Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Nissan Navarasta (ja ehkä muistakin)  (Luettu 38487 kertaa)

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Nissan Navarasta (ja ehkä muistakin)
Hiluxi on kallis ja huonoin kantavuus. Mulla on hiluxi. Menee se kuitenkin. Mitsun l200 on kömpelö ja tosi huono alavääntö ainaki se joka meillä on työpaikalla. Tutulla isuzu ollu muutaman vuoden, en ole kuullunut että olis huono.

Vaihdoin Nissan Pick-UPin Mitsuun.Miten niin L200 kömpelö?Minusta se on ketterämpi kuin Nissan Pick-UP.Hi-luxilla olen hiukan ajanut ja jotenkin tuntuma ketteryydestä samaa tasoa Mitsun kanssa.
Talvikäytössä Mitsun (Magnum) viskonelivetosysteemi on kyllä mukava.Ei puske ja voi antaa olla päällä melkein koko ajan.
Minusta tuossa Mitsussa on puhtiakin ihan riittävästi..käsittääkseni omassa autossani on 100kWn moottori vaikka se on Magnum muuten varusteiltaan.Ainakaan mistään ei ole löytynyt vahvistusta tehokkaammasta versiosta vaikka esitteen mukaan Magnum olisi tehokkaampi.
Osaako kukaan sanoa mistä asian voisi varmistaa???
Moi moi , monesko moottori menossa .

Voi olla et Mitsu on pikkusen kehittynyt mutta ittellä tosi huonoja kokemuksia Mitsusta
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Nissan Navarasta (ja ehkä muistakin)
Hiluxi on kallis ja huonoin kantavuus. Mulla on hiluxi. Menee se kuitenkin. Mitsun l200 on kömpelö ja tosi huono alavääntö ainaki se joka meillä on työpaikalla. Tutulla isuzu ollu muutaman vuoden, en ole kuullunut että olis huono.

Vaihdoin Nissan Pick-UPin Mitsuun.Miten niin L200 kömpelö?Minusta se on ketterämpi kuin Nissan Pick-UP.Hi-luxilla olen hiukan ajanut ja jotenkin tuntuma ketteryydestä samaa tasoa Mitsun kanssa.
Talvikäytössä Mitsun (Magnum) viskonelivetosysteemi on kyllä mukava.Ei puske ja voi antaa olla päällä melkein koko ajan.
Minusta tuossa Mitsussa on puhtiakin ihan riittävästi..käsittääkseni omassa autossani on 100kWn moottori vaikka se on Magnum muuten varusteiltaan.Ainakaan mistään ei ole löytynyt vahvistusta tehokkaammasta versiosta vaikka esitteen mukaan Magnum olisi tehokkaampi.
Osaako kukaan sanoa mistä asian voisi varmistaa???
Moi moi , monesko moottori menossa .

Voi olla et Mitsu on pikkusen kehittynyt mutta ittellä tosi huonoja kokemuksia Mitsusta
Onks sulla ollu Mitsu ?
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

TDK

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2069
  • Kotimaisen ruuan tuottaja - kallis harrastus
Vs: Nissan Navarasta (ja ehkä muistakin)
Mulla on ollu nyt 2kk mitsun l200. -00 doublecap. Magnum malli. Mun mielestä ainaki tosi hyvä ajaa tiellä ja mettätielläki menee ihan sukkasillaa. Vetoja on ainaki mun tarpeeseen ihan riittävästi, välillä tuntuu menevän liianki liukkaasti. Ainoo mitä nyt täsä ajasa osaan moittia on kulutus, tuntuu nimittäin maistuvan aika riskisti. Yli 13l/100km. Toki osa tulee renkaista ku hetihän siihenki piti homma BFG mudterrain nappula rattaat. Toki mun aiemmat kokemukset on vanhasta hiluxista ja -83 mallisesta ladncruiserista... :) Tuo LC oli kiva peli maastossa mutta lievällä korotuksella ja 33" renkailla oli tiellä vähintään mielenkiintonen. Silmiä kun räppäs nii se vaihto sillä välin ominpäin kaistaa...

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52008
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Nissan Navarasta (ja ehkä muistakin)
Nimimerkki maanviljelijä:n kirjoituksista vois päätellä että hänen kulkimenaan toimis:


Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

jf

  • Vieras
Vs: Nissan Navarasta (ja ehkä muistakin)
Eiköös noissa niissanin naperoissa ollut oleellinen moottorivika joissain malleissa(MTK tarjous).hikluksi lienee kestävin,ehkä yliarvostettukin hinnanpuolesta.Uudet isutsut kätsyjä kun on se kaapariovi,samoin lienee rangerissaFORD/eli mazda.No eiköpä nuo työkoneita kaikki,joten ajoominaisuudet karkeita.kulutushan nelivetoisilla yleensä likemmäs 10 litraa satasella.

Suklaamonni

  • Vieras
Vs: Nissan Navarasta (ja ehkä muistakin)
Eiköös noissa niissanin naperoissa ollut oleellinen moottorivika joissain malleissa(MTK tarjous).hikluksi lienee kestävin,ehkä yliarvostettukin hinnanpuolesta.Uudet isutsut kätsyjä kun on se kaapariovi,samoin lienee rangerissaFORD/eli mazda.No eiköpä nuo työkoneita kaikki,joten ajoominaisuudet karkeita.kulutushan nelivetoisilla yleensä likemmäs 10 litraa satasella.

