Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Renkaiden hankintaa  (Luettu 9098 kertaa)

JD6630

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5501
Vs: Renkaiden hankintaa
Kyllä ne mitakset kului ihan silmissä erään ranskassa kasatunkin alla.
Oli kyllä mun mielestä muutenkin huonot renkaat.

kolapoika

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 610
Vs: Renkaiden hankintaa
hö mulla kesti mitakset n.9000h ja etupääs 4000h ja uudet ovat samanlaisia,maatie ajoa paljon liikenne valtulla.

Puraat

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 379
  • Että tämmönen Tapaus
Vs: Renkaiden hankintaa
Kyllä se Mitas on ihan hyvä rengas, yli 3000 tuntia ajetut etuset meni just vaihtoon, mutta takasilla ajelee vielä ainakin nuo uudet Firestonet sileiksi. Paljon tieajoa ja etukuormaaja työtä vei Mitakset vaihtokuntoon.

Traktorimies

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 67
Vs: Renkaiden hankintaa
nyt on tarjouskilpailu edennyt siihen vaiheeseen että loppuviivalla ovat Mitas ja BKT agrimax... Mitakseen olen kallistumassa, onko mielipiteitä bkt puolesta

jariman

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1324
Vs: Renkaiden hankintaa
onko vielä kokemusta mitas renkaista. Firestone melko matala ripainen uudeksi renkaaksi.****
 
**** normi firestonen vyörenkaan hakku 50 mm korkea , ei mikään matala mun mielestä,
        jos jokin "teollisuus" vyörengas  , niin  hakkukorkeus voi olla matalampi.
   
      näissä muissa halpis vyörenkaissa oltava tarkkana , ripakuvio ja hakkukorkeus  välillä tiheä ja matala,
     ja renkaan todellinen leveys kapea, ns sirkkelinterä.

Tbs

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 140
Vs: Renkaiden hankintaa
onko vielä kokemusta mitas renkaista. Firestone melko matala ripainen uudeksi renkaaksi.****
 
**** normi firestonen vyörenkaan hakku 50 mm korkea , ei mikään matala mun mielestä,
        jos jokin "teollisuus" vyörengas  , niin  hakkukorkeus voi olla matalampi.
   
      näissä muissa halpis vyörenkaissa oltava tarkkana , ripakuvio ja hakkukorkeus  välillä tiheä ja matala,
     ja renkaan todellinen leveys kapea, ns sirkkelinterä.


Itse ostin hätäpäissäni Mitakset syksyllä Tauruksien tilalle. Olivat useamman sentin kapeammat kuin entiset vaikka koko sama. Mitakset on myös paljon huojuvammat ajaa, näillä kokemuksilla en ostaisi uudelleen.