Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tietsikka.  (Luettu 7432 kertaa)

Hervast

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Tietsikka.
Pittää valita se millä tulee toimeen. Joku voi olla tyytyväinen älykännyyn tai tavalliseen tabletin kera. Jollekulle taasen läppäri on just sopiva ja allekirjoittaneelle taasen ei tableteilla ole mitään tekoa. IMO ylihintaisia ja rajoittuneita paskoja.

270 euron käytetty i5 pöytäkone 8 gigan muistilla on minulle just sopiva. Näyttö vois olla isompikin kuin 24" full-hd mutta ihan ok hintaisekseen(150). Koneen hinta nousi tässä taannoin vielä 140 eurolla kun hankin SSD kiintolevyn buuttilevyksi, mut näillä eväin pitäisikin pärjätä pitkään.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

kyntaja

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Aasi vs. Peura
Ei vissii hirveesti laskuja kun jaksaa puhelimella... En meinaa ite jaksaa edes sähköpostia katsoa puhelimella...

OP mobiili on tosi kätevä. Kameralla kuva viivakoodista ja se on siinä.

http://www.youtube.com/watch?v=NczbHidi0ZM

Gmail toimii kännykällä paremmin kuin millään.

Rohkenen epäillä, sä et sitten vissiin käytä sähköpostiohjelmaa tietokoneessasi. Mulla Seamonkey Mail tarkistaa ja hakee uudet viestit yhtä lailla Gmailista kuin muistakin 10 minuutin välein, ihan miten sen tarkistusvälin asettaa. Luetaan sitten kun ehditään.

Juu itsellä suomi24 s.posti ja se vaatis maksullisuuden jotta postit napsahtelis puhelimeen.. Riittääpi kun kerran päivään katselee ne.... JOtenkin kaikki niin säätämistä ton pikku näytön kautta.. kopioinnit ja leikkaamiset hankalaa muilta sivuilta yms... pelkkä netin selaaminen tuskasta verrattuna kunnon hiirellä(rulla,eteen taakse napit yms...) olevaan pöytäkoneeseen,
Nii se on...

Stiz

• Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
Itse en ole noihin tabletteihin vielä hurahtanut. Tuntuvat hieman turhilta kun tulee opiskeltua ohjelmointia tilanpidon yhteydessä.

Peruskäyttö menee T430s lenovolla ja sitten on pöytäkoneena harrastetasolla ylikellotettu "pelikone".

supersammakko

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • You're a slave to money then you die
Itse en ole noihin tabletteihin vielä hurahtanut. Tuntuvat hieman turhilta kun tulee opiskeltua ohjelmointia tilanpidon yhteydessä.
Jos osaa ohjelmointia, niin pitääkö silloin hommat tehdä puhtaasti vaikeimman mukaan ja olla puritaani uuden suhteen?   :) :)

Tabletti on loistava laite omaan tarkoitukseensa.
Nothing is Something Worth Doing

Mopomies

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Peruskäyttö menee T430s lenovolla ja sitten on pöytäkoneena harrastetasolla ylikellotettu "pelikone".

Minkäslaista ohjelmointia tulee harrastettua? Matalan vai korkean tason kieliä?
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

Stiz

• Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:

Opiskelen TTY:llä vasta 2. vuotta. Pythonia, c++ ja sitten hieman assemblya.

SKN

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet

Nyt täytyy kysy kun on alan asiantuntija langalla.

Kumpi potkii paremmin, ED vai Battery? Kumpi on parempaa, Saarioisten vai Jalostajan kytkinlevy?
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Antidesantti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Android tabletti?
Windows tabletti?
Ipad?

Kannattaa olla kaikki. Ja jokasele oma liittymä. Niin pystyy tekemhän "SDPedet" Akro-Vepisä...     ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Mopomies

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Eri alustojen assemblyä kun käyttää, niin se on paras tapa aloittaa ohjelmointi. Miksi? Siksi, että se pakottaa ohjaimen tai prosessorin arkkitehtuurin opiskelua. Joistain yksinkertaisista PICeistä tai vastaavista kannattaa minusta aloittaa.

Valitettavan vähän nykyään arvostetaan matalan tason kieliä opiskeluissa. Joka hemmetin pienellekin mikro-ohjaimelle löytyy c-kääntäjiä. Mutta kun pitää saada sitä tingeltangelia ja multimeediaa joka tuutista. Tosimies kääntää DSP-rossutkin assemblerilla. ;D  ;D
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

Stiz

• Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:

Nyt täytyy kysy kun on alan asiantuntija langalla.

Kumpi potkii paremmin, ED vai Battery? Kumpi on parempaa, Saarioisten vai Jalostajan kytkinlevy?

LanTrek RY:n hallituslaisena täytyy sanoa että sponsorimme TEHO pärisee parhaiten.

Sitä myrkkyä kun juo kerran niin ei tarvitse noihin litkuihin enää loppuvuonna kajota.  :-X