Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tekeekö MTK väärin?  (Luettu 2726 kertaa)

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

navettapiika

  • Vieras
Vs: Tekeekö MTK väärin?
Jos tämä olisi uusi keksintö voisi ihmetellä, mutta on vanhan lämmittelyä. Ei löytynyt silloinkaan rahaa kentältä eikä jäseniltä, miten tällaisena aikan löytyisi? Olisiko aika uusiutua? :o

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: Tekeekö MTK väärin?
Veetin mielestä se tekee väärin, C-alueelle ei sen mielestä pidä investoida mitään  ;D
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

Loannes

  • Vieras
Vs: Tekeekö MTK väärin?
Kun tuo puun energiakäyttö ei vielä ole oikein ottanut vankkaa jalansijaa maassamme , niin sitten sellua .. täh..  :-X
 Teollisuudelle ja Ay-liikkeelle näyttäisi sopivan kuitupuun vajaakäyttö koska se on hyvä keino luoda väärää mielikuvaa puupulasta ja polkea puun hintaa ..mutta että taas  sellua tilanteessa jossa juhlapuheiden mukaan pitäisi lisätä bioenergiantuotantoa ja jo aikoja sitten olisi pitänyt nostaa puun jalostus-astetta....  :o

sorjone

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1437
  • Karjala takaisin.
Vs: Tekeekö MTK väärin?
  Vielä taitaa jossain olla löysää rahaa kun joutaa liikemiesten taskuun siirtää. voi vxxu näitä hölmöjä.
FIXIT

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Tekeekö MTK väärin?
Tyhjän tapaavat jos minun oveni taakse tulevat kerjuulle...

Eiköhän se markkinatalous hoida tuon asian kuntoon jos sille on todellista tarvetta. Toivottavasti toraensossa vituttaa asianomaisia rankasti tämä havukuidun hyvä menekki, nyt saattais olla tilausta Kemijärvenkin sellulle.

Eikähän se olis paljosta kiinni että karsitulle energiarangalle voisi maksaa samaa hintaa kuin kuitupuulle, minulle on ainakin ihan sama mihin kattilaan harvennuspuu menee kunhan siitä vaan saa kilpailukykyisen hinnan.

Viimeksi muokattu: 04.04.14 - klo:17:45 kirjoittanut Hervast

A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

FMJ

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 314
Vs: Tekeekö MTK väärin?

Eiköhän se markkinatalous hoida tuon asian kuntoon jos sille on todellista tarvetta. Toivottavasti toraensossa vituttaa asianomaisia rankasti tämä havukuidun hyvä menekki, nyt saattais olla tilausta Kemijärvenkin sellulle.

Eikähän se olis paljosta kiinni että karsitulle energiarangalle voisi maksaa samaa hintaa kuin kuitupuulle, minulle on ainakin ihan sama mihin kattilaan harvennuspuu menee kunhan siitä vaan saa kilpailukykyisen hinnan.

Erittäin hyvin sanottu. Storan temput Kemijärven suhteen olivat kuin "kvarttaalitaloudenpidon käsikirjasta", eli paskaako siitä mitä tapahtuu seuraavalla neljännesvuodella, kunhan nyt näyttää normaalilta. Tunne on sellainen, että ko. firma ei pitkälle pötki enää...

T170

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 604
Vs: Tekeekö MTK väärin?
Tyhjän tapaavat jos minun oveni taakse tulevat kerjuulle...

Eiköhän se markkinatalous hoida tuon asian kuntoon jos sille on todellista tarvetta.

Sama vika, ei tipu. Edellisellä kerralla eräskin tuottajayhdistys rahansa tärväsi.
uliza Tambovskaja, 12
Gebäude C, Office 53
192007 Sankt - Petersburg
Russia

ränkkä

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8
Vs: Tekeekö MTK väärin?
Ei kai havukuidun menekki niin huono oikesti ole kuin kirjoitellaan, mäntykuitu menee kuitukohteiltakin hyvin kaupaksi ja kesäharvennuksista upm/mg tuntuu jopa nokittelevan...yhdistyksen puita taitavat vältellä ja siitä saadaan aikaiseksi "kuidun huono menekki".....