Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Liikaa kiinteistöveroa  (Luettu 2853 kertaa)

mymmy

  • Vieras
Liikaa kiinteistöveroa
Meijän nuorenparin maatilalle tuli hurja kiinteistövero. Kehoitin soittamaan lapussa olevaan numeroon,ja tyttö sanoi,jo,joo,soitan kun kerkiän.Minähän en malttanut jäädä odottelemaan,vaan soitin siihen numeroon.
Puhelimeen vastaaja oli tosi kärttyinen,eikä ensin meinannu alakaa millekkään.Sanoi että vero on noussut vähän kaikille.Minun piti ihan hiiltyä ja korottaa ääntä,että eihän se voi olla kymmenkertainen viime vuoteen verrattuna >:( Sitten viimein alako tutkimaan asiaa ja joutui myöntämään,että virhe on tapahtunut ja että elokuussa tulee uudet laput.
Jäi kyllä siitä asiakaspalvelusta huono maku :(
Miksi verovirkailijan piti olla niin töykeä,eikä pahoitellutkaan yhtään,kun asia viimein selvisi.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26129
  • vastustan
Vs: Liikaa kiinteistöveroa
mää vähän luulen jotta mummy saa kohta porttikiellon nuoren parin tilalle :( :( :( :(
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

mymmy

  • Vieras
Vs: Liikaa kiinteistöveroa
mää vähän luulen jotta mummy saa kohta porttikiellon nuoren parin tilalle :( :( :( :(

-en saa,minähän autan siellä.Koska itse teen veroilmoitukset,katsoin,että asia kuuluikin minun hoitaa :)
En koskaan puutu talon asioihin,enkä pyri neuvomaan,jos ei kysytä,olen senverran ovela. ;)

roadman

  • Vieras
Vs: Liikaa kiinteistöveroa
mää vähän luulen jotta mummy saa kohta porttikiellon nuoren parin tilalle :( :( :( :(

-en saa,minähän autan siellä.Koska itse teen veroilmoitukset,katsoin,että asia kuuluikin minun hoitaa :)
En koskaan puutu talon asioihin,enkä pyri neuvomaan,jos ei kysytä,olen senverran ovela. ;)

Ehkäpä just siksi. ;)

taapero

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 137
Vs: Liikaa kiinteistöveroa
Verotoimistossa alkaa olla porukka ulkona kuin lumiukko konsanaan. Minä en ole maksanut viime vuonna maatalous rakennuksista kiinteistöveroa eikä ollut tämänkään vuoden lapussa mitään. Soittelin viimevuona ensin paikalliseen toimistoon, eivät tajunneet, löytäneet syytä niin antoivat valtakunnalisen puhnumero. Sieltäkään ei löytynyt apuaja palvelu oli tosi hapanta. Käskettiin tehdä tämän vuoden lapussa oikaisuvaatimus... no katsotaan.

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Liikaa kiinteistöveroa
ihmetyttää tuo verovirkailijan käytös. hänhän syyllistyi virkavirheeseen käsitellessään puhelimessa  verovelvollisen asioita täysin asiaan kuulumattoman henkilön kanssa. hänen olisi pitänyt tarkistaa soittajan henkilöllisyys ja todeta soittaja kyseiseen asiaan ulkopuoliseksi ja sen jälkeen sulkea puhelin.

jotkut ei vaan malta huolehtia ainoastaan omista asioistaan.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65463
Vs: Liikaa kiinteistöveroa
ääää, siitä nyt niin paljon kannata huolta kantaa!   kerrankos sitä veetin verotusta korjattu noin virapelina...

Loannes

  • Vieras
Vs: Liikaa kiinteistöveroa
Verotoimistossa alkaa olla porukka ulkona kuin lumiukko konsanaan. Minä en ole maksanut viime vuonna maatalous rakennuksista kiinteistöveroa eikä ollut tämänkään vuoden lapussa mitään. Soittelin viimevuona ensin paikalliseen toimistoon, eivät tajunneet, löytäneet syytä niin antoivat valtakunnalisen puhnumero. Sieltäkään ei löytynyt apuaja palvelu oli tosi hapanta. Käskettiin tehdä tämän vuoden lapussa oikaisuvaatimus... no katsotaan.

