Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ensi yönä SOTA SYTTYY !  (Luettu 32692 kertaa)

jorjaa

• Vieras
Vs: Ensi yönä SOTA SYTTYY !
Joko Putin taipuu tai ei.
Putin on täysin arvaamaton ajatuksissaan . Hän on Diktaattori joka ei kumarra Länsi valtoja.

Venäjä tarkistaa miten muut reagoivat ja paljastavat korttinsa miten menetellä suurvalta sodassa .

Saksa on ilmoittanut ettei hyväksy Venäjän pois sulkemista G8 , joka on keskustelufoorumi, eli ei mitään väliä kuuluuko mutta pois sulkeminen heikentäisi suhteita.

Oliko aika perustaa Suojeluskunnat

Jätkä

• Vieras
Minä jotenkin epäilen, että suurvaltojen johtajat on tainneet asiat jo sopia keskenään, uutisissa pelkkiä spekulaatioita  :o
Onkohan niin, että Krimille annetaan itsenäisyys tai todella laaja "autonomia", niin laaja että se saa jopa itse päättää, mistä asioista se saa itse pääättää, mutta Ukaraina säilyy "jakamattomana", kuten länsi vaatii  :(

Krimi saa jatkossa varmaan itse päättää ja tehdä "vuokrasopimukset" Venäjän armeijan kanssa ja saa myös vuokramaksut suoraan itelle, kieli vaihtuu tietenkin venäjäksi maakunnassa  8)

No ihan varmaan kyllä on, että ei tuollaisessa selkkauksessa luoteta tuuriin tai sattumaan  :D

Maailman valtaeliitti on jo sopinut miten kaikki selviävät voittajina, ja kuka köyhä maksaa laskut  ;D Tuossa vaan taas jaetaan savuja suuressa mittakaavassa.

Öljynhinta on jo saatu nousuun myös tänäkin vuonna, niin pariviikkoa sapelien kalistelua. Ehkä joku terroriteko, niin nousu olisi varma ja öljyyhtiöt tekevät paremmin voittoa.
 Eikös se ole joku sääntö, että joka vuosi ole näin kevättalvella joku Kriisipesäke maailmalla joka nostaa energianhintoja. Milloin sen tekee Terroristit, Jenkit, arabit ja nyt rysssäläiset. Samat johtajat taitavat olla aika vahvasti sidoksissa öljy yhtiöihin. Sattumaa, tuskimpa?
 Kiinalaiset ovat tällä kertaa hiljaa, kun ostivat Belgian kokoisen lohkon Ukranian peltoja. Haluavat viljellä tulevaisuudessakin kyseisillä pelloilla.

Herpertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Minä jotenkin epäilen, että suurvaltojen johtajat on tainneet asiat jo sopia keskenään, uutisissa pelkkiä spekulaatioita  :o
Onkohan niin, että Krimille annetaan itsenäisyys tai todella laaja "autonomia", niin laaja että se saa jopa itse päättää, mistä asioista se saa itse pääättää, mutta Ukaraina säilyy "jakamattomana", kuten länsi vaatii  :(

Krimi saa jatkossa varmaan itse päättää ja tehdä "vuokrasopimukset" Venäjän armeijan kanssa ja saa myös vuokramaksut suoraan itelle, kieli vaihtuu tietenkin venäjäksi maakunnassa  8)

No ihan varmaan kyllä on, että ei tuollaisessa selkkauksessa luoteta tuuriin tai sattumaan  :D

Maailman valtaeliitti on jo sopinut miten kaikki selviävät voittajina, ja kuka köyhä maksaa laskut  ;D Tuossa vaan taas jaetaan savuja suuressa mittakaavassa.

Öljynhinta on jo saatu nousuun myös tänäkin vuonna, niin pariviikkoa sapelien kalistelua. Ehkä joku terroriteko, niin nousu olisi varma ja öljyyhtiöt tekevät paremmin voittoa.
 Eikös se ole joku sääntö, että joka vuosi ole näin kevättalvella joku Kriisipesäke maailmalla joka nostaa energianhintoja. Milloin sen tekee Terroristit, Jenkit, arabit ja nyt rysssäläiset. Samat johtajat taitavat olla aika vahvasti sidoksissa öljy yhtiöihin. Sattumaa, tuskimpa?
 Kiinalaiset ovat tällä kertaa hiljaa, kun ostivat Belgian kokoisen lohkon Ukranian peltoja. Haluavat viljellä tulevaisuudessakin kyseisillä pelloilla.

