Soon hellou ja kukkuu!Jo sua on kaivattukin. Kantolakin lienee keskuudessamme...
Lainaus käyttäjältä: SKN - 27.04.14 - klo:22:37Soon hellou ja kukkuu!Jo sua on kaivattukin. Kantolakin lienee keskuudessamme... Onx Stumppikin takas? Cool!
Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 27.04.14 - klo:22:38Lainaus käyttäjältä: SKN - 27.04.14 - klo:22:37Soon hellou ja kukkuu!Jo sua on kaivattukin. Kantolakin lienee keskuudessamme... Onx Stumppikin takas? Cool! On, ainakin sellanen kutina tuolla vasemman kivespussin sisäsyrjällä.
Lainaus käyttäjältä: SKN - 27.04.14 - klo:22:39Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 27.04.14 - klo:22:38Lainaus käyttäjältä: SKN - 27.04.14 - klo:22:37Soon hellou ja kukkuu!Jo sua on kaivattukin. Kantolakin lienee keskuudessamme... Onx Stumppikin takas? Cool! On, ainakin sellanen kutina tuolla vasemman kivespussin sisäsyrjällä. Ettei olis vaan Ape pöydän alla?
Paas äskooännä siit sun hankmon laakerista joku kuva,kun tuntuu olevan suolipalstalla kuuma puheenaihe jo viikkokaupalla.
Lainaus käyttäjältä: ana111 - 27.04.14 - klo:22:43Paas äskooännä siit sun hankmon laakerista joku kuva,kun tuntuu olevan suolipalstalla kuuma puheenaihe jo viikkokaupalla. En mää sitä purkamaan ala. Ei siinä mitään vikaa ole, tänäänkin hankmoilin sillä 8 hehtaaria kahteen kertaan. Ihan sairaan hyvä kapistus. Mun tarvi keksiä joku uusi luu.... Jos laittas tähän ne kolme kuvaa rattoreista? Ja lisäis vielä yhden?Mitäs sanot?
Lainaus käyttäjältä: SKN - 27.04.14 - klo:22:49Lainaus käyttäjältä: ana111 - 27.04.14 - klo:22:43Paas äskooännä siit sun hankmon laakerista joku kuva,kun tuntuu olevan suolipalstalla kuuma puheenaihe jo viikkokaupalla. En mää sitä purkamaan ala. Ei siinä mitään vikaa ole, tänäänkin hankmoilin sillä 8 hehtaaria kahteen kertaan. Ihan sairaan hyvä kapistus. Mun tarvi keksiä joku uusi luu.... Jos laittas tähän ne kolme kuvaa rattoreista? Ja lisäis vielä yhden?Mitäs sanot?Onks sul pelastuksen ja voortin lisäks viel kalustoo jemmas
Muuta ku kuvaa kehiin ja pikseille luu
Lainaus käyttäjältä: ana111 - 27.04.14 - klo:22:43Paas äskooännä siit sun hankmon laakerista joku kuva,kun tuntuu olevan suolipalstalla kuuma puheenaihe jo viikkokaupalla. Mulla ois sellainen äes kuin "Kaleva", vissiin "Tammisillan" veljen tekemä. Se on vissiin 2 tai 2, 4 -metrinen. Oisko se sellainen luu, jonka perässä piksit juoksisivat miljoonia palstamillimetrejä