Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe 150 hehtaarii perämetsää, tuleeko minustaki jäsen?  (Luettu 8037 kertaa)

SAS

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Velehojen Veleho
Hyvät kartat muuta ei metsänomistaja tarvitse ,ei yhtiöidenkään hoitosopimuksia eikä muita apuja.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Sepedeus

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Hyvät kartat muuta ei metsänomistaja tarvitse ,ei yhtiöidenkään hoitosopimuksia eikä muita apuja.

No mulla ei ole aivan niin paljon metsää, että eksyisin ilman karttoja. :D Hoitosopimuksista päästiin, kiitos tälle hallitukselle. :D

YlikylänJotenSaletistiHot

• Vieras
Sitä en kyllä hyväksy, että MH-maksua maksaneet siirtyvät automaattisesti MTK:n jäseneksi, kyllä se pitää saada itse päättää, liittyykö vai ei.   Itse en tarvi metsänhoitoyhdistystä mihinkään, jäsenmaksua joutuu maksamaan ja sitten vielä palveluista erikseen maksu,  nyt esim. valtakirjakaupalla kun myy, niin MTK ottaa omansa joka kuutiosta, se on ihan sama vaikka myy suoraan  firmalle.

Sepedeus

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Sitä en kyllä hyväksy, että MH-maksua maksaneet siirtyvät automaattisesti MTK:n jäseneksi, kyllä se pitää saada itse päättää, liittyykö vai ei.   Itse en tarvi metsänhoitoyhdistystä mihinkään, jäsenmaksua joutuu maksamaan ja sitten vielä palveluista erikseen maksu,  nyt esim. valtakirjakaupalla kun myy, niin MTK ottaa omansa joka kuutiosta, se on ihan sama vaikka myy suoraan  firmalle.

Onneksi nykyinen hallitus teki mahdolliseksi haluaako maksaa, vai eikö halua maksaa.

jeep

• Vieras
" Suuri omaisuus, suuri orjuus."

- Seneca -

navettapiika

• Vieras

- Seneca -
Onko sulla sellainen meitelausekirja, mistä sinä näitä etsit vai osaatko ihan oikeasti näitä ulkoa. Voihan ne ajatuksensa toki lainasanoillakin sanoa. ::)

jeep

• Vieras

- Seneca -
Onko sulla sellainen meitelausekirja, mistä sinä näitä etsit vai osaatko ihan oikeasti näitä ulkoa. Voihan ne ajatuksensa toki lainasanoillakin sanoa. ::)
" Tiedän vain sen, etten tiedä mitään."

- Sokrates -