Niin ne alakerrathan paukku, oliko 02-06? ikäisissä, muuten kai ihan hyviä pelejä. Jakopääjuttu pitää varmistaa jos navaraan päädyn, että on ketju ja kiristin vaihdettu.

Kävin koeajolla yhdellä navaralla toissapäivänä ja ei se paremmin liikkunu kyllä ku rangeri vaikka paperilla nissanille 171-143hv.

Kiitokset asiallisista vastauksista (niille jotka sellaisen antoi  :D )

JD6630

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5502
Vs: Nissan Navarasta (ja ehkä muistakin)
Paljonko koette olevan hyötyä lava-auton lavasta tai etenemiskyvystä maataloudessa?

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52008
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Nissan Navarasta (ja ehkä muistakin)
Paljonko koette olevan hyötyä lava-auton lavasta tai etenemiskyvystä maataloudessa?

Katsotaanko tätä asiaa savimaahisen vai multamölliäisen silmin??

Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

JD6630

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5502
Vs: Nissan Navarasta (ja ehkä muistakin)
Vaikka kummankin.

maraani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3117
  • Jos pyörä ei vedä, se jarruttaa
Vs: Nissan Navarasta (ja ehkä muistakin)
Paljonko koette olevan hyötyä lava-auton lavasta tai etenemiskyvystä maataloudessa?
Vaikea arvioida, mutta ajoneuvon puute v1tuttaa melkein joka päivä.
Melkoista rämpimistä välillä, mutta parhaansa tehden ja kovasti yrittäen. Onnistuminen palkitsee. 1966 - 2016 and counting...

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52008
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Nissan Navarasta (ja ehkä muistakin)
Vaikka kummankin.

Kuikka vammankin....sai......syntyi pohjanmaalle... ;D

No joo, vitsi vitsi.

Kai sillä on kätevä kuskata erinäisiä tavaroita kuten Gatoria ja/tai 500litran löpöpyttyä jossa on 12 voltin pumppu. Onhan se sielua hivelevää päästellä pitkin päisteteitä ja kangasmetsiä Miami Vice-klasit nokalla ja kuunnella Juha Käteistä ovikajareista niin että kuikat ja muut kurvitsat saa paskahalvauksen.

Sokerina pohjalla ja kirsikkana päällä on kaiken mahdollisen autoiluun liittyvän verovähennysoikeus. ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52008
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Nissan Navarasta (ja ehkä muistakin)
Yhdelä tutulla metsäkonemiehellä noita ollut ja ei kuulemani mukaan mitään ongelmia.Noo tekee usein kauppaa ja kilometrejäkin 60000 vuoteen/ auto.

Koskas se ajaa sitä mettäkonetta?
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52008
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Nissan Navarasta (ja ehkä muistakin)
Tjaah,ei ne työmaat aina kotonurkilla ole,tuo ei ole kilometrimäärä eikä mikään urakoittijalla. känällä nyt vain ne hommat pyörii siinnä huussin ja pirtin välillä ja nenää kaivellessa suurin työmaa.Haista sinä känä iso ruikulipaska

Ihan miten vaan herra haluaa. Tokkiinsa mää ny yhen ruikulipaskan haistan.

Silti ihmettelen missä välissä se kerkee istumaan koneessa jos kuluttaa nahkarecaroa pukamat punasena 60000km vuodessa.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

piki1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 652
Vs: Nissan Navarasta (ja ehkä muistakin)
Rangereissa on se kaappariovi,kätevä heittää moottorisahat ja eväsreput sinne,ei tarvi penkin selkänojia käännellä.siis siinä jatkoohjaamomallissa.Ja meneehän siellä muutama (salamatkustajakin) tarpeen vaatiessa.Se että kuinka kulkee ym.on toisarvoinen asiakoska 100 kmh/tunnissa on nopeusrajoitus.Yhdelä tutulla metsäkonemiehellä noita ollut ja ei kuulemani mukaan mitään ongelmia.Noo tekee usein kauppaa ja kilometrejäkin 60000 vuoteen/ auto.
ei kyllä tuu mun autossa moottorisahat hyttiin ei oo niitten paikka.sikailua.

Petri

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5275
Vs: Nissan Navarasta (ja ehkä muistakin)
Silti ihmettelen missä välissä se kerkee istumaan koneessa jos kuluttaa nahkarecaroa pukamat punasena 60000km vuodessa.
Oletetaan, että aina autossa istuessa keskituntinopeus on 60 km/h. Tekee noilla ajomäärillä 1000 tuntia vuoteen. 6 pvä viikko ja 12 kk vuosi tekee 3 h 10 min päivässä. Aika konemies.

Itse asiasta: tuollainen tonnin hintaluokassa pyörivä avolava (ensin -87 hiluski, nyt -91 Mazda, takapotkuja ja bensakoneilla) on ollut työkäytössä nyt rapeat viisi vuotta. Pienen, maisemalaitumia hoitavan tilan työkaluna loistava. Lavalle voi laittaa melkein mitä vaan suursäkistä lampaisiin, vetää laillisestikin parin tonnin kärryä, pitkässä ohjaamossa penkkien takana kulkee myös kuivaa vaativat tavarat + koiratkin menevät sinne sujuvasti. Ja tuon hintaluokan vehjettä ei tarvitse liika varoa, kun yleiseltä tieltä poistuu. Eikä tarvitse kaupungissa ym. paikoissa turhaan lukita ovia, jos ei jätä arvokasta näkösälle - ei herätä pitkäkyntisissä omistamisen tarvetta...

Petri