Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe kuurojen kusetus  (Luettu 1466 kertaa)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65748
kuurojen kusetus
taas on etelästä leviämässä kerjulaisia kuuroina muka rahaa keräämässä, kyllä on hyvä ruveta siinä kerjäläistä kehumaan kunnon työstä kun hän ei kuule, -jos on oikeasti kuuro, mutta huomaa heti jos kuuleva!   silmät paljastaa!

         kyllä on kiva kun on noita romskuja potkittavaks asti kauppakeskuksien ovilla, saa jaloillekin taas touhua!

navettapiika

  • Vieras
Vs: kuurojen kusetus
itse en ymmärrä koko kerjäämistä, enkä niitten hyysäämistä. Jos  sieltä Romaniasta asti kannattaa tulla tänne kerjäämään, niin kyllä täällä on jokin vialla. Suomen sosiaaliturvan väärinkäyttöähän tuokin on, mutta tätä se vapaa liikkuminen tuo tullessaan.
Oletteko miettineet mitä muuta kuin ahdistavan kokemuksen nämä kerjäläiset tuovat tullessaan? Arveletteko heidän käyneen rokotusohjelman läpi. Nyt on valitettavasti Suomessakin yleistynyt lasten jättäminen rokottamatta. Yllätyksenä voikin tulla, että sairastuvat tuhkarokkoon tai sikotautiin, vaikka ei ulkomailla olisikaan käyty. Näitä tuliaisia ei pysty tullikaan tullaamaan, mutta voipa kerjäläinen mukanaan tuoda. Kukaanhan ei tällaista saisi ilmituoda, mutta mahdollista on. Nyt on ammattioppilaitoksessa ilmitullut tuberkuloositartuntakin muuttajan mukanaan tuoma. Näitä kerjäläisiä ei edes kukaan tarkista tai ohjaa hoitoon. Kenen sitten on vastuu jos tarttuu?

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65748
Vs: kuurojen kusetus
sehän tässä vapaassa juuri kivaa onkin!   koskaan et voi tietää kuka kantaa vaikka mitä ruttoa!        ei ole ollenkaan kiva kun kerjäläiset räkii ovien pielessä ja yhteiskuntaa huudetaan eräissä piireissä apuun, ja jo oma kansa on huonolla hoidolla.         itelläkin seuraava lekuri on sitten toukokuun 28 päivä kun ei ole kiireellinen tapaus, mutta mitäs näistä!   jos tauti (ehkä vakavakin) leviää ton ajan ihan rauhassa niin helppo sitten sanella että myöhässä tulit, valitan!                    yksityiseen en mene periaatteessa kun kerran verotkin maksan!      lähtöhän täältä tulee joka tapauksessa.     

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: kuurojen kusetus
  NATSIRASISTIT...

navettapiika

  • Vieras
Vs: kuurojen kusetus
  NATSIRASISTIT...
Kyllä olen rasisti, natsiksi en itseäni luokittelisi. Hyväksyn näitten romanialaisten auttamisen sinne romaniaan, mutta en kaupan oven pieleen.

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: kuurojen kusetus
  NATSIRASISTIT...
Kyllä olen rasisti, natsiksi en itseäni luokittelisi. Hyväksyn näitten romanialaisten auttamisen sinne romaniaan, mutta en kaupan oven pieleen.

  Minä olen samaa mieltä. kaikenväristen pakolaisten hyysääminen tulis halvemmaksi kun Suomi perustais näihin maihin sellaset reservaatit jossa nää voisivat sitten varastella toisiltaan minkä ehtivät mut ruokahuolto tulis täältä, vaatteitakaan tarvis siellä lämpimämmissä maissa niin suurella rahalla järjestää..
  Säästys suomelta jo yksistään vankilakuluissakin jonkinlaisia summia.

Jätkä

  • Vieras
Vs: kuurojen kusetus
itse en ymmärrä koko kerjäämistä, enkä niitten hyysäämistä. Jos  sieltä Romaniasta asti kannattaa tulla tänne kerjäämään, niin kyllä täällä on jokin vialla. Suomen sosiaaliturvan väärinkäyttöähän tuokin on, mutta tätä se vapaa liikkuminen tuo tullessaan.
Oletteko miettineet mitä muuta kuin ahdistavan kokemuksen nämä kerjäläiset tuovat tullessaan? Arveletteko heidän käyneen rokotusohjelman läpi. Nyt on valitettavasti Suomessakin yleistynyt lasten jättäminen rokottamatta. Yllätyksenä voikin tulla, että sairastuvat tuhkarokkoon tai sikotautiin, vaikka ei ulkomailla olisikaan käyty. Näitä tuliaisia ei pysty tullikaan tullaamaan, mutta voipa kerjäläinen mukanaan tuoda. Kukaanhan ei tällaista saisi ilmituoda, mutta mahdollista on. Nyt on ammattioppilaitoksessa ilmitullut tuberkuloositartuntakin muuttajan mukanaan tuoma. Näitä kerjäläisiä ei edes kukaan tarkista tai ohjaa hoitoon. Kenen sitten on vastuu jos tarttuu?

 Nehän tuovat koko perheen "duuniin" Suomeen. Perheessä mummo/vaari ja kakarat kerjäävät. Vaimot *****a. Ja isäntä itse keskittyy omaisuus rikoksiin.
 
Miksi rajavartiolaitos ei vaadi että nämä Romanit esittävät varansa. millä elättävät perheensä tämän 3kk ajalta mitä he Suomessa ovat turistina. Eikös tässä schengenin sopimuksessa ole pykälä, joka antaisi oikeuden siihen?

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: kuurojen kusetus
[quote author=navettapiika . Näitä tuliaisia ei pysty tullikaan tullaamaan, mutta voipa kerjäläinen mukanaan tuoda. Kukaanhan ei tällaista saisi ilmituoda, mutta mahdollista on. Nyt on ammattioppilaitoksessa ilmitullut tuberkuloositartuntakin muuttajan mukanaan tuoma. Näitä kerjäläisiä ei edes kukaan tarkista tai ohjaa hoitoon. Kenen sitten on vastuu jos tarttuu?
[/quote]

  Ai niitä erikoisiatuberkuloositapauksia onteilläpäinkin, oletan että olet pohjoisesta että emme puhu samasta tapauksesta mikä täällä A-alueen kaupungissa oli/on..

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8446
Vs: kuurojen kusetus
Olen erittäin aktiivinen rasisti. Eli en tuomitse työtätekeviä yms. neegereitä, mutta nää kippokirgiisit vois laittaa kerjuukuppiin ja lähettää krimille.
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65748
Vs: kuurojen kusetus
mutta kun stuippi ja putin ei salli!