:58Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 28.04.14 - klo:04:49Lainaus käyttäjältä: ana111 - 27.04.14 - klo:22:43Paas äskooännä siit sun hankmon laakerista joku kuva,kun tuntuu olevan suolipalstalla kuuma puheenaihe jo viikkokaupalla. Mulla ois sellainen äes kuin "Kaleva", vissiin "Tammisillan" veljen tekemä. Se on vissiin 2 tai 2, 4 -metrinen. Oisko se sellainen luu, jonka perässä piksit juoksisivat miljoonia palstamillimetrejä Nyt ku mun on se hankmo rikki laakereista ni on vanhan viiatin perässä Esa-Patu, 2.5metriä levee. Voortin perässä on 2metrin sinikantinen juko. Kestää viikkotolkulla nää kylvöt.Olisin ostanu Tumen jyräcombin mut varsikaupilla täyttäminen kestää sairaan kauan. Tulee Sorkkiksen vaiva ranteseen ku äyskäröi kauraa jukoon. Pitäis hitsata etukuormaajan kauhaan vantaat pohjaan, ja sit rihloille vaikka hydrauliveto. Vois täyttää tämän "kylvökoneen" suoraan laarista kauhomalla. Syvyyskin olisi helppo räätää. Ei väsyis ranne kuuppaa heiluttaessa. Jaa niinku skänsä vai Joskus mä viä oikeasti lähden Etkä lähe. Sua on kaivattu tänne. Teitä "tol*****sia" on liian vähän täällä. Jokos sun on +100 maassa?
Lainaus käyttäjältä: SKN - 28.04.14 - klo:18:49Lainaus käyttäjältä: +200 - 28.04.14 - klo:18:33Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 28.04.14 - klo:15:11Lainaus käyttäjältä: SKN - 28.04.14 - klo:11:58Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 28.04.14 - klo:04:49Lainaus käyttäjältä: ana111 - 27.04.14 - klo:22:43Paas äskooännä siit sun hankmon laakerista joku kuva,kun tuntuu olevan suolipalstalla kuuma puheenaihe jo viikkokaupalla. Mulla ois sellainen äes kuin "Kaleva", vissiin "Tammisillan" veljen tekemä. Se on vissiin 2 tai 2, 4 -metrinen. Oisko se sellainen luu, jonka perässä piksit juoksisivat miljoonia palstamillimetrejä Nyt ku mun on se hankmo rikki laakereista ni on vanhan viiatin perässä Esa-Patu, 2.5metriä levee. Voortin perässä on 2metrin sinikantinen juko. Kestää viikkotolkulla nää kylvöt.Olisin ostanu Tumen jyräcombin mut varsikaupilla täyttäminen kestää sairaan kauan. Tulee Sorkkiksen vaiva ranteseen ku äyskäröi kauraa jukoon. Pitäis hitsata etukuormaajan kauhaan vantaat pohjaan, ja sit rihloille vaikka hydrauliveto. Vois täyttää tämän "kylvökoneen" suoraan laarista kauhomalla. Syvyyskin olisi helppo räätää. Ei väsyis ranne kuuppaa heiluttaessa. Jaa niinku skänsä vai Joskus mä viä oikeasti lähden Etkä lähe. Sua on kaivattu tänne. Teitä "tol*****sia" on liian vähän täällä. Jokos sun on +100 maassa?Lervat levitettynä.Viikon tai kahden kuluttua kylvöille.Se on kuin lomailua tuo kylvö kun paskat on levitetty