Minä jotenkin epäilen, että suurvaltojen johtajat on tainneet asiat jo sopia keskenään, uutisissa pelkkiä spekulaatioita 
Onkohan niin, että Krimille annetaan itsenäisyys tai todella laaja "autonomia", niin laaja että se saa jopa itse päättää, mistä asioista se saa itse pääättää, mutta Ukaraina säilyy "jakamattomana", kuten länsi vaatii 
Krimi saa jatkossa varmaan itse päättää ja tehdä "vuokrasopimukset" Venäjän armeijan kanssa ja saa myös vuokramaksut suoraan itelle, kieli vaihtuu tietenkin venäjäksi maakunnassa 
No ihan varmaan kyllä on, että ei tuollaisessa selkkauksessa luoteta tuuriin tai sattumaan 
Maailman valtaeliitti on jo sopinut miten kaikki selviävät voittajina, ja kuka köyhä maksaa laskut
Tuossa vaan taas jaetaan savuja suuressa mittakaavassa.
Öljynhinta on jo saatu nousuun myös tänäkin vuonna, niin pariviikkoa sapelien kalistelua. Ehkä joku terroriteko, niin nousu olisi varma ja öljyyhtiöt tekevät paremmin voittoa.
Eikös se ole joku sääntö, että joka vuosi ole näin kevättalvella joku Kriisipesäke maailmalla joka nostaa energianhintoja. Milloin sen tekee Terroristit, Jenkit, arabit ja nyt rysssäläiset. Samat johtajat taitavat olla aika vahvasti sidoksissa öljy yhtiöihin. Sattumaa, tuskimpa?
Kiinalaiset ovat tällä kertaa hiljaa, kun ostivat Belgian kokoisen lohkon Ukranian peltoja. Haluavat viljellä tulevaisuudessakin kyseisillä pelloilla.