Tiedot ovat voineet hukkua jonnekin kuten minullakin kävi mutta verovelvollinen on ilmoitusvelvollinen kiinteistötietojen suhteen . Oikaisin  asian muutama vuosi takaperin  silloin kun paikalliseen verotoimistoon vielä pääsi hoitamaan asioita .Nyt sielläkään ei ole enää asiakaspalvelua ja lähin piste lienee maakunnan "pääkaupungissa".

mymmy

  • Vieras
Vs: Liikaa kiinteistöveroa
ihmetyttää tuo verovirkailijan käytös. hänhän syyllistyi virkavirheeseen käsitellessään puhelimessa  verovelvollisen asioita täysin asiaan kuulumattoman henkilön kanssa. hänen olisi pitänyt tarkistaa soittajan henkilöllisyys ja todeta soittaja kyseiseen asiaan ulkopuoliseksi ja sen jälkeen sulkea puhelin.

jotkut ei vaan malta huolehtia ainoastaan omista asioistaan.
-jos olisin jättänyt asian sikseen,tytär ei olis varmaan muistanu oikaista ja sitten se olis laitettu mun syyksi.
 >:(

mymmy

  • Vieras
Vs: Liikaa kiinteistöveroa
-eikö kellekkään muulle ole tullut tällaista virheellistä maksulappua?

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52008
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Liikaa kiinteistöveroa
-eikö kellekkään muulle ole tullut tällaista virheellistä maksulappua?

suurin idolini:Jeesus

Soita ja kysy... ;D ;D ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

lippa

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 60
Vs: Liikaa kiinteistöveroa
kaks näläkästä toisiaan narraa. http://www.youtube.com/watch?v=TRot3yq4ChY

Paalinpyörittäjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6908
Vs: Liikaa kiinteistöveroa
ihmetyttää tuo verovirkailijan käytös. hänhän syyllistyi virkavirheeseen käsitellessään puhelimessa  verovelvollisen asioita täysin asiaan kuulumattoman henkilön kanssa. hänen olisi pitänyt tarkistaa soittajan henkilöllisyys ja todeta soittaja kyseiseen asiaan ulkopuoliseksi ja sen jälkeen sulkea puhelin.

jotkut ei vaan malta huolehtia ainoastaan omista asioistaan.
Aika monessa lomakkeessa on kohta "asiaa hoitaa" tjsp ja siinä ruudussa ko tapauksessa lukee mymmy  ;)
Vaikka alapäänpera onkin viisas, niin ei kaikki hoida itte veroasioitaan ja silloin ihan oikeutetusti vaikka se tilitoimisto hoitaa asiakkaansa veroasioita  :)

roadman

  • Vieras
Vs: Liikaa kiinteistöveroa
ihmetyttää tuo verovirkailijan käytös. hänhän syyllistyi virkavirheeseen käsitellessään puhelimessa  verovelvollisen asioita täysin asiaan kuulumattoman henkilön kanssa. hänen olisi pitänyt tarkistaa soittajan henkilöllisyys ja todeta soittaja kyseiseen asiaan ulkopuoliseksi ja sen jälkeen sulkea puhelin.

jotkut ei vaan malta huolehtia ainoastaan omista asioistaan.
Aika monessa lomakkeessa on kohta "asiaa hoitaa" tjsp ja siinä ruudussa ko tapauksessa lukee mymmy  ;)
Vaikka alapäänpera onkin viisas, niin ei kaikki hoida itte veroasioitaan ja silloin ihan oikeutetusti vaikka se tilitoimisto hoitaa asiakkaansa veroasioita  :)

Mutta vastuun kantaa edelleen verovelvollinen, jos ns, tilitoimisto tekee virheen, niin vastuu on verovelvollisella. Tilitoimisto ja verovelvollinen sitten keksenään sopii korvaako tilitoimisto verovelvolliselle aiheutuneen haitan.
Tässä tapauksessa tytär ja ovela Mymmy.

Viimeksi muokattu: 28.03.14 - klo:18:10 kirjoittanut roadman

joukahainen2

  • Vieras
Vs: Liikaa kiinteistöveroa
Kiinteistöveroasiat voi tarkistaa sähköisesti ja myöskin korjata ja on siellä tilaa kirjoittaa selvennystäkin,mutta kyllä puhelimitsekin asiat hoituu ja asiallista neuvoa ym,itsellä ainakin hyvää palvelua veroasioissa ollut soittamalla.Oli tuossa omallakin kohdalla kiinteistöverotuksessa hiukan sekaannusta,soittelin verovirkailijalle ja suositteli että korjaa sähköisessä muodossa niin saat mieleiseksesi.hyvät päivänjatkot toivottelimme vielä.

metsä on meidän paikkamme. sieltä me olemme lähteneet ja siellä meidän kalevalan kansan kannel soi. aina ja iankaikkisesti. :)