Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Eveliina Mulkvitsi  (Luettu 4095 kertaa)

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Eveliina Mulkvitsi
http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/maatalous/kirja-kritisoi-kotimaisten-tuotantoel%C3%A4inten-hyvinvointia-1.57930

joko ne on poijjat tämän aeheen ksäitelleet? Pitäskö tehä moesista opuksista (kansijäläjennöksistä) rovijo helssinkin keskustaan?
Elämä on parasta kometiijjaa

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65793
Vs: Eveliina Mulkvitsi
katteleppa toi elikkopalsta.

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Eveliina Mulkvitsi
http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/maatalous/kirja-kritisoi-kotimaisten-tuotantoel%C3%A4inten-hyvinvointia-1.57930

joko ne on poijjat tämän aeheen ksäitelleet? Pitäskö tehä moesista opuksista (kansijäläjennöksistä) rovijo helssinkin keskustaan?

Tuosa tais olla jotaki: http://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?topic=53218.0
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: Eveliina Mulkvitsi
Eihän sitä tarvi kaikkea paskanheittoa lukea, mitä maailmasta löytyy  ;)
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

mah

  • Vieras
Vs: Eveliina Mulkvitsi
Tuota kirjaa ei osta kuitenkaan yksikään tavallinen lihaa syövä kuluttajapoloinen. Ostajakunta löytyy hurraata huutavista eläinaktiiveista, siis heistä, jotka eivät lihaa muutenkaan syö, sekä kirjaa paheksuvista karjankasvatusihmisistä. Tuskin tuolla opuksella mitään tietofinlandiaa voitetaan.... :-X

Jätkä

  • Vieras
Vs: Eveliina Mulkvitsi
Vaikka onkin jo Adlibris.sin top 100 listalla 94, niin aika marginaali kirjoja on yli 80 kpl siinä listalla. Meinaan sellaisia, joita voisi ostaa vaikka anopille joululahjaksi.
http://www.adlibris.com/fi/chartsdetail.aspx?chartnumber=101&chartname=Adlibris%20top%20100&chartdate=2014-3

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Eveliina Mulkvitsi
Tuota kirjaa ei osta kuitenkaan yksikään tavallinen lihaa syövä kuluttajapoloinen. Ostajakunta löytyy hurraata huutavista eläinaktiiveista, siis heistä, jotka eivät lihaa muutenkaan syö, sekä kirjaa paheksuvista karjankasvatusihmisistä. Tuskin tuolla opuksella mitään tietofinlandiaa voitetaan.... :-X
Mää voisin ostaa tuon lehmäpiiskaksi  ;D

Tai sitten kos tarvitsisi painoja kissan hukuttamiseen  ;D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

navettapiika

  • Vieras
Vs: Eveliina Mulkvitsi
Tuota kirjaa ei osta kuitenkaan yksikään tavallinen lihaa syövä kuluttajapoloinen. Ostajakunta löytyy hurraata huutavista eläinaktiiveista, siis heistä, jotka eivät lihaa muutenkaan syö, sekä kirjaa paheksuvista karjankasvatusihmisistä. Tuskin tuolla opuksella mitään tietofinlandiaa voitetaan.... :-X
Mää voisin ostaa tuon lehmäpiiskaksi  ;D

Tai sitten kos tarvitsisi painoja kissan hukuttamiseen  ;D
Tuommoset käyttötarkotukset mennee jo elläintenrääkkäämiseksi. >:(
Tuosta opuksesta ei taida oikeastaan olla kenellekään mitään hyötyä. Melkein sama, kun minä rääpäseisin Ulpukan ajatuksista opuksen. Kait sitä seittemän kertaa poikineen kamuran mielenliikkeistä yhtä vaikuttavan teoksen saisi. Taitaa Ulpukalla olla mielessä vain, ja taas vierestä vietiin... ;D

