Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Jokos olette klapit tehneet?  (Luettu 1753 kertaa)

Naulis Pintaperä

• Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • En olo häävin viisas mut komee
Jokos olette klapit tehneet?
Itse tein suurimman osan valmiiksi viikko sitten...kerrankin ajoissa. Tosin , kun oli aikaa, niin sen jälkeen menin metsään tekemään vielä lisää koivurankaa, mutta kyllähän nämä loput jo pilkkoo reilussa yhdessäkin päivässä.

Sen verran tulee koivuklapia, että riittää pienimuotoiseen myyntiinkin; vähän taskurahaa harrastustoiminnasta.  8) 8) 8) 8) 8)
Naulis taikka Aulis, Pinnanperästä raikaa. Yksin asuva eronnut rakennusmies Keski-Suomesta on lahja maailmalle. Kop kop....

Minä Vaan

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • irti holhousyhteiskunnasta. Kokoomus
Vs: Jokos olette klapit tehneet?
 Lämmin talvi. Viimekesäisistä klapeista osa myymättä :(

YlikylänJotenSaletistiHot

• Vieras
Ens viikolla täytyy tehdä, nyt on vähän lomailtu ennen kevätkiireiden alkamista.

nänninnyplääjä

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
klapien myynti on synneistä suurin! työmäärään nähden tommoset taskurahat ei paljo houkuttele, ilolla polttelee omasa pesäsä.. :) pitäs saaha vaan muutama tulisija lisää että sais nuita liitereitä joskus tyhjemmäksi.. :-\
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

navettapiika

• Vieras
Olis tuossa vielä yksi lato ja tuo aitta tuossa polttamista oottamassa. Vähän vähennetty tuota varastotilaa..ettei tässä vielä mehtään tarvi mennä. ;D

Naulis Pintaperä

• Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • En olo häävin viisas mut komee
Joulunalla tapahtunutta:

Rautakaupassa näin yhden äijän, jolla oli tietty klapikauppiaslogo nettiosoitteineen takkinsa selässä. Uteliaisuus heräsi, ja kävin jututtamaan miestä.
Mies kertoi, että koivuklapit alkavat olla vähissä. Hänen myyntihintansa 0,9 heittomotille kotiintuotuna Turun alueelle (Turusta oli hän itsekin) on 105 euroa, sis. alv. 23%. ja kauppa kuulemma tosiaan kävi.
Tunsin itseni tyhmäksi. Myin itse samaanaikaan 2,5 heittomottia 120 euron hintaan kotiintuotuna.
Olenkos niin tyhmä kuin numerot kertovat?

Vastaan itselleni, olen tyhmä. :-[
Naulis taikka Aulis, Pinnanperästä raikaa. Yksin asuva eronnut rakennusmies Keski-Suomesta on lahja maailmalle. Kop kop....

Minä Vaan

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • irti holhousyhteiskunnasta. Kokoomus
klapien myynti on synneistä suurin! työmäärään nähden tommoset taskurahat ei paljo houkuttele, ilolla polttelee omasa pesäsä.. :) pitäs saaha vaan muutama tulisija lisää että sais nuita liitereitä joskus tyhjemmäksi.. :-\

Jokainen tietää kuinka tissinkoittajat kylpee rahassa ja irvistelee ahkerille yrittäjille.  ;D

navettapoika

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Pojanhupakko! Hih!

Jokainen tietää kuinka tissinkoittajat kylpee rahassa ja irvistelee ahkerille yrittäjille.  ;D
Tuux taas koittelee mun tissei? Hih!  :-*  :-*
Hopoilu on miesten hommaa! Hih!

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
ehän niitä klapeja vielä, kun on nuot halot ensin tehtävä alta ja nyt niiiin hyvät kelit kaataa puuta että kylmä hiki nousee pintaan kun kattelee missä välissä nuot kerkiää pilkkoa.... ja mihin saakaan mahtumaan.     noooo, verkkokasaan mahtuu 40-50 mottia kuhunkiin, mutta verkot taas kiveksen alla kaupoissa.