Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe mahtava dikimaa!  (Luettu 954 kertaa)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 66094
mahtava dikimaa!
olipa juttu uutisissa, kun yksityisien terveysasemien sähköreseptien tekopakko siirtyikin tuonnemmaksi.          kun ei olekaan ohjelmia joilla tehdä tuo resepti vapaasti netistä ladattavaksi.    kyllä hallitus luuli että tähän päivään mennessä joku ne sinne juutuuuppiin olisi ladannu.                      jotenkin tuli ihan hyvä mieli itelle;  en olekaan niin avuton tietsikoiden käytössä kuin olen pelännyt, koko maassa ei toimi oikein mikään järjestelmä.                   jos oikein ymmärsin niin verotukseen ei voi ilmoittaa muutosta matkakuluista ja koroista sähköllä, eräs kaveri valitteli tuota.   ja konttorit on viety juuri sopivasti kauas.            ja sähköyhtiö laskuttaa arviosta kun ei saanutkaan yhteyttä mittariin.             vr:ltä ei voi varata lippua kuukautta aiemmin hesa-kuopio, ohjelman mukaan.                 liekö totta mutta kuulin jo pari päivää sitten. -en tänään arpillipäivänä!

navettapiika

  • Vieras
Vs: mahtava dikimaa!
Ouluun tuli uusi hieno systeemi ohjaamaan potilasta paikasta toiseen. Homman piti nopeuttaa ja helpottaa tiedon ja potilaan kulkua. Näppärää, ajattelin minäkin, automaatteja kammoksuva yksinkertainen naisimmeinen. Alku meni lupaavasti olin oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Sitten yksi hoitaja unohti siirtää minut seuraavaan paikkaan, elikkä minä jahtasin sitten toisessa paikassa ihmistä, joka osaa laittaa minut verikoe jonoon ja sitten kuin ennen vanhaan odotin lappu kourassa. ;D Ja päivä jatkui. Seuraavaksi jälleen uuteen aulaan ja odottamaan. Nyt minua sitten etsittiin oikein porukalla, kun olin automaatin ohjaamassa aulassa, mutta aulassa olikin väärä opaste. ??? Siis opaste väärässä aulassa, tuli mieleen, että eikö muka sitä ollut aiemmin huomattu. Voi pyhä pieru, miksi näitä hommia ei testata etukäteen ja sitten vasta oteta käyttöön. :o

Jätkä

  • Vieras
Vs: mahtava dikimaa!
Ouluun tuli uusi hieno systeemi ohjaamaan potilasta paikasta toiseen. Homman piti nopeuttaa ja helpottaa tiedon ja potilaan kulkua. Näppärää, ajattelin minäkin, automaatteja kammoksuva yksinkertainen naisimmeinen. Alku meni lupaavasti olin oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Sitten yksi hoitaja unohti siirtää minut seuraavaan paikkaan, elikkä minä jahtasin sitten toisessa paikassa ihmistä, joka osaa laittaa minut verikoe jonoon ja sitten kuin ennen vanhaan odotin lappu kourassa. ;D Ja päivä jatkui. Seuraavaksi jälleen uuteen aulaan ja odottamaan. Nyt minua sitten etsittiin oikein porukalla, kun olin automaatin ohjaamassa aulassa, mutta aulassa olikin väärä opaste. ??? Siis opaste väärässä aulassa, tuli mieleen, että eikö muka sitä ollut aiemmin huomattu. Voi pyhä pieru, miksi näitä hommia ei testata etukäteen ja sitten vasta oteta käyttöön. :o

Mistä se  Akshay Kumar tietää, kun ohjelmoi. Missä on Oulun sairaalan käytävä x? Eihän se tiedä, missä on edes Oulu. Suomestakin ehkä sen verran, että se on jossain pohjoisessa jääkarhujen saartamana.

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8496
Vs: mahtava dikimaa!
Mahtava dikimaa. Multimeediaa ja tingeltangelia. Ja intternettiä. Ja matopelejä. Ja somea. Nyt saa omoinfoon wappaa.
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.