sehän on tuo valtran lippulaivamallisto täysin massikka jonkunlainen nappi viidakko tehty sisälle ja ruma konepeitto . nuo halppis mallin valtrathan on puoliautomaatteja jota saa vasta ens kesänä ja ensimmäiset 2 vuotta niitä isäntien rahoilla testataan
heh heh, testin jälkeen direktiivejä ajetaan suolahdesta massikan väreissä. Sittenhän se sullekin kelpaa.
Noo, menee siinä muutama vuosi kun Agco ajaa vanhentuneen portaattoman kokoonpanon alas käyttämällä ne askit massikoissa
miksi ne valtran huippumallit tulee massikalta? . ei silti varmasti markkinoitten toiseksi paras kone
tuo s-sarja
vois olla toistekin päin jos linja noille isoille olis suolahdessa... siinä ku on niin paljon massikkaa, vaihteisto ventiltä ja moottori suomesta. Perinteistä verkua.
Ei itseasiassa voisi, sillä kyllä tuossa on kyse Ferkun suunnittelemasta koneesta (Kyllä, Agcon sisällä on edelleen omat tuotekehitysosastot, kuten Direct:kin osoittaa) ja se on alusta asti suunniteltu 8600-sarjan Massikaksi ja kasattavaksi nimenomaan Beauvais'ssa.
Ja kyllä, Valmet ja Sisu voimanlähteet ovat perinteistä Verkua, jo parikymmentä vuotta olleet. Fendtin laatikko on tuoreempi tulokas, mutta ei siitä mihinkään pääse, että yhdistelmä hytteineen on suunniteltu MF:llä. Todennäköisesti tuo S:n ulkonäkö ja sisustus ovat sitten ihan oikeasti Valtran suunnittelijoiden käsialaa.
Juttu vaan on niin, että Valtran markkinaosuus tuossa luokassa ei oikeuta omaa mallia. Seuraavassa sukupolvessa voikin sitten olla jo toinen juttu, Agco on näyttänyt, että ymmärrystä erilaisuudelle löytyy.