Niinno, ei ainakaan venäläiset niitä uskalla sieltä pois potkia  8)
Kun Putin nousi aikanaan valtaan, niin se melkein heti teki valtiovierailun Kiinaan ja "palautti" kaikki alueet mitä neuvostoliitto oli vallannut seitkytluvulla Ussurjoen kahinoissa Kiinalta  ;)
Putin tajusi jo tuolloin, kaksikymmentä vuotta sitten, että Kiinasta on tulossa suurvalta, jonka kanssa ei kannata olla selvittämättömiä asioita rasitteena ;D
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

Skyfox

• Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
Eissaakeli, taas on vehnän hinta kääntyny matifissa laskuun Putinin hannaroinnin seurauksena. Pitänee siis jäädä taas odottelemaan luonnonkatastrofeja.

SKN

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
SAS? Menikö tämäkin ennustus persiilleen??? ;D ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

BACKSPACE

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • für immer

Ei ole vielä mennyt.

Katsos sehän syttyy ensi yönä  :o

Tuohan ennustaa kaikki maailman sodat kun vaan lukee profetian oikeana päivänä  8)
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

SKN

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet

Ei ole vielä mennyt.

Tuohan ennustaa kaikki maailman sodat kun vaan lukee profetian oikeana päivänä  8)

Ai, tuleeko SAS baarista klo 4.30 vieraan akan kanssa ja umpihiivassa? Varmaan syttyy sota. ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Opelmies

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Ei ole vielä mennyt.

Ai, tuleeko SAS baarista klo 4.30 vieraan akan kanssa ja umpihiivassa? Varmaan syttyy sota. ;D

SAS? Hiivassa? Akan kanssa?  :o  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
It ain't over till the fat lady sings

Varjo79

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
No SASSI jokos ensi yönä kihahtaa.
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

navettapiika

• Vieras
Mitenkähän on kumpi ehtii ensin tuo sota vaiko mun hieho poikia? Veikkaan vahvasti hiehontylleröä, mutta eihän sitä koskaan Putinista tiedä, kiivas mies voi yllättää. ::)

Herpertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Mitenkähän on kumpi ehtii ensin tuo sota vaiko mun hieho poikia? Veikkaan vahvasti hiehontylleröä, mutta eihän sitä koskaan Putinista tiedä, kiivas mies voi yllättää. ::)

Onko se hieho jo astutettu  :o

navettapiika

• Vieras

On ja aikalailla räjähtävän näköinen, mutta näky siellä pihaton puolella sonni jahtaavan uutta tulokasta, että kumpaan nyt tähtäis tuota ennustetta... ::)

Herpertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

On ja aikalailla räjähtävän näköinen, mutta näky siellä pihaton puolella sonni jahtaavan uutta tulokasta, että kumpaan nyt tähtäis tuota ennustetta... ::)

Kyllä se hieho ehtii ensin, kriisi meni jo ohi  ;D

SAS

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Velehojen Veleho
Ensi yö on taas kriittinen ,yleensä kaikki alkaa kun on aivan hiljaista,niin kuin ukonilmalla yhtä äkkiä jyrähtää.
Meillä ainaki viime yönä jyrähti kun söin illalla Valion kreikkalaista jugurttia. ;D
Vellihousut johtaa Venäjää ei voi muuta sanoa,ei osata aloittaa kunnon rähinää.Kun ei nyt vaan Ukrainaa saataisi Rooman Liiton elätiksi,siinäpä olisi taas Suomelle rahanreikää.
http://www.youtube.com/watch?v=jX3ctDsf5a4

Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Herpertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Ensi yö on taas kriittinen ,yleensä kaikki alkaa kun on aivan hiljaista,niin kuin ukonilmalla yhtä äkkiä jyrähtää.
Meillä ainaki viime yönä jyrähti kun söin illalla Valion kreikkalaista jugurttia. ;D
Vellihousut johtaa Venäjää ei voi muuta sanoa,ei osata aloittaa kunnon rähinää.Kun ei nyt vaan Ukrainaa saataisi Rooman Liiton elätiksi,siinäpä olisi taas Suomelle rahanreikää.
http://www.youtube.com/watch?v=jX3ctDsf5a4

Kato pitäähän jonku maksaa ne Ukrainan kaasurästit, muuten ei kaasu kulje länteen  ;D