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Eveliina Mulkvitsi
Ajattelin lukea kyseisen kirjan, siten ehkä opin tuntemaan paremmin heidän tarkoituksensa ja osaan vastata siihen oikein. Mä olen tosi kiinnostunut mitä maatalouteen kriittisesti suhtautuvat tahot ajattelevat, jos heidän kanssaan aikoo keskustella, niin pitää käyttää samaa kieltä.
Nothing is Something Worth Doing

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: Eveliina Mulkvitsi
Tuota kirjaa ei osta kuitenkaan yksikään tavallinen lihaa syövä kuluttajapoloinen. Ostajakunta löytyy hurraata huutavista eläinaktiiveista, siis heistä, jotka eivät lihaa muutenkaan syö, sekä kirjaa paheksuvista karjankasvatusihmisistä. Tuskin tuolla opuksella mitään tietofinlandiaa voitetaan.... :-X

elä sano, kyllä ne jonku palakinnon sille vielä touhuvaa, kun ratijo- ja telekkariväki on samma jenkie, unohtamata isonkirkon lehistöä
Elämä on parasta kometiijjaa

mah

  • Vieras
Vs: Eveliina Mulkvitsi
Ajattelin lukea kyseisen kirjan, siten ehkä opin tuntemaan paremmin heidän tarkoituksensa ja osaan vastata siihen oikein. Mä olen tosi kiinnostunut mitä maatalouteen kriittisesti suhtautuvat tahot ajattelevat, jos heidän kanssaan aikoo keskustella, niin pitää käyttää samaa kieltä.
Niin. Mutta sinä kuulutkin kirjan lukeviin mainitsemiini kohderyhmiin.... :-X

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Eveliina Mulkvitsi
Ajattelin lukea kyseisen kirjan, siten ehkä opin tuntemaan paremmin heidän tarkoituksensa ja osaan vastata siihen oikein. Mä olen tosi kiinnostunut mitä maatalouteen kriittisesti suhtautuvat tahot ajattelevat, jos heidän kanssaan aikoo keskustella, niin pitää käyttää samaa kieltä.

 :D Onhan se oikeasti hyvä tietää mitä maksavat asiakkaat ajattelevat. Ja miksi
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: Eveliina Mulkvitsi
Ajattelin lukea kyseisen kirjan, siten ehkä opin tuntemaan paremmin heidän tarkoituksensa ja osaan vastata siihen oikein. Mä olen tosi kiinnostunut mitä maatalouteen kriittisesti suhtautuvat tahot ajattelevat, jos heidän kanssaan aikoo keskustella, niin pitää käyttää samaa kieltä.
Viidenneksen kanssa pääsee juttuun ja löytyy debatin tynkää. Lopuille puhuminen on vähän kuin apilaksen kanssa jankkaus. Luulin pitkään, että disneyelokuvien kasvattamat vegaaninuoret on ihan urbaania legendaa. Sitten niitä tuli linja-autolastillinen kerran käymään.
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

mah

  • Vieras
Vs: Eveliina Mulkvitsi
Ajattelin lukea kyseisen kirjan, siten ehkä opin tuntemaan paremmin heidän tarkoituksensa ja osaan vastata siihen oikein. Mä olen tosi kiinnostunut mitä maatalouteen kriittisesti suhtautuvat tahot ajattelevat, jos heidän kanssaan aikoo keskustella, niin pitää käyttää samaa kieltä.
Viidenneksen kanssa pääsee juttuun ja löytyy debatin tynkää. Lopuille puhuminen on vähän kuin apilaksen kanssa jankkaus. Luulin pitkään, että disneyelokuvien kasvattamat vegaaninuoret on ihan urbaania legendaa. Sitten niitä tuli linja-autolastillinen kerran käymään.
Silloin olisi pitänyt olla Mikkihiiri eikä mieskö? :-X

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: Eveliina Mulkvitsi
Silloin olisi pitänyt olla Mikkihiiri eikä mieskö? :-X
Tjsp :P

Väittävät kokevansa vahvaa empatiaa eläimiä kohtaan, vaikka muut näkevät itsesuggestion tyhjentäneet silmät....
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.